Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest BethD
39 minutter siden, FruRosa skrev:

Ifølge den kommende fars snap ville junior vente litt til.

18 minutter siden, Lagerbestilling skrev:

Junior vil ikke ut. Det er Camilla som er lei av å gå gravid. Fint om hun, som fjerdegangsfødende, kan la sykehuset bruke de knappe ressursene sine på dem som har kompliserte svangerskap eller som er i fødsel. 

Oh lord..... 🙄 må si jeg lurer litt på hvorfor hun ikke har dokumentert dette selv på snap/Instagram/blogg.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hun permisjon nå da? Det har hun jo selv sagt.  Da trodde jeg ikke hun kunne drive bloggen

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes interiørbildet av stettfatet var mest imponerende med tanke på at blandebatteriet nederst til høyre er i fokus. En detalj som ikke burde vært med i bildet engang 😅

Endret av Miss.Wildfox
Kan tydeligvis ikke forskjell på venstre og høyre
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg synes interiørbilder av stettfatet var mest imponerende med tanke på at blandebatteriet nederst til venstre er i fokus. En detalj som ikke burde vært med i bildet engang 😅

Til å ha vært blogger i så mange år tar hun utrolig dårlige bilder.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interiørmessig er Paprika en smule i utakt med trender, er hun ikke? Ryddige benkeplater på kjøkken og bad, ikke overlesset med ræl. 

Jeg forstår at dette er reklame, men..

• Et ruvende vinststativ på kjøkkendisken. En ide jeg ikke kopierer.
  • En brødkurv med kjøkkenredskap på kjøkkendisken. Nei, slo ikke helt an den heller.
  • Et høyt stettfat med lime på kjøkkendisken, alternativt med parfymeflaske på badet. Nei, limen ligger greit i kjøleskapet og parfymen i skapet/skuffen på badet. Stettfat er for kaker. 
  • Kjøkkenhåndkleet henge oppi vasken. Hæ?
  • Blomstervasen med roser ved siden av vasken. Kjempeidé.

Men fint å få opplyst at Paprika aldri har vært så forkynt og lei av noe i hele sitt liv som denne flyttingen, at hun vugger på sitt siste vers, at skinna er rosenrøde og at pressene nedover blir mer og mer intense. Hvordan kjennes det å være forkynt mon tro?  

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Interiørmessig er Paprika en smule i utakt med trender, er hun ikke? Ryddige benkeplater på kjøkken og bad, ikke overlesset med ræl. 

• En brødkurv med kjøkkenredskap på kjøkkendisken. Nei, slo ikke helt an den heller.
  • Et høyt stettfat med lime på kjøkkendisken, alternativt med parfymeflaske på badet. Nei, limen ligger greit i kjøleskapet og parfymen i skapet/skuffen på badet. Stettfat er for kaker. 

Men fint å få opplyst at Paprika aldri har vært så forkynt og lei av noe i hele sitt liv som denne flyttingen, at hun vugger på sitt siste vers, at skinna er rosenrøde og at pressene nedover blir mer og mer intense. Hvordan kjennes det å være forkynt mon tro?  

Fantastisk oppsummert! 😂😂😂 Takk! 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, Friluftsdame skrev:

Gud bedre😵😵

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Love2017juni skrev:

Om det er paprikaen man ser beina på i ene snutten på insta; noe som virker logisk at det er. 

Rekk opp hånda de som satt med bena i kryss når fødsel var igang? 

For det gjør jo hun isåfall.. Noe jeg anser som meget snodig. (Men såklart alle er forsjellige🥴)

Første gang jeg fødte satt jeg med beina i kryss i en stressless helt til pressriene kom. Så det er fullt mulig.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Klink skrev:

Ref instagram: hvordan kan man gå inn i uke 38 på en onsdag? 

Det kommer jo anpå når unnfangelsen fant sted vel? En graviduke går jo ikke fra mandag til søndag...

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Marriet skrev:

Det kommer jo anpå når unnfangelsen fant sted vel? En graviduke går jo ikke fra mandag til søndag...

Nei det er vel ikke sikkert. Trodde det var vanlig å gjøre det. Er vel ikke så vanlig å vite nøyaktig dag unnfangelsen skjedde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Klink skrev:

Nei det er vel ikke sikkert. Trodde det var vanlig å gjøre det. Er vel ikke så vanlig å vite nøyaktig dag unnfangelsen skjedde

Det er ikke alltid like lett å vite nøyaktig når man ble gravid. Derfor tar man som regel utgangspunkt i termin, etter ordinær ultralyd er beregnet termin som regel nøyaktig og kan på den måten si noe om når unnfangelsen fant sted. Eller første dag av siste mens før man ble gravid. Den forteller oss også noe om det. Temmelig nøyaktig den også hvis man har kontroll på syklusen sin ;)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminen er 20.april ifølge blogg. Det er 21 dager til, ergo 3 uker. Paprika må lære seg å telle.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt er i fremtiden for CØ. Eldstemann kjører straks bil. Nr 2 er straks konfirmant. Yngste begynner straks på skolen, og jr er klar for barnehagen. 

Nuet, hva er vel det?!? 🤔 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Griffin87 skrev:

Alt er i fremtiden for CØ. Eldstemann kjører straks bil. Nr 2 er straks konfirmant. Yngste begynner straks på skolen, og jr er klar for barnehagen. 

Nuet, hva er vel det?!? 🤔 

Ikke sant. Må være utrolig slitsomt å tenke sånn. I tillegg til at i praksis er det eneste som skjer gjentakelser av historien. Ingen ting som endrer seg, ikke noe nytt. Lite eller ingen utvikling.  

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Infinity skrev:

Alvorlig talt. Er det problematisk at en brødkurv blir brukt til noe annet en brød ? 

Når en interiørblogger har i oppdrag å promotere et produkt på bloggen synes jeg det er problematisk at produktet brukes til noe annet enn det det er ment til.

Produktet omtales som "brødkurv" på oppdragsgivers hjemmeside. Oppdragsgiver hadde sannsynligvis sett for seg at brødkurven ble stylet med brød/bakevarer, ikke en plastvisp og et par andre kjøkkenredskaper og omtalt som en kurv som er fin til oppbevaring av kjøkkenredskaper eller tegnesaker. 

Dette føyer seg inn i rekka av slett arbeid fra Camillas side og jeg reagerer like mye på helheten som på dette enkelttilfellet. 

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest BethD
10 minutter siden, Rubella skrev:

«Nå går jeg å vugger på mitt siste vers også, jeg er sliten og veldig tung nå. Magen føles gedigen og jeg gleder meg skikkelig til å bli ferdig. Noe sier meg at han ikke er langt unna, skinna mine er rosenrøde og pressene nedover blir mer og mer intense.»

- Camilla Øvestad, https://villapaprikablogg.no/nyheter-pa-en-ny-plass/

«Vugger på mitt siste vers»? «Skinna»??

Lo meg ihjel av det avsnittet der 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Rubella skrev:

«Nå går jeg å vugger på mitt siste vers også, jeg er sliten og veldig tung nå. Magen føles gedigen og jeg gleder meg skikkelig til å bli ferdig. Noe sier meg at han ikke er langt unna, skinna mine er rosenrøde og pressene nedover blir mer og mer intense.»

Jeg lurer på om hun snakker slik?

Sier hun faktisk til folk hun møter at hun vugger på siste verset? Jeg skjønner jo hva hun mener, men jeg hadde aldri klart å forfatte en slik setning selv. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rubella skrev:

Det høres ut som hun mener hun er døende 🤣 ja for å synge på sitt siste vers er jo det det betyr

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...