BLOMSTERKVAST Skrevet 27. mars 2019 #37661 Del Skrevet 27. mars 2019 1 minutt siden, Mariss@68 skrev: Overtar dette huset om noen år... overtar som å kjøpe 🙈 Ja da håper jeg de får seg jobb begge to. Mye vanskeligere å få lån nå ,og verre blir det . Og verre med 5 barn ,ikke 2 som hun hadde sist hun søkte. Får de 2;5 mill for huset har de nok ingenting igjen til egenkapital, 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 27. mars 2019 #37662 Del Skrevet 27. mars 2019 23 minutter siden, Minipilla skrev: Jeg faller av i svingene. Trodde de skulle bo hos foreldrene før de fant sitt eget? Men de skal bo der til de overtar huset? Dette går for fort for meg. Leser du i bloggen? Hjelper ikke å ta all infoen sin fra forumet, for her spinner jo folk sin egen story. I bloggen ligger det jo et par innlegg ute angående dette og der har de skrevet om hva planen nå er. At de bor hos foreldrene og at planen er å overta huset når tiden er rett for det. Er neppe planen om noen måneder, hun snur jo kappen etter vinden sånn ca hver fjerde uke, men.. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 27. mars 2019 #37663 Del Skrevet 27. mars 2019 22 minutter siden, BLOMSTERKVAST skrev: Ja ,vet det ,men det er nok en grunn for st det blir lånt ut møbler til visning når hus/ leilighet står tomme. Men i dette tilfelle er det nok en stor fordel at de svære spisestuemøblene er borte . Det står jo at huset er stylet, så da er det vel satt inn enklere møbler da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pæddan Skrevet 27. mars 2019 #37664 Del Skrevet 27. mars 2019 Egentlig så burde vi heller takke henne for at ALLE hennes egne møbler er vekk! Så de på visning kan se etter skjulte feil og event mangler uten å snuble i oversized inventar. Skal vi heller tippe når 5.mann kommer? Ks eller ei? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hyachint31 Skrevet 27. mars 2019 #37665 Del Skrevet 27. mars 2019 Har hun solgt alle de nye møblene hun akkurat hadde landet på? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marriet Skrevet 27. mars 2019 #37666 Del Skrevet 27. mars 2019 3 minutter siden, Pæddan skrev: Egentlig så burde vi heller takke henne for at ALLE hennes egne møbler er vekk! Så de på visning kan se etter skjulte feil og event mangler uten å snuble i oversized inventar. Skal vi heller tippe når 5.mann kommer? Ks eller ei? Tipper hun blir satt igang rett rundt termindatoen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BLOMSTERKVAST Skrevet 27. mars 2019 #37667 Del Skrevet 27. mars 2019 6 minutter siden, Hyachint31 skrev: Har hun solgt alle de nye møblene hun akkurat hadde landet på? Er det bare å ta imot sponset møbler og selge de etter noen uker? Hva sier giverne til det? At hun ikke er fornøyd? Må hun skatte av de? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nicco Skrevet 27. mars 2019 #37668 Del Skrevet 27. mars 2019 12 minutter siden, Pæddan skrev: Egentlig så burde vi heller takke henne for at ALLE hennes egne møbler er vekk! Så de på visning kan se etter skjulte feil og event mangler uten å snuble i oversized inventar. Skal vi heller tippe når 5.mann kommer? Ks eller ei? Tipper 16/4, ikke ks😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 27. mars 2019 #37669 Del Skrevet 27. mars 2019 11 timer siden, Khloe P.T skrev: Jeg tror ikke det er vits i å argumentere imot storparten av de som skriver i denne tråden. Mange legger ned enorme mengder innsats for å finne feil hos VP. Nå er ikke jeg stor fan, men slik denne tråden har utviklet seg den senere tiden er rent sagt skremmende. Heksejakt kan man også kalle det. Eller bare så enkelt som at mange ikke synes annonsen viste plassen frem fra sin beste side og at deler av stylingen kanskje forsøker å «skjule» manglene.. heksejakt er dine ord. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 27. mars 2019 #37670 Del Skrevet 27. mars 2019 8 timer siden, Klink skrev: Du kjøper huset ikke møblene? Man får håpe det er uten møbler, lettere å oppdage slurveoppussingen da.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 27. mars 2019 #37671 Del Skrevet 27. mars 2019 13 timer siden, LunaPuna1 skrev: Nesten alle rom bærer preg av hastverk. Minner nesten om alle husene som ligger ute til tvangssalg oppe i Karasjok og Kautokeino, hvor folk nesten har forlatt halvspilt brødskive på benken. Uterommet er det som ser mest innbydende ut, men heller ikke her har de klart å utnytte potensiale til det fulle. Den tørre hjemmelagde kransen som hun lagde før jul henger der vindskeiv og skakk, mens thujaene i potte er helt uttørket. Og hvorfor må hun absolutt ha to av alle de svære detaljene sine? Det ser bare dumt og oppstilt ut. Hagemøblene har de heller ikke giddi og dratt ut og stilt opp skikkelig. Hvor vanskelig kan det være? Naboens uteområde ser mye mer ryddig og innbydende ut. Kan bare ikke ta deg seriøst. For det første stigmatiserer du en gruppe mennesker, for det andre så er boligen laaaangt fra grisete/ rotete. 😂😂 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 27. mars 2019 #37672 Del Skrevet 27. mars 2019 20 timer siden, Dollyådi skrev: Mine kommentarer til bildene og det som er skrevet i tilstandsrapporten om at maling og flikking skal gjøres før salg; Jeg gidder ikke kommentere overfylt/mye ting, det har blitt veldig mange ganger her allerede. Men; det som bør være viktig for den som eventuelt kjøper er å sjekke at disse tingene er fikset opp i (som lovet av selger i rapporten) Bildehenvisning til finn-annonse: Bilde 3: 1.Belegningsteinen? Orker ikke kommentere engang. Ti fulle aper kunne lagt det bedre 2. Malt over nummerskiltet på veggen. Bilde 4: 1. Ledningen som går fra den boksen på veggen, via skapet på gangen, via boden under trappen og rundt veggen til TV i stua. Dette skulle de jo bygge inn i listsystemet sa de da listene kom opp. Det var jo det som var så bra med de listene, De hadde hulrom som kunne skjule ledninger. Viser veldig godt på bilde 20) 2. Maling av vegg ned mot list. Her må det flikkes Bilde 6: panelvegg under øya må flikkes med maling ned mot list Bilde 7: 1. Malt tapet er veldig skjoldete. Bør males jevn 2. øverste skapdør i høyskap mot vindu må justeres så den går jevnt med de andre. (Mulig den bare er satt på løst for bilde? på snap vises det at det er åpnet der og de har jo sagt at de har ventet på ei skapdør) Bilde 13: 1. list mangler på kortvegg mellom trapp og tv, både gulv og taklist 2. pipa bør males jevnt. veldig skjoldete nå. (gjelder forsåvidt bilde 14 også) Bilde 22-26: 1. Veggene må males minst ett strøk til for å bli jevne 2. Bilde 26, skapdørene bør få seg ett til strøk (mellom skapene er det nok vanskelig å komme til, derav fremdeles trefarge) Bilde 33: 1. Taklist er for kort mot garderobe Ellers så ser jeg at det ikke er med bilde av toalett i andre etasje. Forrige gang det skulle selges var det maling både på gulv og på vegger/lister som var helt på avveie i det rommet. Mulig dette er rettet opp i nå, men merkelig at det ikke er med bilde Det du beskriver er det man kaller for kosmetiske feil. Alle seriøse boligkjøpere bryr seg om de store kostnadene som tak, kledning, elektrisk opplegg osv. Håper du er interessert i huset, siden du har gransket salgsannonsen? Om ikke er det nesten trist 😂 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 27. mars 2019 #37673 Del Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, Polio skrev: Det du beskriver er det man kaller for kosmetiske feil. Alle seriøse boligkjøpere bryr seg om de store kostnadene som tak, kledning, elektrisk opplegg osv. Håper du er interessert i huset, siden du har gransket salgsannonsen? Om ikke er det nesten trist 😂 Hvorfor er det trist? Villapaprika er jo en interiørblogg. Interiør og familieblogg, beklager. Noe en som driver med interiør burde kunne er jo nettopp å style det kosmetiske. Og hun klarer jo ikke det. Hadde brukeren hetset bloggeren hadde det vært noe annet. Dette er faktisk bare å poengtere en dårlig jobb gjort av en som tar betalt for det. En som selv velger å dele salgsannonsen under sin firmalogo. Det er myyye usmakelige kommentarer i denne tråden, men @Dollyådi sin er ikke blant dem. 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 27. mars 2019 #37674 Del Skrevet 27. mars 2019 2 minutter siden, KatyP skrev: Hvorfor er det trist? Villapaprika er jo en interiørblogg. Interiør og familieblogg, beklager. Noe en som driver med interiør burde kunne er jo nettopp å style det kosmetiske. Og hun klarer jo ikke det. Hadde brukeren hetset bloggeren hadde det vært noe annet. Dette er faktisk bare å poengtere en dårlig jobb gjort av en som tar betalt for det. En som selv velger å dele salgsannonsen under sin firmalogo. Det er myyye usmakelige kommentarer i denne tråden, men @Dollyådi sin er ikke blant dem. Hun driver med interiør ja, men hun er ingen maler/ snekker. Trist i form av å være så opphengt i et annet menneske/ arbeid at man går med lupe igjennom en salgsannonse man mest sannsynligvis ikke har interesse av( bort sett fra å finne feil). Om denne brukeren er en potensiell kjøper, beklager jeg mer enn gjerne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 27. mars 2019 #37675 Del Skrevet 27. mars 2019 Patetisk forklaring på IG nå. Og denne fansen altså. De aner tydligvis ikke noe. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 27. mars 2019 #37676 Del Skrevet 27. mars 2019 Må huske at kjellerleilighet hos foreldrene er noe HELT annet enn 2.etg hos foreldrene #firstpricegrandis 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilletrilleline Skrevet 27. mars 2019 #37677 Del Skrevet 27. mars 2019 Veldig logisk å legge en flytting tett inntil fødsel fordi de får så mye bedre plass (i følge henne) i en leilighet på 100 m2 i stedet for det lille rekkehuset som ble for trangt på 104 m2. Skal ikke spekulere om grunnen, men noe er det jo... 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 27. mars 2019 #37678 Del Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, neiognei skrev: Det står jo at huset er stylet, så da er det vel satt inn enklere møbler da. Det er jo ikke akkurat gratis, da. Og boligen kunne fint blitt stylet med møbler de allerede har, eventuelt med lånte spisestuemøbler. Så å leie inn møbler for visning er penger ut av vinduet, tenker jeg. Men de gjør naturligvis som de vil. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 27. mars 2019 #37679 Del Skrevet 27. mars 2019 58 minutter siden, Xstrella skrev: Patetisk forklaring på IG nå. Og denne fansen altså. De aner tydligvis ikke noe. Hva skriver hun? Hun har blokkert meg så får ikke sett selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KatyP Skrevet 27. mars 2019 #37680 Del Skrevet 27. mars 2019 1 time siden, Polio skrev: Hun driver med interiør ja, men hun er ingen maler/ snekker. Trist i form av å være så opphengt i et annet menneske/ arbeid at man går med lupe igjennom en salgsannonse man mest sannsynligvis ikke har interesse av( bort sett fra å finne feil). Om denne brukeren er en potensiell kjøper, beklager jeg mer enn gjerne. Jeg forstår hva du mener samtidig så er det jo nettopp den effekten bloggere har og ønsker å oppnå. For det er jo ikke bare en salgsannonse, det var poenget mitt. Det er en bloggers hus. En interiørbloggers hus som hun velger å promotere salg av gjennom bloggen sin. Også har hun dessverre både poengtert, vist og understreket alt av oppussing. Hun har skrevet opp og ned i mente om diverse lister, skjøter og ting som skal gjøres. Hun sponses deretter og dokumenterer så at det enten ikke er gjort eller gjort i hastverk. Og da har hun blandet jobb og privatliv, noe som er svært vanskelig å skille når det gjelder bloggere på generell basis. Det er derfor jeg ikke finner det rart at annonsen granskes. Hun skaper jo engasjement, du og jeg bidrar jo også. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg