Xstrella Skrevet 1. februar 2016 #1681 Del Skrevet 1. februar 2016 Hvor kom pengene til ny bil fra? Sponset bil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 1. februar 2016 #1682 Del Skrevet 1. februar 2016 6 minutter siden, Xstrella skrev: Hvor kom pengene til ny bil fra? Sponset bil? Det er mange som leaser bil. Så når hun skriver at hun har sin ett år til antar jeg det er ett år igjen av leasingen. Jeg oppfattet det slik at hun nå er på utkikk etter sin andre leasingbil, ikke at hun skal ha to biler nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 1. februar 2016 #1683 Del Skrevet 1. februar 2016 4 minutter siden, canacas skrev: Det er mange som leaser bil. Så når hun skriver at hun har sin ett år til antar jeg det er ett år igjen av leasingen. Jeg oppfattet det slik at hun nå er på utkikk etter sin andre leasingbil, ikke at hun skal ha to biler nå. Ok ja slik ja. Jeg leste tidligere at hun hadde dårlig økonomi så blir så rart når de da kan kjøpe splitter ny bil. Men jeg har ikke noe med det. Håper det går bedre med bare nettbutikk da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 1. februar 2016 #1684 Del Skrevet 1. februar 2016 7 minutter siden, Xstrella skrev: Ok ja slik ja. Jeg leste tidligere at hun hadde dårlig økonomi så blir så rart når de da kan kjøpe splitter ny bil. Men jeg har ikke noe med det. Håper det går bedre med bare nettbutikk da. Det er dyrt med leasing og, men langt mer praktisk vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 1. februar 2016 #1685 Del Skrevet 1. februar 2016 Hva i alle dager skal hun med TO biler? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 1. februar 2016 #1686 Del Skrevet 1. februar 2016 2 timer siden, canacas skrev: Det er dyrt med leasing og, men langt mer praktisk vil jeg tro. Ikke så dyrt nå som renten er så lav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blå politibil Skrevet 1. februar 2016 #1687 Del Skrevet 1. februar 2016 4 timer siden, Xstrella skrev: Ok ja slik ja. Jeg leste tidligere at hun hadde dårlig økonomi så blir så rart når de da kan kjøpe splitter ny bil. Men jeg har ikke noe med det. Håper det går bedre med bare nettbutikk da. At hun har så dårlig økonomi som hun tidligere har påstått i diverse blogginlegg kan vel diskuteres. Når du drar til London på julegaveshopping og kjøper avskårne blomster flere ganger i uken så er ikke "dårlig råd" det første som slår meg. Alt hun skriver må taes med en klype salt... 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nordvesta Skrevet 1. februar 2016 #1688 Del Skrevet 1. februar 2016 Tråden ryddet for latterliggjøring og hetsende utsagn, samt svar til alt dette Nordvesta, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 1. februar 2016 #1689 Del Skrevet 1. februar 2016 4 timer siden, Joppe skrev: Ikke så dyrt nå som renten er så lav. Hva har renten med leasingprisen å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 1. februar 2016 #1690 Del Skrevet 1. februar 2016 1 time siden, miss dolly skrev: Hva har renten med leasingprisen å gjøre? Den har alt med leasingprisen å gjøre. Leasing er leie med mulighet for kjøp etter tre år og i realiteten nedbetaling på et lån som utleier tar risken på istedet for at du gjør det. Om du ikke velger å kjøpe ut bilen etter tre år har du betalt ned på utleiers lån og utleier eier bilen. Om du kjøper ut bilen betaler du restbeløpet på lånet som utleier har tatt opp for å kjøpe bilen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss dolly Skrevet 1. februar 2016 #1691 Del Skrevet 1. februar 2016 8 minutter siden, ashera skrev: Den har alt med leasingprisen å gjøre. Leasing er leie med mulighet for kjøp etter tre år og i realiteten nedbetaling på et lån som utleier tar risken på istedet for at du gjør det. Om du ikke velger å kjøpe ut bilen etter tre år har du betalt ned på utleiers lån og utleier eier bilen. Om du kjøper ut bilen betaler du restbeløpet på lånet som utleier har tatt opp for å kjøpe bilen. Ved inngåelse av leasingkontrakt betaler man en fast pris pr mnd... Prisen blir ikke lavere selv om renten går ned. De færreste kjøper jo ut bilen etter endt periode. Da spiller det absolutt ingen rolle hva renten er. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 1. februar 2016 #1692 Del Skrevet 1. februar 2016 2 timer siden, miss dolly skrev: Ved inngåelse av leasingkontrakt betaler man en fast pris pr mnd... Prisen blir ikke lavere selv om renten går ned. De færreste kjøper jo ut bilen etter endt periode. Da spiller det absolutt ingen rolle hva renten er. Du betaler ikke fast mnd pris. Mnd prisen kommer helt an på renten og på hvor mye innskudd du går inn med. Tror du bør sjekke opp dine fakta, for de er feil. Jeg vet, for jeg leaser selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. februar 2016 #1693 Del Skrevet 2. februar 2016 Det Joppe sa! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristanna Skrevet 2. februar 2016 #1694 Del Skrevet 2. februar 2016 Nå har hun bekreftet på Instagram at hun er gravid. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 2. februar 2016 #1695 Del Skrevet 2. februar 2016 2 timer siden, ashera skrev: Det Joppe sa! Takk, ashera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 2. februar 2016 #1696 Del Skrevet 2. februar 2016 Av alle de utrolige innleggene til Camilla, så tar vel det her kaka.. Eneste spira til spekulasjoner er jo henne selv. Med alle innlegg som antydet det, og at hun valgte å poste kommentarer ang graviditet. Nå får ho jaggu plante beina i den virkelige verden. Jeg visste hele tiden at hun var gravid, kjenner lusa på ganga. Tviler på at den situasjonen hun nå er i er bare lykke. Hun har endelig fått Hans på kroken, men de to IG "sitatene" tyder jo på at han ikke er like sikker på om han vil det her. Jeg sier bare lykke til, det kan hun trenge. Å få et barn redder aldri et dårlig forhold. I beste fall utsetter det bare et brudd. Får håpe jeg tar feil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 2. februar 2016 #1697 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Den Monday, February 01, 2016 at 11.00, Birdo skrev: Det skal du ha, du er flink til å vri og tolke ting Eh, ja, takk for det. Eller kanskje jeg har fulgt med litt og er en god atferdsanalytiker, for jaggu hadde jeg ikke rett!? Det handler vel om å legge to og to sammen. Strikket babyjakke? Dårlig form i en lengre periode? Si at rykter som er ute er sanne, og at det er vanskelig at ting kommer ut før hun får sagt det før. 1+1+1 ble 3. Endret 2. februar 2016 av neiognei 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 2. februar 2016 #1698 Del Skrevet 2. februar 2016 Den Monday, February 01, 2016 at 11.39, Cartina skrev: Det var jammen ikke mye bekreftelse. Nei, tydeligvis ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 2. februar 2016 #1699 Del Skrevet 2. februar 2016 "Grunnen til min stillhet" syns ikke hun har vært det grann stille 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 2. februar 2016 #1700 Del Skrevet 2. februar 2016 (endret) Og nå vil det samme skje som det har tidligere: Hun vil selvsagt at alle skal glede seg sammen med henne, men hva med alt hun har skrevet før? Nå vil hun bli konfrontert med det hun selv har skrevet, hun kan ikke forklare det eller svare for det, og da er det hyl og skrik og hele verden som hetser og mobber. Hva med alle de dramatiske innleggene der hun har skrevet at hun ikke kan få flere barn? Var ikke det sant likevel? Og hva med alle de dårlige egenskapene til Hans? Det er ikke mange månedene siden hun klaget over utroskap og illojalitet. Leserne husker selvsagt hva hun skriver, men hun står jo ikke for det selv. Det er ikke hets og mobbing når hun blir konfrontert med det hun selv har skrevet av selvmotsigelser. Og det er ikke spekulasjoner noe av dette. Alt er hentet fra hennes blogg og instagram, så vennligst ikke slett dette også. Endret 2. februar 2016 av TallulahBGood Spørsmålsformuleringene er ment retorisk, og ikke spekulativt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg