Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

46 minutter siden, Dottie skrev:

@trulte28 Ja, hun skriver at de jobber (antar det er de som monterte kjøkkenet hun snakker om) i et firma hun eier.

Så jeg skjønner det slik du skjønner det.

Takk😊 Syns det var så rart.. Men da er dem i snekker bransjen også da☺️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PetronellaPetrine
1 time siden, trulte28 skrev:

På insta svarer hun ang lister. Men jeg skjønner det som om hun eier et firma til?🤔 Noen andre som skjønte den setningen?bilde om at i morgen blir kjøkkenet listet ferdig...

Skjønte ikke helt hva du mente siden jeg ikke følger dama på Instagram. Kanskje dette er svaret: http://www.produktfakta.no/gjor-som-norges-storste-interiorblogger-101510/nyhet.html 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som leverer lister er vel ikke de samme som de som setter opp kjøkkenet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PetronellaPetrine
1 time siden, Dottie skrev:

@trulte28 Ja, hun skriver at de jobber (antar det er de som monterte kjøkkenet hun snakker om) i et firma hun eier.

Har du skjermdump?

Endret av PetronellaPetrine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Veslefrikk skrev:

Den lille krabaten er jo faktisk ikke født ennå og det er vel omtrent et år til hun begynner å bli klåfingret og stå på egne ben, så å fjerne vaser og barnesikre allerede nå er vel kanskje litt unødvendig. Hun har jo hatt små barn før og har det sikkert i bakhodet.

Vet det er en stund til. Men er uansett lurt å tenke på hva man burde rydde vekk senere :) Har selv barn og jeg begynte ikke barnesikringen før barnet kunne krabbe :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1anonym2
2 timer siden, Minlillesky skrev:

Skummelt med glassvasen og store ting som lett kan velte når en ivrig liten krabat drar/rister i bordet og/eller tar på tingene/vil kikke på dem. Må hele tiden være på "vakt" for at det ikke skal knuses. Hver sin smak så klart. Hun har fått det fint i hjemmet sitt. Synes bare det kanskje burde blitt litt mer barnesikkert. 

Fort gjort å rive ned noe knusbart når den lille løper rundt i hjemmet og koser seg med leken sin. Plutselig..au... :) 

Den der var uncalled for. Hun har ikke engang født, og hun har hatt to små barn før, og klarer helt sikkert å tenke seg til hva hun bør ta bort når den tid kommer. I tillegg er det noe som kalles for å stage. For alt vi vet, så stager hun før hver gang hun tar bilder. I noen bilder er dette veldig tydelig, så det kan like godt være at hun ikke ALLTID har alle disse knusbare tingene framme, men at hun tar se fram når hun skal ta bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, MissLily skrev:

Er det familien til Camilla som driver Byggdekor?

Nei 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser fortsatt skjøtene i taket selv om hun har photoshoppet det. Får litt klaustrofobisk følelse og håper bildene lyver litt og at rommene er større enn de ser ut. Sofa, bord og tv benk ser ut til å stå helt klistrer inntil hverandre. Rocka og maskulint er der ikke etter min mening, ser mer en wannabe herregårdstil/herskapelig med slurv og lette løsninger. Er den taklampa foresten midlertidig? Uten den rosetten så hadde den ikke sett helt malplassert ut.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Francis skrev:

Snålt med kommoden og TV-benken som stikker ut, slik kunne jeg aldri ha hatt det og har forsåvidt ikke sett det hos noen andre, heller. Greit om man tar møbler med seg fra et hus til et annet, da passer det ikke alltid, men TV-benken er vel nyinnkjøpt? 

Ja den er nyinnkjøpt 😳 Tv benken er fin den, men en smule for stor for veggen 😂 Ville aldri kjøpt møbler som ikke passer der de skal stå, ser jo ikke bra ut. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Dottie skrev:

Ho mein jo sikker Leier da.... Ikke Eier... Må jo vær lov å tenk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, PetronellaPetrine skrev:

http://villapaprika.blogg.no/1463916333_her_skal_jeg_bygge_og.html

http://villapaprika.blogg.no/1462622124_inspirasjon_til_det_n.html

Hvor ble det av peisen tro? Betong benkeplata? Verdens atlaset? (Var vel dette de fleste så for seg.) Rutene på soverommet? Lysekrona? Det runde spisebordet? Nattbordene? Osv osv. 

Atlastapet ble det jo på gutterommet. Kanskje ikke sånn som de fleste så for seg, men det ble det.
Ellers er det vel lov å ombestemme seg. Plutselig kan ting bli litt dyrere enn først planlagt, eller så vil man bare rett og slett ha noe annet :)

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, PetronellaPetrine skrev:

Har du skjermdump?

Ja, men hvordan legger jeg det inn her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
59 minutter siden, Karolineschj skrev:

Ho mein jo sikker Leier da.... Ikke Eier... Må jo vær lov å tenk

Jeg sier ikke at hun eier, jeg sier at jeg tolker det slik utifra kommentaren. Da tenker jeg på det hun skriver, uten å ta forbehold om at det kan være en skrivefeil. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter i spenning på "  imorgens tarter jeg for fult med rom-for-rom innlegg igjennom oppussingen og jeg skal dele med dere alle om hvor alt er fra! " som VP la ut i innlegget på bloggen igår 😀  Da er det 3 timer igjen 😉 Håper hun deler denne gangen, ser mange etterspør mye. De får som svar (som før) at det kommer detaljerte innlegg på alt senere 🤓 Mye mulig hun drøyer for å få flere "klikk" 😳

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Kanskje hun skriver blogginnlegg etter at ungene er lagt, kommer sikkert et innlegg i kveld siden hun skrev at hun skulle gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kritisere stilen hennes er jo en ting, det er jo ikke det som er det mest kritikkverdige her. Det som er det horrible er alle usannhetene hun leverer. Det er nye versjoner hele tiden, og det hun sier betyr tydeligvis andre ting.

Det at hun kjøper møbler hun har lyst på, istedenfor møbler som passer hjemmet hennes, det får være hennes sak, samme med stilen hennes som har vært lik i årevis, bare satt sammen ulikt. At det ikke passer seg for "Norges største interiørblogger", det er en helt annen ting.

Det som irriterer meg at irriterer meg (!!) er løgnene og mangelen på oppfølging, og at hun er en mildt sagt elendig skribent.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...