Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det ser ut som skjøtene mellom takplatene er redigert bort på bilder av stue og kjøkken i salgsoppgaven...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er så udelikat med sengetøy som ser ut som har blitt brukt i flere uker... soverommet ser jo så lite ut.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er rart ikke fotografen kom med innvendinger, de pleier å være flinke til å be folk ta bort ting etc.

Virker veldig lite og rotete. Ikke innbydende. Så er det jo masse slurv og feil i hele huset der.. hadde aldri kjøpt dette.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mange av bildene var gode jeg da, MEN ikke var de "brukte" sengene og de overfylte kurvene + det av vaskemaskina. Det bare lyser: MANGEL PÅ SKAPPLASS av de, med store bokstaver!

Sofaen er også overfylt, forresten! 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, Cati skrev:

Synes det er rart ikke fotografen kom med innvendinger, de pleier å være flinke til å be folk ta bort ting etc.

Virker veldig lite og rotete. Ikke innbydende. Så er det jo masse slurv og feil i hele huset der.. hadde aldri kjøpt dette.

Er nok ikke lett for den frøkna å ta i mot velmenende kritikk. Har aldri vore ute i arbeidslivet ,det hadde hun hatt godt av. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

Spisestuen er møblert på en måte som gjør det umulig å fyre i peisen, uten å brenne opp et par middagsgjester. En peis er for meg et stort pluss, men når den gjemmes slik som på bildene, tenker jeg at det er noe galt med den. Særlig når den ikke er tegnet inn på plantegningene heller. Har de fyringsforbud? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Konklusjonen er at bildene er som alt annet med VP - hastverk! Det er ekkelt at man kan se at noen har tørket seg på hendene på det ene håndkle på badet.. :klaske: hun burde ha sett litt på Finn før bildene ble tatt, virker ikke som hun skjønner at det er BILDENE app Finn som selger rekkehuset hennes.. Det skal liksom gi et inntrykk av luksus med Lexington håndklær, men de er bare ihjel vasket og gamle.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sialove skrev:

Konklusjonen er at bildene er som alt annet med VP - hastverk! Det er ekkelt at man kan se at noen har tørket seg på hendene på det ene håndkle på badet.. :klaske: hun burde ha sett litt på Finn før bildene ble tatt, virker ikke som hun skjønner at det er BILDENE app Finn som selger rekkehuset hennes.. Det skal liksom gi et inntrykk av luksus med Lexington håndklær, men de er bare ihjel vasket og gamle.

Måtte inn og se og du har rett, æsj.  Her har noen hatt det travelt med å få salget ut på nett.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde 5 viser skikkelig rot under sjenken.

Jeg syntes stylingen her er forferdelig dårlig gjennomført.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kahaki skrev:

Det er vell hun som har stylet til bildene ,men håper det er en annen som styler til visning,

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Christiane_W skrev:

"Personlig synes jeg det er viktig at huset ikke er «overlesset» med stæsj når det skal vises frem." skrev Camilla i gårsdagens blogginnlegg.

Vel, hva med å fjerne minst halvparten av putene i sengene? Og glatte ut dynene i stedet for å krølle dem til?

Kurvene med strikketøy, skjerf osv. under konsollbordet i gangen burde vært fjernet. Oppå konsollbordet er det også overfylt og det hjelper ikke på inntrykket at det i vindfanget henger jakker "utenpå" skoskapene. Det ser bare rotete ut.

På badet ser det ut som det er dårlig med lagringsplass. Mengder av håndklær i kurver og stabler på benken over vaskemaskin og tørketrommel. Håndklær stablet oppå de veggmonterte skapene. Håndklær i tre forskjellige farger henger på krokene. 

På kjøkkenet er det overflod av lyslykter og stæsj på benken. Hva etasjefatet med diverse sammenrullede tekstiler tilfører skjønner ikke jeg. Brettet med krydder, oljer osv. ser bare rotete ut. 

Sofakroken ser grei ut, men jeg lurer på hvorfor det er to forskjellige pledd + en skinnfell i sofaen. Flekker? Noen av putene kunne med fordel vært fjernet og det hadde vel gått an å spandere nye lys i lysestakene på sofabordet før fotografering?

Plattingen er fylt opp av diverse utemøbler. Grillen er pakket inn i presenning og det er halvvisne tujaer i et par avpottene. På "utekjøkkenet" er det stablet masse potteskjulere på hylla under benken. Nok en gang er inntrykket rotete.

Helhetsinntrykket fra bildene blir rotete og lite innbydende. Det virker som Camilla fokuserer veldig på visningen og glemmer at det faktisk er annonsen og bildene i den som lokker folk på visning. Det hjelper ikke at huset er superflott og strøkent på visning om det ikke kommer noen på visningen.

For ikke å snakke om å style kjøkkenet med en krukke med halvknuste marie-kjeks. I gangen er det tydelig hastverksarbeid med malingen (malingen er ikke malt skikkelig inntil listen), og det henger en haug med ledninger på den ene veggen. De to små overskapene over vaskemaskinen henger ikke inntil hverandre, og på benken står det en kurv med bleier. Ikke noe jeg forbinder med styling, iallefall. Soverommet til datteren er et salig kaos med vesker, puter og høyhælte sko med bling på.

Om vi ser bort fra selve stylingen, er vinkelen på bildene dårlige. Det ser trangt ut i samtlige rom.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting hun ikke selv har skyld i, er at på plantegningen mangler det en dør inn til WC i første etg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ispahan
24 minutter siden, kahaki skrev:

En ting hun ikke selv har skyld i, er at på plantegningen mangler det en dør inn til WC i første etg. 

Da vet vi hvorfor den ikke er med på bildene. Fotografen fant den ikke da den ikke er tegnet inn på "kartet" 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Sialove skrev:

Æsj, ja jeg er enig! Det håndkleet ser skikkelig ekkelt ut. Og stabler med håndklær, sammensuriet av dyner på soverommene, peisen som er dekket til av spisestuebordet og puter, fullstappet bord i gangen og ikke minst de to kurvene under med teppene som ser ut som de et kastet oppi...

Jeg bare skjønner ikke hvordan hun selv synes dette virker forlokkende og luksuriøst. Fotografen har sikkert hatt meninger ja, men som en sier, det er vel ikke så lett å nå fram. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten alle rom bærer preg av hastverk. Minner nesten om alle husene som ligger ute til tvangssalg oppe i Karasjok og Kautokeino, hvor folk nesten har forlatt halvspilt brødskive på benken. 

Uterommet er det som ser mest innbydende ut, men heller ikke her har de klart å utnytte potensiale til det fulle. Den tørre hjemmelagde kransen som hun lagde før jul henger der vindskeiv og skakk, mens thujaene i potte er helt uttørket. Og hvorfor må hun absolutt ha to av alle de svære detaljene sine? Det ser bare dumt og oppstilt ut. 

Hagemøblene har de heller ikke giddi og dratt ut og stilt opp skikkelig. Hvor vanskelig kan det være? Naboens uteområde ser mye mer ryddig og innbydende ut. 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Keikolina
2 timer siden, kahaki skrev:

Jeg vet ikke om det er stylingen, kanskje det alltid ser sånn ut 😱

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Keikolina skrev:

Jeg vet ikke om det er stylingen, kanskje det alltid ser sånn ut 😱

Feil sitering egentlig. 

Men fatter ikke at dere syns det her er så fælt, jeg. Liker at det ser lunt og koselig ut. Er mye ting og møbler. Så syns ikke jeg ser så mye av hvordan vegger og flater ser ut. 

Endret av Klink
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Cati skrev:

Æsj, ja jeg er enig! Det håndkleet ser skikkelig ekkelt ut. Og stabler med håndklær, sammensuriet av dyner på soverommene, peisen som er dekket til av spisestuebordet og puter, fullstappet bord i gangen og ikke minst de to kurvene under med teppene som ser ut som de et kastet oppi...

Jeg bare skjønner ikke hvordan hun selv synes dette virker forlokkende og luksuriøst. Fotografen har sikkert hatt meninger ja, men som en sier, det er vel ikke så lett å nå fram. 

I starten av hennes karriere(?) likte jeg godt den shabby-chic stilen hun kjørte. Litt sånn mykt og rustikt på et vis. Den stilen tror jeg hun selv også likte. Men så har det bare balla på seg og hun evner det ikke lenger. Sånn som du nevner, masse beige tepper i kurver under en skjenk. Det er ikke chic lenger. Det er rot. Samme på badet. Gamle slitte håndklær bretta og stabla oppå hverandre er ikke stilig. 

Det ligger et hus ute i Rødåsen til 3,9. Jeg hadde tatt det anyday med mindre det er store feil og mangler. Det er mange feil og mangler i oppussinga til paprika. 

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...