Anglofil Skrevet 22. oktober 2015 #1021 Del Skrevet 22. oktober 2015 Tråden er ryddet for latterliggjøring, samt svar til dette. Yvonne (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caterina Skrevet 22. oktober 2015 #1022 Del Skrevet 22. oktober 2015 Skal ikke påberope meg noen stor kjennskap til klærne hun selger, men med de prisene burde det jo være kjente merker, eller i det minste kvalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 22. oktober 2015 #1023 Del Skrevet 22. oktober 2015 Skal ikke påberope meg noen stor kjennskap til klærne hun selger, men med de prisene burde det jo være kjente merker, eller i det minste kvalitet? Akryl er det billigbutikkene bruker, for å kunne selge klær billig. Jeg bruker ikke akryl, det bare klør og gir støt osv. Dessuten blir det fort nuppete etter både bruk og vask. Veldig brannfarlig og, så hold jakken unna lysene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 22. oktober 2015 #1024 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nå har hun gått ned enda flere kilo sist uke, så nå faller vel akryl jakken snart av........ Hvem kjøper akryl jakker til kr. 800,- + porto???? av ukjennt merke?, er vel for en grunn hun har noen igjen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caterina Skrevet 22. oktober 2015 #1025 Del Skrevet 22. oktober 2015 Akryl er det billigbutikkene bruker, for å kunne selge klær billig. Jeg bruker ikke akryl, det bare klør og gir støt osv. Dessuten blir det fort nuppete etter både bruk og vask. Veldig brannfarlig og, så hold jakken unna lysene! Selger hun AKRYL til flere hundre kroner??? Og det blir kjøpt? Minner meg om Vakre Rom-dama 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 22. oktober 2015 #1026 Del Skrevet 22. oktober 2015 Selger hun AKRYL til flere hundre kroner??? Og det blir kjøpt? Minner meg om Vakre Rom-dama Jeg forsto det sånn på en annen i tråden her, at strikkejakkene er akryl.... Jeg skal dobbeltsjekke i nettbutikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 22. oktober 2015 #1027 Del Skrevet 22. oktober 2015 Jeg forsto det sånn på en annen i tråden her, at strikkejakkene er akryl.... Jeg skal dobbeltsjekke i nettbutikken. Jepp; Materiale: 10% ull, 5% alpakka, 10% viskose og 75% akryl. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firestarter Skrevet 22. oktober 2015 #1028 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nå har hun gått ned enda flere kilo sist uke, så nå faller vel akryl jakken snart av........ Nei nei, den er jo "one size - passer alle" Forøvrig noe jeg ville vært veldig forsiktig med å skrive i en nettbutikk. Det er jo bare ikke snakk om at for eksempel denne genseren faktisk passer alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basil Skrevet 22. oktober 2015 #1029 Del Skrevet 22. oktober 2015 Nei nei, den er jo "one size - passer alle" Forøvrig noe jeg ville vært veldig forsiktig med å skrive i en nettbutikk. Det er jo bare ikke snakk om at for eksempel denne genseren faktisk passer alle. Haha! Klær kan man bare ikke skrive oversized så den passer alle.. Skjerf ja, genser nei.. Herregud, du har jo alt fra flisetynne damer til ganske store damer.. Man kan ikke si at en genser passer alle størrelser mellom disse!! *klaskesegihodet* 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini Skrevet 22. oktober 2015 #1030 Del Skrevet 22. oktober 2015 Haha! Klær kan man bare ikke skrive oversized så den passer alle.. Skjerf ja, genser nei.. Herregud, du har jo alt fra flisetynne damer til ganske store damer.. Man kan ikke si at en genser passer alle størrelser mellom disse!! *klaskesegihodet* Mulig den "passer alle", på den måten at de aller fleste kan få trødd den på seg om de prøver. Hvor bra det vil se ut på en som bruker størrelse xl er jo en annen sak. Oversized blir den i alle fall ikke. Uansett en veldig feil måte å merke klær på spør du meg. Denne genseren burde hun ha skrevet at passer en xs-m, er man større enn det vil den garantert ikke sitte slik den skal. Jeg lurer på hva slags policy hun har med bytte og retur? Noen som vet? Har sett en del negative kommentarer på instagram om dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. oktober 2015 #1031 Del Skrevet 22. oktober 2015 Mulig den "passer alle", på den måten at de aller fleste kan få trødd den på seg om de prøver. Hvor bra det vil se ut på en som bruker størrelse xl er jo en annen sak. Oversized blir den i alle fall ikke. Uansett en veldig feil måte å merke klær på spør du meg. Denne genseren burde hun ha skrevet at passer en xs-m, er man større enn det vil den garantert ikke sitte slik den skal. Jeg lurer på hva slags policy hun har med bytte og retur? Noen som vet? Har sett en del negative kommentarer på instagram om dette. Den passer alle som ikke er opptatt av stil og kvalitet! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 23. oktober 2015 #1032 Del Skrevet 23. oktober 2015 Jeg føler litt på at hele denne tråden egentlig er mobbing. Beklageligvis er det litt som en bilulykke; grusomt, men man klarer bare ikke å slutte og se...Som tidligere nevnt må det jo være begrenset hvor mange puter det er behov for i norske hjem. For ikke å snakke om hvor mye Lene Bjerre, Gant, Lexington, Riviera Maison og saker og ting inspirert at disse det er plass til... Stilen er jo så lite unik som det vel er mulig å få den. Og så selger de bl.a.krydder og olje i tillegg. Det kommer vel til å ta en stund før jeg kjøper 200 gram pepper til 400 kroner uansett hvor fin innpakningen er. Eller en desiliter olivenolje med smak som har stått i sollys i gud vet hvor lang tid for 200 kroner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 23. oktober 2015 #1033 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hun har i flere innlegg skrevet at hun har lyst til å leie i et par år fremover. Forpliktelsen ved å eie egen enebolig var ikke noe hun ønsket nå. Med tanke på hvordan hun vanligvis hopper uti ting med begge beina så tenkte jeg at hun kanskje hadde lært noe i løpet av det siste året, og det har hun også hevdet selv. Men dette er kjente takter fra Camilla. Hun vil ha kred for at hun skal vente med bolig, men vil også ha kred for at hun endelig fikk boliglån. Ikke rart troverdigheten er borte som en fjert i et putehelvete. Nå vet vi ihvertall hvorfor hun skulle leie enn å kjøpe, hun fikk ikke boliglån! Selvom hun pakka det inn godt i en "jeg skal leie leilighet og tenke meg om" pakke, så er det ganske tydelig at dette var for å dekke over det faktum at hun ikke fikk lån... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 23. oktober 2015 #1034 Del Skrevet 23. oktober 2015 Nå vet vi ihvertall hvorfor hun skulle leie enn å kjøpe, hun fikk ikke boliglån! Selvom hun pakka det inn godt i en "jeg skal leie leilighet og tenke meg om" pakke, så er det ganske tydelig at dette var for å dekke over det faktum at hun ikke fikk lån... Ja, det er helt klart. Men det jeg ikke skjønner et at hun glemmer hele løgnen den dagen hun får boliglån. Da er det bare "johoho, jeg er så lykkelig, endelig boliglån. Jeg er såååå stolt av meg selv". Men ingen tanker på hvordan hun har framstil saken tidligere. Det er jo ikke lenge siden heller at hun sa at det å leie var et gjennomtenkt valg fra henne side. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 23. oktober 2015 #1035 Del Skrevet 23. oktober 2015 Blir spennende å se hvor mye hun fikk låne🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. oktober 2015 #1036 Del Skrevet 23. oktober 2015 Blir spennende å se hvor mye hun fikk låne Hvorfor syns du det blir spennende? Er vel strengt tatt ikke noen utenom hun selv og banken som har noe med det å gjøre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 23. oktober 2015 #1037 Del Skrevet 23. oktober 2015 (endret) Hvorfor syns du det blir spennende? Er vel strengt tatt ikke noen utenom hun selv og banken som har noe med det å gjøre. Kan tenke meg at PluttiPlutti mente det billedlig, og at hun ikke fysisk sitrer av spenning i påvente av om en C-kjendis får boliglån eller ikke. "Blir spennende å se" er tross alt et ganske vanlig norsk uttrykk. Endret 23. oktober 2015 av Speedmaster 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest canacas Skrevet 23. oktober 2015 #1038 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hvorfor syns du det blir spennende? Er vel strengt tatt ikke noen utenom hun selv og banken som har noe med det å gjøre. Enig, totalt uinteressert i hva folk har/ikke har i lån osv. Generelt sett er det en veldig typisk ting å gjøre; pynte på sannheten (i forhold til å leie fremfor kjøpe osv). Det er MANGE som lever ett langt mer idyllisk og velstående liv på utsiden, som så sliter økonomisk på innsiden. Å innrømme at man leier fordi man ikke har råd til å kjøpe er det ingenting galt med. Jeg har respekt for folk som innser sine begrensninger og tar beslutninger basert på hva de faktisk har. Det er vel det som er spesielt, å late som... som går igjen her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 23. oktober 2015 #1039 Del Skrevet 23. oktober 2015 Hvorfor syns du det blir spennende? Er vel strengt tatt ikke noen utenom hun selv og banken som har noe med det å gjøre. Er like spent på hvilke nye putetrekk som kommer i butikk neste uke, og hvilke farger de kommer i......., og dette har jeg vel heller strengt tatt heller ikke noe med........... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PluttiPlutti Skrevet 23. oktober 2015 #1040 Del Skrevet 23. oktober 2015 Enig, totalt uinteressert i hva folk har/ikke har i lån osv. Generelt sett er det en veldig typisk ting å gjøre; pynte på sannheten (i forhold til å leie fremfor kjøpe osv). Det er MANGE som lever ett langt mer idyllisk og velstående liv på utsiden, som så sliter økonomisk på innsiden. Å innrømme at man leier fordi man ikke har råd til å kjøpe er det ingenting galt med. Jeg har respekt for folk som innser sine begrensninger og tar beslutninger basert på hva de faktisk har. Det er vel det som er spesielt, å late som... som går igjen her. Helt enig med deg, det er måten Camilla legger ting frem på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg