Safiye Skrevet 6. mai 2016 #3341 Del Skrevet 6. mai 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. - pavilion,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 6. mai 2016 #3342 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) 41 minutter siden, PluttiPlutti skrev: Lett å glemme hvor en jobber....... Slik jeg nå har fostått det, så jobber IKKE Camilla i SbN, men eier 25% av selskapet. Det er hennes eks. mann som på papiret driver butikken, og det er jo fint at han skal få skylden for at SbN ikke gidder å betale sine regninger. Bitt litt rart at Camilla står oppført med [email protected], på IG???? Hun jobber jo ikke der?, eller? Ja si det den som kan. Ikke lett å henge med. 3 april la hun ut en video og takket for ALLE som hadde handlet og sa DE var tilbake IGJEN?? Lyder kjent, en ny start? Jeg vet ikke EN ENESTE nettbutikk eller butikk som følger privatlivets ups and downs, da hadde konkursene strømmet på i hvertfall. Enten driver man business eller ikke. Og klarer man det ikke selv, ja da ansetter man noen som KAN. Eller i det minste gir seg mens leken er god og gjør opp for seg. Leverandørene hennes jobber hardt og sikkert hardere også, og da er kjipt å bli behandlet sånn av en som leker butikk, med deres penger (varer) som innsats. Endret 6. mai 2016 av Shoppingqueen 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TiaraMai Skrevet 6. mai 2016 #3343 Del Skrevet 6. mai 2016 18 timer siden, Mildemoses skrev: Tre ting VP mangler: tålmodighet, gjennomføringsevne og stabilitet. Hadde vært rasende hadde jeg vært utleieren hennes. Skulle ikke hun bo i leiligheten til 2017? Håper eierne lar henne betale leie i hele bindingstiden. Og hva med SBN og Martine? Og når skal VP si noe om dette? I all verden, det der er da helt vanlig. Man har jo en gjensidig oppsigelsesfrist selvom man har hatt et annet tids perspektiv i utgangspunktet. Har selv leid og leid ut, og dette er helt etter boka. Virker jo også som hun skal bo i leiligheten en stund etter at hun tar over huset da hun skal pusse opp en del. Jeg ser virkelig ikke problemet. Dette er noe som er helt vanlig hos alle som leier ut, da står det spesifisert i kontrakten at de første 9 mnd er budne, deretter er det 3 mnd gjensidig oppsigelse. Dessutten har Camilla et godt forhold til utleierne, de har jo gitt henne betalingsfrie måneder i blant fordi hun har gjort så mye med leiligheten kontra hvordan den så ut før. Å håpe på at non skal slite økonomisk er helt utrolig spør du meg. Sett deg litt inn hvordan utleie fungerer og kontrakter.... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 7. mai 2016 #3344 Del Skrevet 7. mai 2016 Er det noen som vet hvordan det går med Style by Norway nå? Jeg lurer på om salget har tatt seg opp nå som så mange pusser opp og har vårsjau i huset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. mai 2016 #3345 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) 5 minutter siden, TallulahBGood skrev: Er det noen som vet hvordan det går med Style by Norway nå? Jeg lurer på om salget har tatt seg opp nå som så mange pusser opp og har vårsjau i huset. Ser jo ut som det er veldig lite varer i butikken da. Man må også handle for mist 300kr for å få gratis porto. Så jeg tror kanskje mange kjøper putetrekk eller duftlys et annet sted. Sånn sett at det ikke er så mye annet i butikken å få kjøpt liksom Endret 7. mai 2016 av loffen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 7. mai 2016 #3346 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) 5 minutter siden, loffen skrev: Ser jo ut som det er veldig lite varer i butikken da. Man må også handle for mist 300kr for å få gratis porto. Så jeg tror kanskje mange kjøper putetrekk eller duftlys et annet sted. Sånn sett at det ikke er så mye annet i butikken å få kjøpt liksom Her har du misforstått. De har et minstekjøp på kr 300,- men du må handle for min. 1500,- før det er gratis frakt. Alle kjøp under 300,- blir visst annullert. De burde vel egentlig være glade for et salg uansett om det er for under 300,- eller ei. Endret 7. mai 2016 av Veslefrikk Skrivefeil 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. mai 2016 #3347 Del Skrevet 8. mai 2016 5 timer siden, Veslefrikk skrev: Her har du misforstått. De har et minstekjøp på kr 300,- men du må handle for min. 1500,- før det er gratis frakt. Alle kjøp under 300,- blir visst annullert. De burde vel egentlig være glade for et salg uansett om det er for under 300,- eller ei. Er dette vanlig? Shopper (alt for) mye på nett, og har aldri vært borti minimumskjøpspris. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslefrikk Skrevet 8. mai 2016 #3348 Del Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, neiognei skrev: Er dette vanlig? Shopper (alt for) mye på nett, og har aldri vært borti minimumskjøpspris. Jeg er også en habil netthandler og har heller aldri vært borte i tilsvarende. Skulle jo tro at de måtte være glad for et hvert salg og satse på god service og et litt bedre vareutvalg for å trekke kunder. Men det er kanskje ikke så lett hvis man har kommet litt skjevt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 8. mai 2016 #3349 Del Skrevet 8. mai 2016 (endret) 6 minutter siden, Veslefrikk skrev: Jeg er også en habil netthandler og har heller aldri vært borte i tilsvarende. Skulle jo tro at de måtte være glad for et hvert salg og satse på god service og et litt bedre vareutvalg for å trekke kunder. Men det er kanskje ikke så lett hvis man har kommet litt skjevt ut. Det er vanlig. Har vært borti i flere nettbutikker hvor det har vært minstekjøp så ja. Endret 8. mai 2016 av Sen ve ben 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 8. mai 2016 #3350 Del Skrevet 8. mai 2016 Det kan ikke være så vanlig, når flere aldri har vært borti det. Vanlig i pyntetingsbransjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 8. mai 2016 #3351 Del Skrevet 8. mai 2016 3 timer siden, neiognei skrev: Er dette vanlig? Shopper (alt for) mye på nett, og har aldri vært borti minimumskjøpspris. Mange nettbutikker har minsteordre på 200 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
strawberryjaw Skrevet 8. mai 2016 #3352 Del Skrevet 8. mai 2016 Aldri hørt om at man har minstebeløp for bestillinger... jeg handler mye på nettet 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 8. mai 2016 #3353 Del Skrevet 8. mai 2016 At nettbutikken krever minstekjøp på 300 kroner er helt bak mål. Jeg har aldri hørt om noe lignende før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dollyådi Skrevet 8. mai 2016 #3354 Del Skrevet 8. mai 2016 Håper hun har fått avtalt overtakelse raskere enn det som først ble nevnt. Da skrev hun 1. Juli.... Nå nevner hun at hun skal starte oppussingen om 5-6 uker. Greit nok at ukene og månedene går fort, men det kan umulig være juli om 5-6 uker? Ellers så vil jeg gjerne få ønske henne lykke til med oppussingsprosjektet og gratulerer med boligkjøpet! Håper du har råd ril å betale folk for å gjøre mye av jobben for deg. Målet ditt er helt fantastisk flott og for å nå det på to mnd, før Lila kommer, så vil det kreve massiv innsats. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 8. mai 2016 #3355 Del Skrevet 8. mai 2016 8 minutter siden, Dollyådi skrev: Håper hun har fått avtalt overtakelse raskere enn det som først ble nevnt. Da skrev hun 1. Juli.... Nå nevner hun at hun skal starte oppussingen om 5-6 uker. Greit nok at ukene og månedene går fort, men det kan umulig være juli om 5-6 uker? Ellers så vil jeg gjerne få ønske henne lykke til med oppussingsprosjektet og gratulerer med boligkjøpet! Håper du har råd ril å betale folk for å gjøre mye av jobben for deg. Målet ditt er helt fantastisk flott og for å nå det på to mnd, før Lila kommer, så vil det kreve massiv innsats. Vel, nå må du huske at september er neste uke da 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 8. mai 2016 #3356 Del Skrevet 8. mai 2016 Synes det er synd at man må handle for 300,- har aldri vært borti det før. Jeg hadde lyst på et duftlys på tilbud derfra, så da så.. SBN burde kansje også ta bort fra nettsiden at de har et showrom, for det er vel borte nå? La også merke til at det er mye mindre utvalg der enn da jeg var innom sist. Litt synd, for camilla hadde jo sånn tro på butikken. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mai 2016 #3357 Del Skrevet 8. mai 2016 12 timer siden, Veslefrikk skrev: Her har du misforstått. De har et minstekjøp på kr 300,- men du må handle for min. 1500,- før det er gratis frakt. Alle kjøp under 300,- blir visst annullert. De burde vel egentlig være glade for et salg uansett om det er for under 300,- eller ei. Ha! Ja da er det jo enda verre! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 8. mai 2016 #3358 Del Skrevet 8. mai 2016 Den 6.5.2016 at 14.56, Keikolina skrev: Nei, ifølge henne gjør hun ikke det. Alt gikk bra med SbN skrev hun for en stund tilbake. Så ble det lagt ut dokumentasjon her på inkasso på over 100 000,-, så går det en stund å hun sier alt er betalt. Men inkassoen bare vokser og er blitt flere de skylder penger, plutselig jobber hun der ikke lenger. Fortsatt inkasso, og hun er fortsatt eier i selskapet. 25% av innskuddet på 30k er ikke store greiene. Men som styremedlem er man jo fortsatt ansvarlig. Sannsynligvis også for uttalelser selskapet gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 8. mai 2016 #3359 Del Skrevet 8. mai 2016 2 minutter siden, canacas skrev: Fortsatt inkasso, og hun er fortsatt eier i selskapet. 25% av innskuddet på 30k er ikke store greiene. Men som styremedlem er man jo fortsatt ansvarlig. Sannsynligvis også for uttalelser selskapet gjør. Kanskje ikke det smarteste og ikke betale til nets og posten når man driver nettbutikk? de tre som er ansatt bør nok se seg om etter ny jobb. Enda godt Camilla ikke jobber der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 8. mai 2016 #3360 Del Skrevet 8. mai 2016 Da er det ikke betalt ned noe på en eneste inkasso da, nok en løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg