Gå til innhold

Tips til supersunne måltider og matvarer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, AnonymBruker said:

Lol, dette klarte du ikke argumentere spesielt bra. Du forstår ikke engang din egen setning. 

Anonymkode: e6680...507

Det sier vel mer om deg at du leste 1 setning av innlegget mitt og hjernen din blanket ut teksten etter det 🤔 Om du spiser mer grønnsaker, så klarer du kanskje skrive innlegg som er lengre enn et par setninger 😜

Anonymkode: 0a106...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier vel mer om deg at du leste 1 setning av innlegget mitt og hjernen din blanket ut teksten etter det 🤔 Om du spiser mer grønnsaker, så klarer du kanskje skrive innlegg som er lengre enn et par setninger 😜

Anonymkode: 0a106...acf

Du klarte ikke henge med på ditt eget forsøk på å «arrestere» meg engang 😂

Anonymkode: e6680...507

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Inwe skrev:

Jeg har aldri kalt meg selv en kostholdsekspert, jeg har faktisk sagt flere steder at jeg ikke er det og at jeg får hjelp fra folk som kan mer enn meg. 

Så siden jeg ikke visste at det var eggehvite i quorn så er resten av det jeg skriver også synsing? Tilogmed når jeg legger ved linker? 

Jeg synes det var veldig bra du gjorde meg oppmerksom på dette så jeg fikk endret det. Jeg for min del er ikke glad i quorn så jeg hadde nok aldri funnet ut av dette på egenhånd. Nå merker jeg derimot at du fortalte meg dette som en bedreviter og ikke for å informere meg. 

Jeg håper forresten du har ALL kunnskap om alle temaer du uttaler deg om. Jeg vil gjerne høre mye om hvorfor animalske produkter er bra for oss! 

Animalske produkter? Hvor har jeg skrevet noe om det? Er du svimmel? 

Anonymkode: e6680...507

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Du klarte ikke henge med på ditt eget forsøk på å «arrestere» meg engang 😂

Anonymkode: e6680...507

Så du tenker at når jeg sa at jeg svarer på andre sitt nivå, så skal du forsøke "trigge" meg i det uendelige. Om du lever i en virkelighet der du har det bra med deg selv og føler at livet ditt er på rett kjøl, ok. For min del er du bare enda en person som jeg lever godt med å ignorere. Så dette ble siste svaret til deg. Kanskje svaret mitt får deg til å føle deg bra de neste minuttene før du innser hvor kjipt livet ditt er og hvordan du har et sykelig behov for å kverulere med tilfeldige mennesker på nett. Lykke til videre, tror du trenger det mer enn meg

Anonymkode: 0a106...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...