Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Politianmelde pga skattelistene?? Det er jo fullt lovlig. 

Og var det ikke hun som tidligere oppfordret til å sjekke skattelistene? Så kjekt at noen misbruker tiden til politiet på tull. Herre min hatt. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Keikolina

Men hun skrev jo ett innlegg om at hun hadde anmeldt Før?  Mener dette også var en søndag eller noe, men det er vel sletta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de ber henne slutte med det tullet. Folk blir banket opp, ranet og voldtatt. Politiet har ikke ressurser til å følge opp. Også skal dette pisset fylle opp bunken? Skjerpings.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruMacchiato

Endelig ble jeg nevnt i kommentarfeltet på bloggen hennes, jeg har ventet på den dagen. Hun må for all del bare politianmelde dem som har sjekket skattelistene, og så får vi se hva politiet gjør med saken. Lykke til, Camilla☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cement

Om VP ikke leser tråden, kan jo de samme snille sjeler som påførte VP ubehaget ved å krisemaksimere, opplyse om at det ikke er lagt ut noe som helst fra skattelisten her i tråden.

Endret av MinnaMilanda
Fjernet en setning
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bergensia

Eget blogginnlegg med poncho fra MilleMoi som er merket reklame. To bilder på IG med samme plagg og tagging av butikken, men ingen merking.

Var det ikke VP som mente hun gjorde alt rett?😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Varma

Ja nok en gang så viser fansen til VP, hvor kunnskapsrike de er! Det er faktisk lov å sjekke skattelister og JA det er faktisk lov å publisere det på nett. Skulle foreks. Tabloidene foreks blitt anmeldt for å fortelle Norge hvor mye kjendiser tjener? Nei, dette er nok et spark laangt bak mål, hva med å slutte å skryte på seg ting som ikke er sant? Det var faktisk VP som oppfordret oss til å sjekke skattelistene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cement

Jeg har ikke noe med hva folk skriver eller ikke her i tråden, men eksakt hva VP privat tjente og skattet er vel ikke så viktig å offentliggjøre her? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig? Nå bærer både fansen OG Camilla seg for at noen sjekket skattelista, noe HUN for flere måneder siden oppfordret folk til å gjøre i EGET innlegg, bortsett fra at hun da oppfordret til helst å sjekke dette året (2015 antar jeg) Det skal ikke være lett å tilfredsstille henne. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Rosalie skrev:

Det burde kanskje vært lavere terskel for å ilegge personer konkurskarantene.

Det kan jeg være enig i. Men det er mange av de store gutta som går konkurs gang på gang,også starter de opp på nytt uka etter. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 11.6.2016 at 12.23, Flowergirl' skrev:

Kunne ikke sagt det bedre selv...... man behøver ikke være geni for å se at ting ikke henger på greip i frk paprika sitt liv...... og det med at faren hennes gir henne penger forstår jeg heller ikke..... er jo ikke no hemmelighet at han også har gått konkurs div ganger..... jeg syntes det lukter svidd laaaang vei.....

Men ingen vet hvor mye penger disse har gjemt unna i årenes løp.. De kan jo ha "madrassen,bankboksen" full av penger som de har tatt av...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruMacchiato
9 minutter siden, Shoppingqueen skrev:

Er det mulig? Nå bærer både fansen OG Camilla seg for at noen sjekket skattelista, noe HUN for flere måneder siden oppfordret folk til å gjøre i EGET innlegg, bortsett fra at hun da oppfordret til helst å sjekke dette året (2015 antar jeg) Det skal ikke være lett å tilfredsstille henne. 

Jeg har screenshot av at hun ber folk sjekke henne på skattelistene, men nå er det galt at noen faktisk sjekket? Jeg har ikke engang nevnt beløpet, og det har jeg ikke tenkt til heller.

Men om hun nå finner ut av hvem jeg er, så er hun velkommen til å komme på en kopp kaffe hos meg. Kaffe macchiato, for å være helt korrekt. Samtidig kan hun få inspirasjon til interiøret sitt, og kanskje noen gode tips om at "less is more". Det finnes nemlig dem som har studert interiørarkitektur, og jeg er én av dem. Bruk av puter og pledd var faktisk aldri en del av studiemateriellet vårt, bare for å ha sagt det😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, FruMacchiato skrev:

Det finnes nemlig dem som har studert interiørarkitektur, og jeg er én av dem. Bruk av puter og pledd var faktisk aldri en del av studiemateriellet vårt, bare for å ha sagt det😛

:ler: 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske ironisk at folk i kommentarfeltet på en blogg angriper brukere på KG for å "vite ALT om Camilla"...

Eh, ja? Og hvem tror dere har fortalt oss alt? Det er jo Camilla selv. Hun lever nemlig av å brette ut privatlivet sitt.. Det kalles blogging. Look it up! 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 timer siden, Keikolina skrev:

Vg legger jo ut kjendisenes skattelister også. Hvor mye tjente hun forresten? :P

du får gå innpå å sjekke hva hun tjener, om dette er viktig og vite

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Et øyeblikk siden, Lapper skrev:

du får gå innpå å sjekke hva hun tjener, om dette er viktig og vite

Fikk det på pm. går ikke inn i løvenshule :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, hets og spekulasjoner.

- Pavilion, mod

Endret av Pavilion
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...