ToveCathrine Skrevet 23. oktober 2015 #1041 Del Skrevet 23. oktober 2015 Lurer litt på hva dere egentlig får utav å sitte å klage over alt villa paprika skriver og foretar seg..plager det dere, så la vær å les blogg og følg henne på snap og insta da vel! Å sitte sånn å meske seg i andres liv er på grensen til sykt..kanskje dere skal logge dere av nett å finne på noe bedre med livene deres? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 23. oktober 2015 #1042 Del Skrevet 23. oktober 2015 Ouch Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 23. oktober 2015 #1043 Del Skrevet 23. oktober 2015 Innlegg til oss på kvinneguiden ute på insta nå! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 23. oktober 2015 #1044 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg føler litt på at hele denne tråden egentlig er mobbing. Beklageligvis er det litt som en bilulykke; grusomt, men man klarer bare ikke å slutte og se... Som tidligere nevnt må det jo være begrenset hvor mange puter det er behov for i norske hjem. For ikke å snakke om hvor mye Lene Bjerre, Gant, Lexington, Riviera Maison og saker og ting inspirert at disse det er plass til... Stilen er jo så lite unik som det vel er mulig å få den. Og så selger de bl.a.krydder og olje i tillegg. Det kommer vel til å ta en stund før jeg kjøper 200 gram pepper til 400 kroner uansett hvor fin innpakningen er. Eller en desiliter olivenolje med smak som har stått i sollys i gud vet hvor lang tid for 200 kroner. Ja, det blir litt som Sol & Sokker på Tøyen i gamle dager. Bortsett fra at én sokk ville ha kostet 799,- og vært lagd av akryl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 23. oktober 2015 #1045 Del Skrevet 23. oktober 2015 Lurer litt på hva dere egentlig får utav å sitte å klage over alt villa paprika skriver og foretar seg..plager det dere, så la vær å les blogg og følg henne på snap og insta da vel! Å sitte sånn å meske seg i andres liv er på grensen til sykt..kanskje dere skal logge dere av nett å finne på noe bedre med livene deres? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 23. oktober 2015 #1046 Del Skrevet 23. oktober 2015 Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporinger, brukerdebatt, hets og ryktespredning, samt svar til dette. Yvonne (mod) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flekk Skrevet 23. oktober 2015 #1047 Del Skrevet 23. oktober 2015 husker ikke om det var denne, men var det hun som omsatte for 700.000kr i mnd? Eller var det året? Da må hun ha kjøpt inn ganske mange varer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 24. oktober 2015 #1048 Del Skrevet 24. oktober 2015 husker ikke om det var denne, men var det hun som omsatte for 700.000kr i mnd? Eller var det året? Da må hun ha kjøpt inn ganske mange varer. Høres utrolig mye ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 24. oktober 2015 #1049 Del Skrevet 24. oktober 2015 husker ikke om det var denne, men var det hun som omsatte for 700.000kr i mnd? Eller var det året? Da må hun ha kjøpt inn ganske mange varer. Ble vel med den ene mnd. vi så alle hvor det endte:-( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 24. oktober 2015 #1050 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Vel, vel. Endret 24. oktober 2015 av TallulahBGood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 24. oktober 2015 #1051 Del Skrevet 24. oktober 2015 Faren er investor i villapaprika, derfor har han stått som eier 50%. Camilla driver og eier butikken, (ergo hun fungerer som sjef) men det er en annen dame som er ansatt som daglig leder. Etter det vi har lest skal det visst gå strålende med villa paprika, hadde hun ikke solgt for nærmere 700 000 på en mnd eller noe her for litt siden, husker ikke helt ordrett hva jeg leste Anonymous poster hash: 49530...3d0 Dette er innlegg nr. tre i denne tråden. Er det noen som vet når Villa Paprika ble slått konkurs? Eller hvilken måned hun hevdet de omsatte for 700.000? Og dessuten; omsatte for, eller tok inn varer for? Jeg ble bare litt nyskjerrig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christiane_W Skrevet 24. oktober 2015 #1052 Del Skrevet 24. oktober 2015 Dette er innlegg nr. tre i denne tråden. Er det noen som vet når Villa Paprika ble slått konkurs? Eller hvilken måned hun hevdet de omsatte for 700.000? Og dessuten; omsatte for, eller tok inn varer for? Jeg ble bare litt nyskjerrig nå. Konkursen ble registrert i Enhetregisteret 9. juni i år. Nå gikk vel Villa Paprika konkurs før årsregnskapet for 2014 var klart, så de nyeste tallene jeg har klart å finne er fra 2013. I 2013 omsatte Villa Paprika for 3.340.000 kr og driftsresultatet var på 90.000 kr før skatt. Det får ikke jeg til å henge sammen med å ha 700.000 kr i omsetning på en måned. Er mulig omsetningen økte veldig året etter, men siden regnskapstallene for 2014 ikke er tilgjengelige aner jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kollontaj Skrevet 24. oktober 2015 #1053 Del Skrevet 24. oktober 2015 Tror det var omsetning i nettbutikken fra aug til juni hun snakket om, om jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 24. oktober 2015 #1054 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Tusen takk for svar! Nei, det er et par ting som ikke henger helt på greip. 700.000 på én måned, og så konk innen ett år? Jeg skulle også gjerne sett tall på hvor mye varer de tok inn rett før konkursen. Endret 24. oktober 2015 av TallulahBGood Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 24. oktober 2015 #1055 Del Skrevet 24. oktober 2015 Litt av et innlegg hun har skrevet på insta om KG, tror de fleste leserne hennes hadde tenkt seg om to ganger når de leser mye av det som har kommet frem her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. oktober 2015 #1056 Del Skrevet 24. oktober 2015 (endret) Smart av henne å si det at de på kvinneguiden mobber henne for utseendet. Det er jo det ultimatum våpenet å bruke for å vise hvor elendige folk her er. "Mobbing" for puter, størrelser, priser og sånt genererer jo liksom ikke så mye sympati. Når ble utseendet hennes omtalt? Det eneste er vel at hun har gått med mye? Endret 24. oktober 2015 av neiognei 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 24. oktober 2015 #1057 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ser også at hun ikke nevner kritikk av barneeksponering. Det er sikkert for risikabelt. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Butternut Skrevet 24. oktober 2015 #1058 Del Skrevet 24. oktober 2015 Smart av henne å si det at de på kvinneguiden mobber henne for utseendet. Det er jo det ultimatum våpenet å bruke for å vise hvor elendige folk her er. "Mobbing" for puter, størrelser, priser og sånt genererer jo liksom ikke så mye sympati. Når ble utseendet hennes omtalt? Det eneste er vel at hun har gått med mye? Utseendet har vel ingen nevnt så vidt jeg vet. Ja hun er vel pen, men det er jo ikke saken i denne debatten, så skjønner ikke hvor hun har det ifra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bluebird1992 Skrevet 24. oktober 2015 #1059 Del Skrevet 24. oktober 2015 Ser også at hun ikke nevner kritikk av barneeksponering. Det er sikkert for risikabelt. Hun burde lese Mamsis eminente innlegg "Noe kritikk burde man forholde seg til."http://mamsi.no/kritikk-av-bloggere/ Camilla nevner ikke noe av den konstruktive kritikken hun får, og grunnen er vel selvinnlysende. Festlig at hun valgte et bilde der hun har på samtlige akrylplagg hun har i butikken som et ekstra F.U. til oss. Tip o' the Hat, Camilla! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fralle Skrevet 24. oktober 2015 #1060 Del Skrevet 24. oktober 2015 Utseende ble vel strengt talt nevnt når det var snakk om genseren hun solgte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg