Gjest PetronellaPetrine Skrevet 18. juli 2016 #4641 Del Skrevet 18. juli 2016 @Dottie "velg filer" nederst i kommentarfeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 18. juli 2016 #4642 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) 48 minutter siden, PetronellaPetrine skrev: @Dottie "velg filer" nederst i kommentarfeltet. Får jeg det til nå? Endret 18. juli 2016 av Dottie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 18. juli 2016 #4643 Del Skrevet 18. juli 2016 (endret) @PetronellaPetrine Endret 18. juli 2016 av Dottie 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 18. juli 2016 #4644 Del Skrevet 18. juli 2016 Ble rålekkert med photoshop. Noen redigerer seg selv halvt i hjel noen redigerer huset sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirrevippe Skrevet 18. juli 2016 #4645 Del Skrevet 18. juli 2016 Likte mye bedre badet og kjøkkenet hennes i huset som hun hadde, det var mye mye finere! Denne gangen kan hun det ikke, er greit nok men ikke det fineste jeg har sett. Hva syns dere? 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 18. juli 2016 #4646 Del Skrevet 18. juli 2016 @Dottie Takk. Hun mente nok "leier". Ikke alltid like lett å skjønne hva hun skriver... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dottie Skrevet 18. juli 2016 #4647 Del Skrevet 18. juli 2016 @PetronellaPetrineDet er fullt mulig. Nei, det er ikke alltid like lett å bli klok på det som blir skrevet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest asdas123 Skrevet 18. juli 2016 #4648 Del Skrevet 18. juli 2016 Fra et sliten bad til et helt ok bad? Finnes ikke noe inspirasjon å hente der slik vaskemaskinen og tørketrommelen står, dusjkabinettet og det speilet til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bergensia Skrevet 18. juli 2016 #4649 Del Skrevet 18. juli 2016 Blir helt svimmel av bildene hennes, hva med et stativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smugleseren Skrevet 18. juli 2016 #4650 Del Skrevet 18. juli 2016 9 minutter siden, Bergensia skrev: Blir helt svimmel av bildene hennes, hva med et stativ? "Norges største interiørblogger" og eier ikke en vidvinkel-linse?? Nei, bad og kjøkken fikk det ikke til å krible i meg. Disse glatte frontene kræsjer totalt med hennes kaotiske krølle-pledd og pute-bonanza. Føles som at dama har gått tom for ideer etter 4 kjøkken på 2 år.... 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 18. juli 2016 #4651 Del Skrevet 18. juli 2016 3 timer siden, MadameDeRosa skrev: Kanskje hun skriver blogginnlegg etter at ungene er lagt, kommer sikkert et innlegg i kveld siden hun skrev at hun skulle gjøre det. Sitat Louis B. Mayer Muntlige avtaler er ikke verd papiret de er skrevet på. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 19. juli 2016 #4652 Del Skrevet 19. juli 2016 1 time siden, Smugleseren skrev: "Norges største interiørblogger" og eier ikke en vidvinkel-linse?? Nei, bad og kjøkken fikk det ikke til å krible i meg. Disse glatte frontene kræsjer totalt med hennes kaotiske krølle-pledd og pute-bonanza. Føles som at dama har gått tom for ideer etter 4 kjøkken på 2 år.... Det kan virke som om hun ikke eier et kamera en gang... Og skulle det være slik at hun faktisk har en speilrefleks så må hun få et kurs i å bruke det... Og kjøkkenfrontene og dusjkabinettet er jo totalt malplassert! Greit at Novellinikabinettet ble for dyrt, men... Forresten er det helt gratis å lukke skuffene i kommoden før man tar bilde! Forutsatt at kommoden er riktig skrudd sammen slik at det lar seg gjøre da selvfølgelig... Og ikke nevn møbler som stikker ut i rommet, er alt for store og stukkatur montert på takplater i et rekkehus i Fredrikstad er dere snille... Og dette skriver jeg selvfølgelig bare fordi jeg er sååå misunnelig! Hvem som helst drømmer jo om et rekkehus i Fredrikstad pusset opp på billigste måte. Eller kanskje ikke. 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TankefullPåMandag Skrevet 19. juli 2016 #4653 Del Skrevet 19. juli 2016 18 timer siden, melatonin skrev: Er den taklampa foresten midlertidig? Uten den rosetten så hadde den ikke sett helt malplassert ut. Jeg syns faktisk det var fint jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 19. juli 2016 #4654 Del Skrevet 19. juli 2016 (endret) 7 timer siden, Leo skrev: Det kan virke som om hun ikke eier et kamera en gang... Og skulle det være slik at hun faktisk har en speilrefleks så må hun få et kurs i å bruke det... Og kjøkkenfrontene og dusjkabinettet er jo totalt malplassert! Greit at Novellinikabinettet ble for dyrt, men... Forresten er det helt gratis å lukke skuffene i kommoden før man tar bilde! Forutsatt at kommoden er riktig skrudd sammen slik at det lar seg gjøre da selvfølgelig... Og ikke nevn møbler som stikker ut i rommet, er alt for store og stukkatur montert på takplater i et rekkehus i Fredrikstad er dere snille... Og dette skriver jeg selvfølgelig bare fordi jeg er sååå misunnelig! Hvem som helst drømmer jo om et rekkehus i Fredrikstad pusset opp på billigste måte. Eller kanskje ikke. Hun eier faktisk en Nikon speilrefleks (eller muligens to - hun prøvde å selge et for en tid tilbake pga at hun hadde to like kameraer) - hun har mer enn en gang lagt ut bilder på bloggen hvor hun poserer med kameraet i hånda. Hun trenger definitivt et kurs i å bruke det (og et generelt fotokurs hadde nok heller ikke vært dumt) - og å utvide objektivsamlingen fra standard 18-55mm objektivet til å inkludere et vidvinkelobjektiv hadde også vært nyttig. Jeg skjønner bare ikke hvorfor hun har valgt de kjøkkenfrontene. De er som du sier totalt malplassert - det er jo ingenting i helheten som passer til så stramme, glatte fronter. Det blir bare feil. Og jeg er selvsagt også grønn av misunnelse. Eller ikke. Endret 19. juli 2016 av Christiane_W 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leerik Skrevet 19. juli 2016 #4655 Del Skrevet 19. juli 2016 Noen som vet hva som skjedde med Gravid Uke For Uke prosjektet? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 19. juli 2016 #4656 Del Skrevet 19. juli 2016 24 minutter siden, Leerik skrev: Noen som vet hva som skjedde med Gravid Uke For Uke prosjektet? Det gikk vel med det som med alle andre prosjekter hun setter i gang og som tar litt tid - glemte, gitt. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PetronellaPetrine Skrevet 19. juli 2016 #4657 Del Skrevet 19. juli 2016 Jeg syns hele oppussingsprosjektet er en stor skuffelse. Jeg så virkelig fram til det. Trodde hun ville legge mer tid i det, og gjøre ting mye grundigere enn i den leide leiligheten, siden hun nå eier. Når jeg så innleggene hvor hun la ut masse inspirasjonsbilder og beskrev hvordan hun så for seg leiligheten, fikk jeg forventninger. (Linker til de innleggene, la jeg ut her i går.) Men hele veien har det bare vært hastverksarbeid og lettvinte og billige løsninger. Jeg var sikker på at hun ville legge parkettgulv og ikke laminat. Gulvet er dessuten lagt rett på teppet i gang og kjøkken. Hun nektet for det i en kommentar i bloggen, men ser man på bildene, så ser man tydelig at det teppet ligger under. (Glippe i gang blant annet.) Da jeg fikk lagt parkett, fikk jeg beskjed om å fjerne teppet først, og det var et teppe lik VP sitt. Det var en kjempejobb å få fjernet alt limet. De gamle furuveggene er malt uten å grunne med kvistlakk eller grunning som inneholder kvistlakk. De ser skjoldete ut og flere steder ser man kvisten skinne igjennom. Hun sa først at hun ikke trengte kvistlakk fordi malingen var så mørk, men forandret det til at alle furuveggene var behandlet fra før. På barnerommene trodde jeg hun ville legge heldekkende tepper og ikke teppefliser. Teppefliser er noe jeg hittil bare har sett på kontor i bedrifter. Ser den at de kan brukes i vanlige hjem også, men syns det er lite pent med alle skjøtene/sprekkene som syns. Atlasveggen: Ut i fra inspirasjons bildene hun la ut et par ganger, var det noe helt annet jeg så for meg, og det tror jeg nok eieren av rommet også gjorde. Ville trodd hun klarte å finne en tapet hvor man ville kunne fått atlaset på en hel vegg uten vindu. Men da måtte man selvfølgelig vært veldig nøye med mønsterrapporten.. Første gang jeg så tapeten, så jeg ikke engang hva det var bildet av på den.. Stukkaturet. Stukkatur er flott det, men passer ikke så veldig godt i et tak med takess, og lampen passer heller ikke. Ville trodd hun gjorde noe med taket først, men nå skal visst alle takene tas til høsten, noe som høres forferdelig tungvint ut med alt av jobb og støv det vil føre med seg. Om jeg skulle pusset opp en hel leilighet, ville begynt med takene, deretter tatt veggene, så gulvet, listing og til slutt satt inn møbler. Møblene er altfor store for en så liten stue. Men jeg syns de er fine. Jeg har også lagt merke til at tv bordet og kommoden stikker utenfor, og det er ikke verken pent eller praktisk. Ville trodd at hun tok mål av leiligheten før hun kjøpte inn møbler, så møblene passet inn. Kjøkkenet passer ikke til resten av stilen i leiligheten, og det samme gjelder badet. Jeg så virkelig for meg et flottere bad. Ellers savner jeg proffere bilder (burde la seg gjøre med et Nikon speilreflekskamera) og at teksten i bloggen går igjennom en stavekontroll før den legges ut. (Har fått med meg at hun ikke har dysleksi.) Det virker som ting alltid gjøres i huien og hasten, og at det ikke legges ned verken tid eller grundig arbeid i det som blir gjort. Til å kalle seg "Norges største interiørblogger", hadde jeg forventet veldig mye mer! Men skjønner at den tittelen er selvutnevnt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Abrahima Skrevet 19. juli 2016 #4658 Del Skrevet 19. juli 2016 Hun lover stadig et "steg for steg" innlegg som aldri kommer. Ser også at hun mer eller mindre har sluttet å svare folk i kommentar-feltet på bloggen. Lurer på om dette, i kombinasjon med at hun skal slutte å publisere alt dramaet i kommentarfeltet, gjør at hun mister lesere? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Interiørgla Skrevet 19. juli 2016 #4659 Del Skrevet 19. juli 2016 27 minutter siden, Abrahima skrev: Hun lover stadig et "steg for steg" innlegg som aldri kommer. Ser også at hun mer eller mindre har sluttet å svare folk i kommentar-feltet på bloggen. Lurer på om dette, i kombinasjon med at hun skal slutte å publisere alt dramaet i kommentarfeltet, gjør at hun mister lesere? Ser hun svarer noen på bloggen om at det kommer steg for steg innlegg med alt som er gjort hvert øyeblikk. På insta er det heller ikke svar på spm . Kun svar på innlegg som "roser vp opp i skyene" . 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 19. juli 2016 #4660 Del Skrevet 19. juli 2016 Hun burde heller ha skrevet det grundige, oppsummerende innlegget hun har lovet leserne sine enn å skrive og deretter slette innlegg der hun igjen forteller om eksen og hvorfor hun er alene i svangerskapet. I natt publiserte hun innlegget "Det blir aldri oss to igjen". Der innrømte hun bl.a. at ja, det er hun som har redaktøransvar og står ansvarlig for det som publiseres i bloggen, og hun beklaget at hun hadde skrevet så mye stygt. Men det må man tydeligvis jobbe nattevakt for å lese, for noen timer etter så var innlegget fjernet igjen. Hun burde heller skrive et ordentlig innlegg der hun gjennomgår hvert rom, forteller om prosessen og materialene som ble brukt, slik hun lovte. Hun har noen ordentlig lojale og trofaste lesere som gir henne sjanse på sjanse, synes jeg, men hun holder sjelden det hun lover og skuffer gang etter gang. 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg