kahaki Skrevet 30. mars 2019 #37821 Del Skrevet 30. mars 2019 Nå er vel ikke NAV akkurat tilpasset bloggere... Så det er vel ingen som vet noen ting🤷♀️. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 30. mars 2019 #37822 Del Skrevet 30. mars 2019 21 minutter siden, FruRosa skrev: I disse innleggene skriver hun om permisjon: https://villapaprikablogg.no/vi-er-klare-jeg-er-klar/ https://villapaprikablogg.no/da-er-jeg-igang/ https://villapaprikablogg.no/jeg-har-intet-valg/ Et stort prosjekt i Oslo, hva er/var det? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 30. mars 2019 #37823 Del Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, kahaki skrev: Et stort prosjekt i Oslo, hva er/var det? Jeg forsøkte å spørre henne på IG, skrev at det var litt dumt å skrive om disse prosjektene hun gledet seg til å vise oss, som hun aldri viste likevel. Fikk til svar at hun fikk så mange stygge meldinger og hets at hun valgte å ikke vise det likevel. Dessuten hadde hun slutter å love å dele prosjektene av den grunn. Ville heller holde kortene tett til brystet. Osv osv 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 30. mars 2019 #37824 Del Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, CMarie skrev: Jeg forsøkte å spørre henne på IG, skrev at det var litt dumt å skrive om disse prosjektene hun gledet seg til å vise oss, som hun aldri viste likevel. Fikk til svar at hun fikk så mange stygge meldinger og hets at hun valgte å ikke vise det likevel. Dessuten hadde hun slutter å love å dele prosjektene av den grunn. Ville heller holde kortene tett til brystet. Osv osv Klassisk det da. Jeg håper hun faktisk har noe å gjøre så ikke livet er slik det vises på bloggen. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 30. mars 2019 #37825 Del Skrevet 30. mars 2019 3 timer siden, Nussepus skrev: Pilotfrue har jo hatt 99% reklemeinnlgg mens hun har hatt «perm». Man kan da virkelig ikke ha « perm» når man ikke jobber. Sorry altså, men blogg er ikke jobb. Ikke at det har noe med VP og gjøre men Pilotfrue har ikke og har ikke hatt permisjon. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 30. mars 2019 #37826 Del Skrevet 30. mars 2019 Verste er jo at man (jeg) nesten blir litt bekymra siden ingen av de legger ut noe på snapchat. Sjuke sjuke verden. Adios. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruaasen Skrevet 30. mars 2019 #37827 Del Skrevet 30. mars 2019 49 minutter siden, Jolanda skrev: Ikke at det har noe med VP og gjøre men Pilotfrue har ikke og har ikke hatt permisjon. Jo, hun har/hadde gradert. Derfor blogget hun nesten ikke første månedene, og når hun først gjorde det var det stort sett annonse. Dette for å tjene penger av den prosenten hun jobbet i,og for opprettholding av lesere. Hun kan ikke legge bloggen død i 9 mnd å forvente at folk sitter klar når hun er tilbake. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flisespikker Skrevet 30. mars 2019 #37828 Del Skrevet 30. mars 2019 (endret) . Endret 31. mars 2019 av Flisespikker 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 30. mars 2019 #37829 Del Skrevet 30. mars 2019 Hvor får hun alle ekstremt gode tilbakemeldinger hen? Ser sjelden at hun får veldig mange tilbakemeldinger i det hele tatt. Det henger virkelig ikke på greip i den heimen der. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 30. mars 2019 #37830 Del Skrevet 30. mars 2019 7 minutter siden, Nussepus skrev: Hvor får hun alle ekstremt gode tilbakemeldinger hen? Ser sjelden at hun får veldig mange tilbakemeldinger i det hele tatt. Det henger virkelig ikke på greip i den heimen der. Full mailboks vettu ✔️ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marleah Skrevet 30. mars 2019 #37831 Del Skrevet 30. mars 2019 29 minutter siden, Nussepus skrev: Hvor får hun alle ekstremt gode tilbakemeldinger hen? Ser sjelden at hun får veldig mange tilbakemeldinger i det hele tatt. Det henger virkelig ikke på greip i den heimen der. Med tanke på tidligere språkforvirrede utsagn fra den kanten, tviler jeg på om forskjellen på «alle» og «begge» er oppfattet😏 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 31. mars 2019 #37832 Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) «Jeg kan ikke si at jeg anbefaler folk å flytte når de er høygravide, men jeg hadde ikke noe valg. Valget om om flytte var et valg jeg tok fordi jeg på godt norsk var dritt lei av å ikke ha nok plass til barna, nå er det god plass og nå har barna hvert sitt rom – noe de fortjener!» Kilde: https://villapaprikablogg.no/en-unik-mulighet/ Unnskyld meg, men har hun røyka sokka sine? Eller gekkoen sine treningssokker? Edit: Ironisk å skrive at «dritt lei» er «godt norsk»... Jeg tror jeg aldri har møtt noen voksne mennesker (uten noen form for utviklingshemming) med så heftig dårlig skriftspråk. Endret 31. mars 2019 av Rubella 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 31. mars 2019 #37833 Del Skrevet 31. mars 2019 39 minutter siden, Rubella skrev: «Jeg kan ikke si at jeg anbefaler folk å flytte når de er høygravide, men jeg hadde ikke noe valg. Valget om om flytte var et valg jeg tok fordi jeg på godt norsk var dritt lei av å ikke ha nok plass til barna, nå er det god plass og nå har barna hvert sitt rom – noe de fortjener!» Kilde: https://villapaprikablogg.no/en-unik-mulighet/ Unnskyld meg, men har hun røyka sokka sine? Eller gekkoen sine treningssokker? Edit: Ironisk å skrive at «dritt lei» er «godt norsk»... Jeg tror jeg aldri har møtt noen voksne mennesker (uten noen form for utviklingshemming) med så heftig dårlig skriftspråk. Enig. Derfor jeg syns det er horribelt og latterlig at det går an å ha det som levebrød. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slit Skrevet 31. mars 2019 #37834 Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) Dere fantastiske, flotte, rause damer som sitter å preiker i detta forumet... Lærer dere barna deres å prate sånn som dette, om andre mennesker? Dere skriver om det patetiske livet til villapaprika, men jeg veit ikke hvor interessant livet deres er, som tilbringer så mye tid på detta forumet. Endret 1. april 2019 av Mynona Se ryddemelding 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Griffin87 Skrevet 31. mars 2019 Populært innlegg #37835 Del Skrevet 31. mars 2019 Det tar vel ca 2 minutter per dag å lese her inne, så ja, det er mye bortkastet tid.. Ikke alle kan være like rause og oppegående som CØ vet du, vi må alle ha noe å strekke oss etter. Løgner, slenge dritt om den andre forelderen til barna mine, konkurser, enda flere løgner, historier som endrer seg fra en dag til den neste, manglende merking av reklame.. Vi har alle så mye å lære ♥ Men, takk for bekymringen for oss og familiene våre, jeg tror det går fint 👍 😀 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clara80 Skrevet 31. mars 2019 #37836 Del Skrevet 31. mars 2019 2 timer siden, Rubella skrev: «Jeg kan ikke si at jeg anbefaler folk å flytte når de er høygravide, men jeg hadde ikke noe valg. Valget om om flytte var et valg jeg tok fordi jeg på godt norsk var dritt lei av å ikke ha nok plass til barna, nå er det god plass og nå har barna hvert sitt rom – noe de fortjener!» Kilde: https://villapaprikablogg.no/en-unik-mulighet/ Unnskyld meg, men har hun røyka sokka sine? Eller gekkoen sine treningssokker? Edit: Ironisk å skrive at «dritt lei» er «godt norsk»... Jeg tror jeg aldri har møtt noen voksne mennesker (uten noen form for utviklingshemming) med så heftig dårlig skriftspråk. Er det 6 soverom på loftet til foreldrene? At hun var lei av liten plass er forståelig, men det er jo ingen andre enn henne selv som har satt seg i den situasjonen. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 31. mars 2019 #37837 Del Skrevet 31. mars 2019 34 minutter siden, Griffin87 skrev: Det tar vel ca 2 minutter per dag å lese her inne, så ja, det er mye bortkastet tid.. Ikke alle kan være like rause og oppegående som CØ vet du, vi må alle ha noe å strekke oss etter. Løgner, slenge dritt om den andre forelderen til barna mine, konkurser, enda flere løgner, historier som endrer seg fra en dag til den neste, manglende merking av reklame.. Vi har alle så mye å lære ♥ Men, takk for bekymringen for oss og familiene våre, jeg tror det går fint 👍 😀 👏🏼👏🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 31. mars 2019 #37838 Del Skrevet 31. mars 2019 5 minutter siden, Clara80 skrev: Er det 6 soverom på loftet til foreldrene? At hun var lei av liten plass er forståelig, men det er jo ingen andre enn henne selv som har satt seg i den situasjonen. De har 4 soverom nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 31. mars 2019 #37839 Del Skrevet 31. mars 2019 13 minutter siden, Clara80 skrev: Er det 6 soverom på loftet til foreldrene? At hun var lei av liten plass er forståelig, men det er jo ingen andre enn henne selv som har satt seg i den situasjonen. Hun mener nok at alle SINE har fått egne rom.. jeg reagerer mer på motsigelsen om at de nå har fått så mye bedre plass, men må selge sofaen for den ikkje får plass?!? Den fikk da plass i den bitre lille kroken i rødåsen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookie123 Skrevet 31. mars 2019 #37840 Del Skrevet 31. mars 2019 7 minutter siden, FruRosa skrev: De har 4 soverom nå. Men med 5 barn, så har da fortsatt ikke barna hvert sitt rom hvis det er 4 soverom der. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg