Gå til innhold

Villa Paprika og Lord Gekko AS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Seriøst, hun har for mye TING i den leiligheta! Det er jo ikke arbeidsplass noe sted. Det drukner jo i dill dall, vaser og lysestaker. Verste jeg har sett! En studenthybel dagen etter fest ser bedre ut enn leiligheta hennes.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Óg vipps, så blokka hun deg vel på snapchat :fnise:

La merke til bussbanneren på et bilde på insta tidligere uka, men har ikke fått med meg at hun nekter for at det er i farens gamle lokaler.

(står jo faktisk en minibuss i bakgrunnen der også)

Og heldigvis er hun ikke opptatt av dyre merkevesker lenger, etter hun ble "snill"... Eller var det etter hun kjøpte en Michael Kors veske? Ikke så lett å følge med ☺️😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har noen av dere bestillt noe fra nettbutikken nylig?

lyst å bestille meg noe, men usikker mtp da jeg har bestillt før, og varene kom altfor sent, veldig ofte feil varer altså noe jeg ikke har bestillt, noe manglet osv.. Lurer på om noen her inne vet hvordan det er nå?

har lest på Instaen hennes at folk skryter av nettbutikken, at de får varer fort osv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det?

Det er forskjell på det å vaske ut av ett hus. Hun har i alle fall gjort det skikkelig, både vegger og tak virker det som. Så jeg syns ikke det er så ille. Jeg brukte 4 dager på min forrige leilighet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere bestillt noe fra nettbutikken nylig?

lyst å bestille meg noe, men usikker mtp da jeg har bestillt før, og varene kom altfor sent, veldig ofte feil varer altså noe jeg ikke har bestillt, noe manglet osv.. Lurer på om noen her inne vet hvordan det er nå?

har lest på Instaen hennes at folk skryter av nettbutikken, at de får varer fort osv..

Hva skal du kjøpe? Jeg har funnet flere av tingene de selger i små nisjebutikker og større kjedebutikker. Kan spare deg for fraktkostnaden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forskjell på det å vaske ut av ett hus. Hun har i alle fall gjort det skikkelig, både vegger og tak virker det som. Så jeg syns ikke det er så ille. Jeg brukte 4 dager på min forrige leilighet. 

Joda, derfor jeg spurte hvor stort huset egentlig er. Når vi flytter nå så har vi regnet med ca 2 dager med utvask, og da blir det selvfølgelig grundig vask av vegger, tak og alt annet som er i huset. Huset våres er litt over 100 kvm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, derfor jeg spurte hvor stort huset egentlig er. Når vi flytter nå så har vi regnet med ca 2 dager med utvask, og da blir det selvfølgelig grundig vask av vegger, tak og alt annet som er i huset. Huset våres er litt over 100 kvm.

Jeg beregner alltid for lite tid til vaskingen. For det er jo tomt, burde gå kjapt osv. Men fy flate så mye det blir med all innmat i skap, vinduer, glassdører på kjøkken osv. Jeg vasket alene, så brukte 4 dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg beregner alltid for lite tid til vaskingen. For det er jo tomt, burde gå kjapt osv. Men fy flate så mye det blir med all innmat i skap, vinduer, glassdører på kjøkken osv. Jeg vasket alene, så brukte 4 dager. 

Heldigvis er det lite kjøkken her og det er ingen glasskap, har elektrisk vindusvasker så da går det mye fortere også er vi to da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom hun jobber 12 timer i strekk hver dag, uten å ta en eneste pause vil hun bruke åtte dager på å vaske ut av huset. 

Tror nok hun smører på litt her:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt gull verd!

Ja! Er ikke min dessverre, men låner mamma sin. Uten den hadde jeg nok brukt 10 dager bare på å vaske vinduer:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja! Er ikke min dessverre, men låner mamma sin. Uten den hadde jeg nok brukt 10 dager bare på å vaske vinduer:fnise:

Kjøpte her i sommer. Veldig sjelden man kommer over noe man ikke forstår hvordan man har klart seg uten i alle disse årene, men dette er en sånn greie. 

Utrolig effektivt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du kjøpe? Jeg har funnet flere av tingene de selger i små nisjebutikker og større kjedebutikker. Kan spare deg for fraktkostnaden. 

denne glasslykten jeg har tenkt å bestille, og det står jo at det er fraktfritt pluss at jeg har rabattkode.

http://www.stylebynorwaystore.no/products/sylindervaselykt-klart-glass

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne glasslykten jeg har tenkt å bestille, og det står jo at det er fraktfritt pluss at jeg har rabattkode.

http://www.stylebynorwaystore.no/products/sylindervaselykt-klart-glass

Den er fin ja, men visste ikke at de har kuttet ut fraktkost. Det var fri frakt ved kjøp over 1000,- tidligere,  så har ikke fått med meg det. 

Hansen & Dysvik fører mye Madame varer, også Christiania Belysning. Så dersom du har noen av disse i nærheten kan du kanskje få kjøpt den der og da, om du er bekymret for leveransetiden. Har inntrykk av at SBN er raske på å sende, men det er i følge bloggen/IG... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er fin ja, men visste ikke at de har kuttet ut fraktkost. Det var fri frakt ved kjøp over 1000,- tidligere,  så har ikke fått med meg det. 

Hansen & Dysvik fører mye Madame varer, også Christiania Belysning. Så dersom du har noen av disse i nærheten kan du kanskje få kjøpt den der og da, om du er bekymret for leveransetiden. Har inntrykk av at SBN er raske på å sende, men det er i følge bloggen/IG... 

visste ikke jeg heller, før nylig faktisk, derfor jeg tenkte at det passer seg å bestille nå :)

pluss rabattkode så hjelper det på, hehe.. Det med sendingen er vel å bare ta sjangs, det står at det blir pakket og sendt samme dag også, det stusser jeg litt på. Takk forresten for tips, vet at Hansen & Dysvik har noe fra madame men visste ikke at christiania belysning også har noe, jøss. Takk takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...