Gjest canacas Skrevet 12. november 2015 #1141 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg forstår ikke hva strategien deres er nå. Skal hun ikke være ansatt i StyleByNorway lenger? Jeg spurte henne i kommentarfeltet, men siden jeg har minnet på reklamemerking før så blir det neppe publisert. Eller så er det også 'hets', selvsagt.Kommentaren din er publisert, men ikke besvart enda. To be continued.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 12. november 2015 #1142 Del Skrevet 12. november 2015 Kommentaren din er publisert, men ikke besvart enda. To be continued.... Jeg så det! Venter i åndeløs spenning.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 12. november 2015 #1143 Del Skrevet 12. november 2015 Men, hun skriver at bloggen blir mer og mer henne. Men med innslag fra StylebyNorway (4 ganger i uka). Så om bloggen blir hennes hovedarbeidsplass, skal hun da leie ut reklameplass til butikken eller skal vi anta at det er samme lederskap/eierforhold på dette også. Om noen blander kortene sine (i tide og utide) så er det jo nettopp denne dama. Hun har jo også tidligere proklamert på instagram at profilen hennes skal bli mer privat. Så hvorfor legger hun ut diverse reklame for butikken, om hun nå anser instagram for privat? Får hun betalt av StylebyNorway for å skrive om det? Eller anser hun begge deler for å være samme side av èn sak, slik hun ofte gjør. Tror ikke hun skjønner dette selv. Blir litt matt. Mye virker spontant, siste liten, innfall osv. Jeg får ikke inntrykk av at det ligger noen strategi bak noe som helst. Bare litt sånn "nei, i dag vil jeg ha det SÅNN" og så er det 180 grader helomvending dagen etter. Hun fremstår ikke spesielt seriøst med så mye rot. Ikke rart det blir rot økonomisk også.Helt enig i alt du skriver her.Jeg syns at Instagram profilen hennes er et godt eksempel på rolleblandingen. Hun har firmanavnet som bruker ID og i profilteksten står det: "Name: Camilla Øvestad Owner: Stylebynorwaystore.no Interior blogger: villapaprika.blogg.no" Hun blander privatpersonen Camilla, bedriftseieren Camilla og interiørbloggeren Camilla på en og samme profil. Innleggene er en salig blanding av disse tre tingene og siden hun ikke merke reklame er det ikke lett å vite hva som er hva. Om Instagram profilen skal være for Camilla privat synes jeg det er veldig merkelig at hun bruker firmanavnet som bruker ID. Det ryddigste hadde vært å ha to forskjellige profiler; en for privatpersonen og interiørbloggeren Camilla og en egen for butikken.Er veldig enig i at det virker som de driver etter "innfallsmetoden". For meg virker det ikke som det ligger en helhetlig strategi og en langsiktig plan bak driften. Den ene uka skriver hun at de må gå bort fra å ha faste åpningstider i showroomet for de har så mye å gjøre at de ikke har kapasitet til det og en uke eller to senere lager de butikk. Og to uker etter at butikken har åpnet erklærer Camilla at nå skal hun i hovedsak jobbe med bloggen og at den kun skal ha fire innslag i uka fra SbN. Ikke rart det blir rot på både den ene og andre måten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riskrem Skrevet 12. november 2015 #1144 Del Skrevet 12. november 2015 Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor hun har åpnet fysisk butikk, og hvorfor hun tror det skal gå bra denne gangen. Dessuten virker det ikke som beliggenheten er så veldig attraktiv. Det er i busslokalet til faren hennes? Eller noe sånt? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 12. november 2015 #1145 Del Skrevet 12. november 2015 (endret) Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor hun har åpnet fysisk butikk, og hvorfor hun tror det skal gå bra denne gangen. Dessuten virker det ikke som beliggenheten er så veldig attraktiv. Det er i busslokalet til faren hennes? Eller noe sånt? Du er ikke alene om å ikke skjønne det. Butikken ligger samme lokale som faren drev bussfirmaene fra og de deler lokale med bussfirmaet til halvbroren hennes (om jeg ikke har misforstått). Jeg har inntrykk av at området er mer et industriområde enn et handelsområde, så tror beliggenheten er langt fra ideell for den typen butikk de prøver å drive. Jeg føler helt ærlig at det er litt halvhjertet. De har satt opp et par lettvegger og "stæsjet" litt, men når åpningstidene er 11-16 mandag til fredag føles det ikke som de egentlig satser på butikken. Hvor mange har mulighet til å handle innenfor de tidene? Endret 12. november 2015 av Christiane_W 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dollyådi Skrevet 12. november 2015 #1146 Del Skrevet 12. november 2015 hun er heldig som har akkurat til salt I grøten men likevel kan ta fri fire dager fra jobben for å vaske ut av huset.... ikke mange som har mulighet til det... I tillegg synes jeg det er merkelig at xen har 25% av asjene I selskapet.. Men det er kanskje bare meg... tenker at det er ikke rart at Hans ikke finner seg til rette om xen hele tiden skal vær med på alt... (jada, vet at de har barn sammen, men de har likevel valgt å gå hvert til sitt)En siste ting... jeg forstår at de såkalte selgerene for SBN rundt om I landet trekker seg en etter en. Camilla fremstår som enehersker over SIN butikk. De andre blir aldri nevnt.. Det er hennes butikk, hennes webshop, hennes blogg osv.... Dette kan neppe skape lagfølelse.Hun har heldigvis ikke gått inn med mer en 7,500 kr I denne bedriften I følge regnskapstallene ( vet hun sier at hun har lånt 300.000 for å kjøpe varelageret fra VP, en så dumt at hun kke har fått større andel enn de andre da, for jeg regner ikke med at varelageret hadde en Verdi av 1,2 MNOK. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. november 2015 #1147 Del Skrevet 12. november 2015 Man har vel krav på flyttedager? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2015 #1148 Del Skrevet 12. november 2015 Man har vel krav på flyttedager?1 dag, og ikke alltid med lønn. Det kommer an på hvem du jobber for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 12. november 2015 #1149 Del Skrevet 12. november 2015 1 dag, og ikke alltid med lønn. Det kommer an på hvem du jobber for.Åja ok, mannen får 4 dager med lønn så da er vel han bare heldig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. november 2015 #1150 Del Skrevet 12. november 2015 Jøss! Ja, da er han heldig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. november 2015 #1151 Del Skrevet 13. november 2015 Jøss! Ja, da er han heldig. Men nå skal vi flytte til en by litt over en time unna der vi bor nå da, så er ikke bare bare å vaske ut og flytte litt og litt over noen dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 13. november 2015 #1152 Del Skrevet 13. november 2015 Men nå skal vi flytte til en by litt over en time unna der vi bor nå da, så er ikke bare bare å vaske ut og flytte litt og litt over noen dager Lykke til med flytting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 13. november 2015 #1153 Del Skrevet 13. november 2015 Veldig interessante opplysninger du kommer med her. Kjenner du til hvordan opplegget var/er med selgerne rundt i landet? Jeg forsto aldri opplegget, og hun svarte ikke på spørsmål ang. det. Er det franchises, eller har de også "butikker" der de selger varer for StyleByNorway? Og vet du hvor lenge før konkursen disse selgerne ble ansatt?Du har rett i hun presenterer det som om hun ER StyleByNorway, så det er kanskje ikke sånt som fordrer team spirit. Likevel sier hun jo i "avgrunnen"-innlegget at det er mindre stress fordi hun denne gangen bare eier 25%, og bare har enkelte av oppgavene i butikken. At hun nå tilsynelatende distanserer seg fra StyleByNorway, eller blir distansert, virker veldig motstridende.Det kunne ha vært interessant å se nærmere på detaljene rundt konkursen om slik info er offentlig. Da hadde man kanskje kunnet få bekreftet om hun faktisk betalte hele 300 000 for det, og om varelageret var så velfylt som de tidligere leverandørene hevder.Beklager at jeg stiller tusen spørsmål, men jeg har fulgt bloggen hennes en stund og er ganske forvirret av den motstridende informasjonen hun kommer med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoppingqueen Skrevet 13. november 2015 #1154 Del Skrevet 13. november 2015 Hun har jo sagt hun leier av en snill dame 😂😂 og jeg har hørt at det var moren som kjøpte opp varelageret. Skjønner ikke hvorfor hun sier at hun kjøpte det opp? Mulig jeg ikke henger helt med? Ikke lett når Camilla snur på alt fra en dag til en annen 😂 Syns ikke det er noe annet en grums rundt denne konkursen. Bare å opprette et nytt firma, som er oppe og går med villa paprikas varer samme dag hun må melde at VP er konkurs. Og samtidig står og jubler utenfor lokalene til faren (eller sikkert moren etter farens konkurs ) for det nye og spennende konseptet, det er ihvertfall et av de mest smakløse innlegg jeg har sett på Instagram. Det var jo folk som tapte mye på konkursen. Jeg hadde i hvertfall blitt forbanna. Jeg har egentlig bare ventet på at det skulle bli noe "rot" rundt det teamet hennes. Jeg har hørt fra flere "bare vent til det kommer så langt at de jentene skal få betalt, da er det nok ikke så rosenrødt lenger", kanskje de har rett?? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 13. november 2015 #1155 Del Skrevet 13. november 2015 Ah, det stemmer. Hun ansatte jo folk over en lav sko en periode. I Villa Paprila tiden. Disse jentene som skulle selge fra over hele landet osv. Forsvant ikke de med i dragsuget? Hun sier jo stadig vekk at det kun er dama til broren som jobber nå. Hva ble det til med disse jentene? Fremmer de varene fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 13. november 2015 #1156 Del Skrevet 13. november 2015 Jeg lurer på hva som har skjedd med "team Style by Norway". I Instagram-posten etter den Shoppingqueen nevner skryter Camilla av at de er 10 stykker som jobber med det nye konseptet. Hun delte noen flere bilder av "teamet" i løpet av sommeren, så vidt jeg har fått med meg var siste gang på Gave og Interiømessen i august. Etter det har jeg inntrykk av at "teamet" er redusert til Martine. Jeg skjønte aldri hva dette "teamet" egentlig jobbet med og om de var ansatt i Style by Norway. Noen som vet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 13. november 2015 #1157 Del Skrevet 13. november 2015 Ah, det stemmer. Hun ansatte jo folk over en lav sko en periode. I Villa Paprila tiden. Disse jentene som skulle selge fra over hele landet osv. Forsvant ikke de med i dragsuget? Hun sier jo stadig vekk at det kun er dama til broren som jobber nå. Hva ble det til med disse jentene? Fremmer de varene fortsatt? Kansje noen av dem har havnet her inne.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MizzBelle Skrevet 13. november 2015 #1158 Del Skrevet 13. november 2015 2 av selgerne har i hvert fall nylig trukket seg uten å oppgi årsak. "Huset på Nordseth" og "Sessansess" om dere følger disse på instagram? Sistnevnte har også laget et blogginnlegg om det, men sier ikke så mye annet enn at det ikke svarte til forventningene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. november 2015 #1159 Del Skrevet 15. november 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 16. november 2015 #1160 Del Skrevet 16. november 2015 Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og avsporinger, samt svar til dette.Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg