Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trodde C stolt annonserte at hun og K eide alt "sammen" , inkludert rekkehuset, etter noe papirsignering. Kan fort være feil men trodde hun hadde lagt ut at han liksom hadde kjøpt seg inn i huset? 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Jobbermedbarn skrev:

Til tross for at det er enormt mye kritikkverdig med denne bloggen og bloggeier, får jeg oppriktig vondt av Camilla her. 

Ikke tvil om at hun var stolt av dette kjøpet (huset), med god grunn, og det er trist å se at det endte slik. 

Trist? Hun har jo valgt det selv og som hun sier : Jeg må ikke selge.  Lurt å selge først for å kunne spare opp kapital. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, DianaV skrev:

Jeg trodde C stolt annonserte at hun og K eide alt "sammen" , inkludert rekkehuset, etter noe papirsignering. Kan fort være feil men trodde hun hadde lagt ut at han liksom hadde kjøpt seg inn i huset? 

Joda, hun annonserte det! Men skulle du ikke sett at hun løy, gitt 🙈 Uvanlig fra den kanten..

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, FruenFraHavet skrev:

Joda, hun annonserte det! Men skulle du ikke sett at hun løy, gitt 🙈 Uvanlig fra den kanten..

Er jo umulig å vite hva som er oppspinn og hva som er sannhet i denne suppa. Hvis det ikke hadde vært så åpenbart tragisk hadde jeg ledd meg ihjel av dette sirkuset. Men gjør ikke det. Er mest sjokkert over hele opplegget. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Trua skrev:

Hun må da hatt forsikring på huset?

Det er sannsynligvis en felles forsikring på hele rekka.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, ashera skrev:

Det er sannsynligvis en felles forsikring på hele rekka.

Det er det kun om det ikke er selveier. Er det selveier må du ha egen forsikring. Det er forresten ikke påbudt å ha husforsikring slik som med bil!

Jeg synes veldig synd på Camilla her. Jeg kan ikke tenke meg noe mer utrygt å flytte når du har tre uker igjen til termin. I tillegg flytter du fra ditt eget sted til noe som ikke er ditt . Det må jo være kjempe skummelt!!

Endret av lillemy02
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, lillemy02 skrev:

Det er det kun om det ikke er selveier. Er det selveier må du ha egen forsikring. Det er forresten ikke påbudt å ha husforsikring slik som med bil!

Jeg synes veldig synd på Camilla her. Jeg kan ikke tenke meg noe mer utrygt å flytte når du har tre uker igjen til termin. I tillegg flytter du fra ditt eget sted til noe som ikke er ditt . Det må jo være kjempe skummelt!!

Flytter jo hjem til mor og far så så skummelt er det vel ikke.  Og de har selv satt seg i situasjonen, whatever den går ut på

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Trua skrev:

Flytter jo hjem til mor og far så så skummelt er det vel ikke.  Og de har selv satt seg i situasjonen, whatever den går ut på

Nei men du gir jo opp det som er sitt eget og du har jobbet hardt for. Så om man er høygravid med DET i tillegg med alle hormonene rundt altså jeg personlig hadde syntes det var ille. Er jo ikke ille for kimmern han kom med en koffert og har eglet seg riktig så bra inn hos Camilla som nå ender opp med å miste alt. Trist er det i alle fall!

Endret av lillemy02
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Trua skrev:

Hun må da hatt forsikring på huset?

Hadde ikke tatt mange sekundene å logge inn med bankid og funnet polisenummer og årspris. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rubella skrev:

Synes det var billig, jeg! Men så bor jeg i Trondheim og er kanskje vant til litt andre boligpriser...

Jeg bor på øst siden og betalte 4 mill for 100 kvm rekkehus i 90 talls bekledning så forstår hva du mener 🤭

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Trua skrev:

Mister alt? Får jo penger for huset

Det kommer jo helt ann på mengde lån hun faktisk har! Alt fra forbrukslån+ billån+boliglån osv 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, Nussepus skrev:

Hvem i alle dager vil ha vegg til veggteppe på alle soverom?

De som ikke liker å vaske gulv! :)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ingen fan av paprikaen, men denne tråden er ikke helt heldig.. Jeg deltok selv i tråden når det var alt styret med bulgarialeiligheter, falske pledd og blinkesko osv. Men slik det diskuteres her nå er jo 70% spekulasjoner. 

Dere sitter og skriver at det er så synd på Camilla (eller ikke synd fordi hun har "satt seg selv i denne situasjonen) fordi hun MÅ gi slipp på et rekkehus og ting hun selv har bygd opp. Det er én ting hva noen personlig tror om situasjonen, men her blir det lagt frem som den absolutte sannhet. Det er ingen her inne som har oversikt over kontoen til Camilla, ei heller gekko sin. Det er ingen her som vet om dette er ønsket eller uønsket fra Camilla sin side. 

Om jeg personlig hadde fått den unike muligeheten å bo gratis hos mine foreldre for å spare, og muligens overta et stort hus (sikkert billigere og) etterhvert, hadde jeg tatt den muligheten uten å tvile. Det er en helt fantastisk mulighet og det å ikke gripe den sjansen i denne situasjonen med barn nr 4(5) på vei hadde vært idiotisk. Det klages over at hun har det for trangt, men nå som hun skal spare til noe større så blir det blåst opp som feil det også. Greit at Camilla gjør mye rart, men slik det er her inne nå er det så mye spekulasjoner og historier at det er skremmende 🤷‍♀️

• Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, fruaasen skrev:

Jeg bor på øst siden og betalte 4 mill for 100 kvm rekkehus i 90 talls bekledning så forstår hva du mener 🤭

Driver og kikker på stor leilighet/lite rekkehus på østsiden selv nå :) Må fort over 4.5 mill om det ikke skal være oppussingsobjekt, ja!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, WinWin skrev:

Folien hun la på gulvet på toalettet er byttet ut..?

Tror ikke det er bilde av toalettrom i 2.etasje i prospektet. Det er toalettet i gangen nede som er avbildet.

Folie kan uansett lett fjernes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rubella skrev:

Driver og kikker på stor leilighet/lite rekkehus på østsiden selv nå :) Må fort over 4.5 mill om det ikke skal være oppussingsobjekt, ja!

Markede er heldigvis gått litt ned nå siden vi kjøpte. Naboen solgte nå med 170 kvm og ok levbar standard til 4,5 så det har blitt bedre 👌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan umulige hatt en stylist til den salgsannonsen? Klær som ligg oppå vaskemaskin,kurver med strikkkegenser under skjenken ,og uoppredde senger ,En stylist hadde aldri tatt bilder av det der rotet.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...