Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Interessant å se leiligheten som ligger til salgs på Finn.no nå. Jeg kan bekrefte at alle mine kommentarer her inne som gjelder slurv og oppussing som bærer preg av hastverk stemmer. Når bildene ikke lenger er duset ned i hjørnene av bloggeier, så kommer det tydelig frem. Jeg har tidligere kommentert malingsjobben på både barnerom og hennes rom ikke er avsluttet i hjørner og mot taklist, tapeter "buer" opp på taklister og i hjørner blir de ikke avsluttet, men fortsetter litt over på neste vegg, tapeten rundt døra inn til barnerommet er avsluttet rett over døra og fortsetter ikke ned på veggen mot vinduet, veggplaten på badet som er satt opp mellom vaskemaskin og vask er slurvete malt, noe som kommer enda tydeligere frem nå når vi får se det fra motsatt vinkel og folien på kjøkkenbenken er full av bobler..

med siste dagers oppdateringer på blogg og instagram, så ser det ut som at det er samme innsats som legges i det nye huset og. 

i tillegg så har leiligheten krympet. Uten å kunne vise til kilde så er jeg ganske sikker på at den har vært omtalt som 80 m2? Nå er den 68.....

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Dollyådi skrev:

Interessant å se leiligheten som ligger til salgs på Finn.no nå. Jeg kan bekrefte at alle mine kommentarer her inne som gjelder slurv og oppussing som bærer preg av hastverk stemmer. Når bildene ikke lenger er duset ned i hjørnene av bloggeier, så kommer det tydelig frem. Jeg har tidligere kommentert malingsjobben på både barnerom og hennes rom ikke er avsluttet i hjørner og mot taklist, tapeter "buer" opp på taklister og i hjørner blir de ikke avsluttet, men fortsetter litt over på neste vegg, tapeten rundt døra inn til barnerommet er avsluttet rett over døra og fortsetter ikke ned på veggen mot vinduet, veggplaten på badet som er satt opp mellom vaskemaskin og vask er slurvete malt, noe som kommer enda tydeligere frem nå når vi får se det fra motsatt vinkel og folien på kjøkkenbenken er full av bobler..

med siste dagers oppdateringer på blogg og instagram, så ser det ut som at det er samme innsats som legges i det nye huset og. 

i tillegg så har leiligheten krympet. Uten å kunne vise til kilde så er jeg ganske sikker på at den har vært omtalt som 80 m2? Nå er den 68.....

Har du link?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Dollyådi skrev:

...

Stemmer vedr. 80 kvm: http://villapaprika.blogg.no/1445869665_vips__s_fort_gikk_det.html  / skjermbilde av teksten: http://imgur.com/RRC7gru 

Du har ikke lenke til salgsannonsen? :) Evt. sende meg den på PM. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest canacas

Leiligheten var 70 kvadrat når hun først omtalte den husker jeg, så endret den seg til 80. Jeg har stusset på det, da jeg har 80 selv og har langt større soverom (begge to), stue og bad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å nevne baderomsinnredningen som ble malt sort og deretter hvit igjen. Det var en veldig avhandling om pussing og grunning og husker ikke hva. Resultatet på Finn ser for meg ut som et raskt strøk med en grov pensel, akkurat som jeg kommenterte da det ble gjort. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også interessant at kjøleskap/oppvaskmaskin ser ut til å følge med leiligheten. Står hvertfall det i annonsen. Lå ikke dette ute til salgs tidligere? 

Det er også påfallende hvor gjennomgående slurvete ting er utført. Se blant annet marmorfolien ved vasken på kjøkkenet. Og uansluttede malejobber opp mot taklister/dører/vinduer. Ny eier av leilighetten kan sikkert påregne en del overfaltearbeider etter overtagelse. Bare tenk på hvordan det ser ut bak skap og møbler mot veggene når det virker som malingen kun er inntil slike ting.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, tyggis skrev:

I boligannonsen står det at hvitevarene følger med, mens de samtidig ligger til salgs på finn torget.. 

http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=77675175

Det står at hvitevarER følger med. Antar at de som var i leiligheten når hun startet leieforholdet skal inn igjen. Men, jeg er enig i at det er markedsføring som kan være misvisende. En eventuell kjøper vil jo selvfølgelig anta at det er hvitevarene som er i boligen ved visning som medfølger. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest canacas
1 minutt siden, Dollyådi skrev:

Det står at hvitevarER følger med. Antar at de som var i leiligheten når hun startet leieforholdet skal inn igjen. Men, jeg er enig i at det er markedsføring som kan være misvisende. En eventuell kjøper vil jo selvfølgelig anta at det er hvitevarene som er i boligen ved visning som medfølger. 

Her skal de være svært forsiktige. Dersom det ikke er spesifisert i salgsoppgaven så er det hvitevarene på bilder og visning som medfølger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Joppe

Er visst andre som også la merke til det: "Tapetseringen har synlige skjøter. " (står i boligsalgsrapporten). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Varma

Bare litt synsing fra sidelinjen her :) Men de som selger leiligheten har Ikke ansvar for at VP har solgt inn oppussingen som fantastisk og Bruker det som salgstriks for stylingoppdragene sine. Så jeg anmoder om at vi legger den ballen død, da alle som  har følgt VP over lengre tid vet at oppussingen i leiligheten har vært venstrehåndsarbeid. 

Endret av Varma
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Putter hun seriøst babyen sin på et soverom uten vindu? Som er både farlig og ulovlig? Eller skal frøken superoppusser skjære hull i veggen og sette inn vindu? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Bimmern skrev:

Putter hun seriøst babyen sin på et soverom uten vindu? Som er både farlig og ulovlig? Eller skal frøken superoppusser skjære hull i veggen og sette inn vindu? 

Om hun skjærer hull i veggen blir det vel vindu inn til naboen og jeg tviler på at de er veldig interessert i det...  

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Christiane_W skrev:

Om hun skjærer hull i veggen blir det vel vindu inn til naboen og jeg tviler på at de er veldig interessert i det...  

Det er ikke lov uten å søke - for det blir fasadeendring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...