Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

37 minutter siden, TallulahBGood skrev:

Hun burde heller ha skrevet det grundige, oppsummerende innlegget hun har lovet leserne sine enn å skrive og deretter slette innlegg der hun igjen forteller om eksen og hvorfor hun er alene i svangerskapet. 

I natt publiserte hun innlegget "Det blir aldri oss to igjen". Der innrømte hun bl.a. at ja, det er hun som har redaktøransvar og står ansvarlig for det som publiseres i bloggen, og hun beklaget at hun hadde skrevet så mye stygt. 

Men det må man tydeligvis jobbe nattevakt for å lese, for noen timer etter så var innlegget fjernet igjen. Hun burde heller skrive et ordentlig innlegg der hun gjennomgår hvert rom, forteller om prosessen og materialene som ble brukt, slik hun lovte. Hun har noen ordentlig lojale og trofaste lesere som gir henne sjanse på sjanse, synes jeg, men hun holder sjelden det hun lover og skuffer gang etter gang. 😕

Var det på blogg eller IG hun skrev dette?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

@FruRosa, Det var på bloggen innlegget ble publisert. Det kom etter "sniktitt"-innlegget, men var borte igjen i dag morges.

Endret av TallulahBGood
La til "FruRosa"
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, TallulahBGood skrev:

@FruRosa, Det var på bloggen innlegget ble publisert. Det kom etter "sniktitt"-innlegget, men var borte igjen i dag morges.

Takk for svar!
Jeg hadde ikke "nattevakt" i natt, så dette fikk jeg ikke med meg :ironi:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men altså...
Det er tydelig hun skriver om eksen i affekt, oftest på nattestid. For så å slette igjen ganske kjapt.
Dette har vi jo også sett i kommentarfeltet flere ganger.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992
3 minutter siden, FruRosa skrev:

Takk for svar!
Jeg hadde ikke "nattevakt" i natt, så dette fikk jeg ikke med meg :ironi:

Nei, her går det fort i svingene! 😨

I innlegget refererer hun igjen til denne oppklarende samtalen hun har hatt med noen, og hvordan den samtalen satte ting i perspektiv for henne. Bloggen har vokst og hun må faktisk også stå til ansvar for det som deles der inne på lik linje som de som sprer ondsinnede rykter om henne, skrev hun.

Så beskrev hun forholdet deres og hvordan det tok slutt, og innrømte faktisk at hun kanskje ikke var verdens enkleste å bo med bestandig. Hovedbudskapet i innlegget lot til å være at hun angrer på det hun har skrevet om eksen, men mens hun beklaget seg så utleverte hun selvsagt enda mer privat og rettferdiggjorde samtidig at hun har utlevert ham. Som vanlig tar hun med den ene hånda og gir med den andre, og klarer ikke å beklage uten å rettferdiggjøre det samtidig. 

Konklusjonen er at noe har skjedd i kulissene, ihvertfall, og de som jobber nattevakt burde ta skjermdumper. ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant det på ett sekund ved å google overskriften. Alle burde huske at ting aldri forsvinner fra internett, samme hvor mye du sletter....

http://www.bloggroll.no/villa-paprika/det-blir-aldri-oss-igjen/

Edit: Innlegget er publisert under kategorien "Interiør". Det forklarer jo hvorfor bloggeier stadig hevder at bloggen hennes KUN omhandler interiør! :ironi:

En edit til: Innlegget er overraskende godt skrevet, uten haugevis av slurvefeil og uforståelig språk. Innholdet er godt, og reflekterer stort sett positivt på henne. Hun burde latt det stå. Det er bedre enn noe annet hun har skrevet om akkurat denne situasjonen. Hun har jo uansett allerede sluppet de fleste kattene ut av sekken. 

Endret av WalkerTexas
La til tekst
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, FruRosa skrev:

Jeg får det ikke opp på den linken.
"page not found"

Hm. Prøv å google overskriften? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bluebird1992

Det er slettet. Igjen. 

Noen følger tydeligvis godt med her inne. 😒

Endret av TallulahBGood
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Synd at hun ikke lot inlegget stå. Det var mye mer reflektert enn hva hun vanligvis skriver.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle dager slettet hun det? Der fremstår hun som både voksen og sympatisk!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun slettet det fordi at hun ikke har forstått at det er like godt, til og med enda bedre, å få sympati fordi at man reagerer menneskelig, på menneskelige utfordringer. Det må være ILLE. Alt rundt må være ille. Alle andre må ha vært innmari ille. I det innlegget kan hun jo til og med ha litt "skyld" for at situasjonen er som den er.

Der ser man jo tydelig at det å avbryte forholdet var det rette å gjøre. Man kan ikke holde sammen bare fordi at man skal ha barn sammen.

Hun sier jo også at hun har hatt svært vanskelig for å gi slipp. Det har så klart vært tungt for henne, eksen og ikke minst den nye dama. Folk har hakket henne istykker i kommentarfeltet. Ei totalt uskyldig jente! Og C har ikke gjort en dritt for å stoppe det.

Ille!

Endret av neiognei
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...