Gjest Varma Skrevet 2. august 2016 #5081 Del Skrevet 2. august 2016 Stuntet på youtube dro ikke inn nok penger, for det er jo det alt handler om. Antall klikk og antall følgere på instagram. Men til alle som tror de er spesielle fordi de får følge VP sin "private" instagramkonto, så kan jeg opplyse om at det er ikke så veldig spesielt. Du blir lagt til uten noen presentasjon, så apropos Ulv Ulv! Syns det er mer bekymringsverdig at mange avgjørelser som blir tatt, handler om den voksne og dets behov. Ikke helt forenelig med å oppdra barn på egenhånd akurrat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 2. august 2016 #5082 Del Skrevet 2. august 2016 2 minutter siden, Varma skrev: Stuntet på youtube dro ikke inn nok penger, for det er jo det alt handler om. Antall klikk og antall følgere på instagram. Men til alle som tror de er spesielle fordi de får følge VP sin "private" instagramkonto, så kan jeg opplyse om at det er ikke så veldig spesielt. Du blir lagt til uten noen presentasjon, så apropos Ulv Ulv! Syns det er mer bekymringsverdig at mange avgjørelser som blir tatt, handler om den voksne og dets behov. Ikke helt forenelig med å oppdra barn på egenhånd akurrat. Over 1000 følgere på den "private" kontoen, bare de nærmeste altså😉 (Og, nei, jeg følger ingen av kontoene hennes.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 2. august 2016 #5083 Del Skrevet 2. august 2016 Jeg er ikke noe spesielt fan av dama og dramaet hun publiserer, men herlighet så flink hun er å få det fint. Hun er høy(?)gravid og alene med to små, men klarer fremdeles å pusse opp et helt hus og få det så bra. Man kan være uenig i antall pynteputer eller krøllepledd, men jeg syntes huset ser ordentlig bra ut! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hurlumheiturbulens Skrevet 3. august 2016 #5084 Del Skrevet 3. august 2016 Den 2.8.2016 at 18.09, mjauritz skrev: Jeg er ikke noe spesielt fan av dama og dramaet hun publiserer, men herlighet så flink hun er å få det fint. Hun er høy(?)gravid og alene med to små, men klarer fremdeles å pusse opp et helt hus og få det så bra. Man kan være uenig i antall pynteputer eller krøllepledd, men jeg syntes huset ser ordentlig bra ut! Enig. Syns hun er flink som får det til. Men det er vel utlevering av tredjepersoner, oppussing i full fart kombinert med at hun kaller seg Norges største interiørblogger og motsigelser som diskuteres i denne tråden, og det med rette. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 3. august 2016 #5085 Del Skrevet 3. august 2016 5 minutter siden, hurlumheiturbulens skrev: Enig. Syns hun er flink som får det til. Men det er vel utlevering av tredjepersoner, oppussing i full fart kombinert med at hun kaller seg Norges største interiørblogger og motsigelser som diskuteres i denne tråden, og det med rette. Jeg er enig i at alt dramaet og utleveringen kunne hun ha holdt seg for god til, men akkurat det med oppussing i full fart kan jeg forstå. Hun driver en interiørblogg og må faktisk fornye ofte for å holde på interessen. Ingen er interessert i å se det samme kjøkkenet 100 ganger på en interiørblogg. Det er faktisk jobben hennes, og hun kaller seg ikke for Norges største oppussingsblogg Jeg kan fint forstå at hun gjør det, og det plager ingen andre enn henne selv. Om tapeten er litt skeiv så plager det ikke meg. Om hun vil kalle seg Norges største interiørblogg får være hennes sak. Hun er faktisk den vanligvis ligger høyest på lista over interiørbloggene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Varma Skrevet 3. august 2016 #5086 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) 20 minutter siden, mjauritz skrev: Jeg er enig i at alt dramaet og utleveringen kunne hun ha holdt seg for god til, men akkurat det med oppussing i full fart kan jeg forstå. Hun driver en interiørblogg og må faktisk fornye ofte for å holde på interessen. Ingen er interessert i å se det samme kjøkkenet 100 ganger på en interiørblogg. Det er faktisk jobben hennes, og hun kaller seg ikke for Norges største oppussingsblogg Jeg kan fint forstå at hun gjør det, og det plager ingen andre enn henne selv. Om tapeten er litt skeiv så plager det ikke meg. Om hun vil kalle seg Norges største interiørblogg får være hennes sak. Hun er faktisk den vanligvis ligger høyest på lista over interiørbloggene. Kan du vennligst dokumentere det du skriver her? Takk 😊 Endret 3. august 2016 av Varma Skrive feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 3. august 2016 #5087 Del Skrevet 3. august 2016 5 minutter siden, Varma skrev: Kan du vennligst dokumentere det du skriver her? Takk 😊 Hva skal jeg dokumentere? At hun er den mest leste interiørbloggen per dags dato?;http://blogglisten.no At hun må fortsette å fornye hjemmet for å holde en interiørblogg sier vel seg selv En stylistblogg kan ikke vise det samme antrekket hver dag, man trenger variasjon for å holde lesere. BoNytt viser ikke bilder av samme stua i hver utgave 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 3. august 2016 #5088 Del Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, mjauritz skrev: Hva skal jeg dokumentere? At hun er den mest leste interiørbloggen per dags dato?;http://blogglisten.no At hun må fortsette å fornye hjemmet for å holde en interiørblogg sier vel seg selv En stylistblogg kan ikke vise det samme antrekket hver dag, man trenger variasjon for å holde lesere. BoNytt viser ikke bilder av samme stua i hver utgave Tror ikke du kan gå etter blogglisten, flere interiørbloggere der ute som ikke er i deres stall. Bla husetpånorseth 😉 http://nouw.com/blog/top 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mjauritz Skrevet 3. august 2016 #5089 Del Skrevet 3. august 2016 1 minutt siden, Interiørgla skrev: Tror ikke du kan gå etter blogglisten, flere interiørbloggere der ute som ikke er i deres stall. Bla husetpånorseth 😉 http://nouw.com/blog/top Da får jeg bare beklage. Jeg gikk ut fra blogglisten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 3. august 2016 #5090 Del Skrevet 3. august 2016 Det er vel ingen av de andre norske interiørbloggene som kan måle seg med VP når det gjelder lesertall? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 3. august 2016 #5091 Del Skrevet 3. august 2016 57 minutter siden, mjauritz skrev: Hva skal jeg dokumentere? At hun er den mest leste interiørbloggen per dags dato?;http://blogglisten.no At hun må fortsette å fornye hjemmet for å holde en interiørblogg sier vel seg selv En stylistblogg kan ikke vise det samme antrekket hver dag, man trenger variasjon for å holde lesere. BoNytt viser ikke bilder av samme stua i hver utgave Sa faktisk opp Bonytt i går, fordi jeg ikke ser forskjell på utgavene lenger! Jeg kan likegodt lese det fra juli i fjor. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartina Skrevet 3. august 2016 #5092 Del Skrevet 3. august 2016 1 time siden, mjauritz skrev: Jeg er enig i at alt dramaet og utleveringen kunne hun ha holdt seg for god til, men akkurat det med oppussing i full fart kan jeg forstå. Hun driver en interiørblogg og må faktisk fornye ofte for å holde på interessen. Ingen er interessert i å se det samme kjøkkenet 100 ganger på en interiørblogg. Det er faktisk jobben hennes, og hun kaller seg ikke for Norges største oppussingsblogg Jeg kan fint forstå at hun gjør det, og det plager ingen andre enn henne selv. Om tapeten er litt skeiv så plager det ikke meg. Om hun vil kalle seg Norges største interiørblogg får være hennes sak. Hun er faktisk den vanligvis ligger høyest på lista over interiørbloggene. Har du lest bloggen? Det er jo nettopp å fornye seg hun ikke gjør. Stilen er prikk lik som da hun var med i UM før 7-8 år siden. Og nei, det forsvarer ikke slurveoppussing. Lever du av å blogge om det må det i hvert fall være ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvinne31 Skrevet 3. august 2016 #5093 Del Skrevet 3. august 2016 Når det ei finnes drama, skap det selv. Nok ett sympatiinnlegg på alle instagram kontoene. Håper for hennes del hun klarer å holde det, men frykter at hun kommer til å dele minutt for minutt på fødestuen.. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 3. august 2016 #5094 Del Skrevet 3. august 2016 På blogg-instagrammen skriver hun at hun nå legger ut det siste gravid-bilde av seg, og skal slutte å skive om Lila og barna til "hun er seg selv igjen". Det er vel på tide at hun (og familien) har kommet frem til dette, for det er vel noe hun skulle ha tenkt på for lenge siden, MEN klarer hun virkelig det?? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 3. august 2016 #5095 Del Skrevet 3. august 2016 Håper inderlig hun klarer det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 3. august 2016 #5096 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) 1 time siden, Fredrik29 skrev: Det er vel ingen av de andre norske interiørbloggene som kan måle seg med VP når det gjelder lesertall? Nå er det vel neppe interiøret som gjør at hun har et høyt lesertall/klikk -det er all drama som trekker lesere. Ingen seriøse interiørbloggere i Norge eller skandinavia ellers vil noensinne anerkjenne denne bloggen som hverken en god eller inspirerende interiørblogg. Altfor mye slurv, elendig bildekvalitet, overmøblert, for store møbler, feil gardinstørrelse, rotete dandert, bilder som henges oppi taklista, stukkatur på takess osv osv.. Om hun KUN skrev om interiør og stengte kommentarfeltet for drama så hadde lesertallet sunket drastisk. Men forventer ikke at de som ikke har peiling, eller som ikke leser profesjonelle interiørblogger regelmessig, faktisk forstår dette. Det er derfor det provoserer at hun har nevnt sin blogg som Norges største interiørblogg.. Ja hun har mange innom bloggen, men neppe pga tapeten som ikke følger mønsterrapport eller for å se en rotet kopi av stilen hun selv hadde for 7 år siden....... Endret 3. august 2016 av Cessa74 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 3. august 2016 #5097 Del Skrevet 3. august 2016 Skulle ikke Martine "ta over/styre" bloggen da?? Den skulle jo bli helt "ny"... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 3. august 2016 #5098 Del Skrevet 3. august 2016 (endret) Syns jeg har lest noe lignende før.. IG kontoen Villapaprika skulle bli ren interiørkonto, bloggen skulle bli mindre privat.. Det holdt ikke mange dagene før det var tilbake til det samme gamle med selfies, bilder av ungene og privat informasjon. Jeg har vanskelig for å tro på noe av det hun skriver nå.. Syns det har vært så mye løgner og planer som aldri har blitt noe av. Men håper inderlig for ungenes skyld, at hun klarer å holde ord denne gangen. Endret 3. august 2016 av PetronellaPetrine Skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 3. august 2016 #5099 Del Skrevet 3. august 2016 Spent på hvordan det går med den lange ferien (siste blogginnlegg) når hun raser nedover på blogglisten. Time will show.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 4. august 2016 #5100 Del Skrevet 4. august 2016 Håper hun gjennomfører det da. Ser at noen sier at det er noen som har ødelagt for henne og derfor kan hun ikke dele mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg