Gå til innhold

Tenner på tenåringsjenter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 13.7.2018 den 18.44, AnonymBruker skrev:

Jeg er 24 og merker jeg blir litt trist av tanken på at jeg er "for gammel" for en på 41...

Anonymkode: 17628...cef

Smak og behag. Jeg kan godt like gutter i 20-aarene,men det er ikke dermed sagt at jeg blir kjaerester med dem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 12.7.2018 den 21.04, Mysticgirl skrev:

Må innrømme at det er lett å være jente.  Vi får sex, både med mye yngre og mye eldre. No problem. Mens menn må jobbe innmari for å få seg, spesielt om jenta er mye yngre. Glad jeg er kvinne kjenner jeg . Bare å knipse med fingrene 😂

Merker det er sårt å lese slikt😥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎07‎.‎2018 den 21.04, Mysticgirl skrev:

Må innrømme at det er lett å være jente.  Vi får sex, både med mye yngre og mye eldre. No problem. Mens menn må jobbe innmari for å få seg, spesielt om jenta er mye yngre. Glad jeg er kvinne kjenner jeg . Bare å knipse med fingrene 😂

Sannsynligvis er du en noenlunde attraktiv jente, da. Her er min teori:

Problemet i et land som Norge er at "alle" menn konkurrerer om de -- la oss si 50% -- av jentene som er mest attraktive. Gjerne med tynne ankler og flate mager.

Det fører naturlig nok til stor konkurranse, og 41-åringen med hengemage faller helt utenfor dette markedet.

Man kan sammenligne denne situasjonen med andre samfunn der situasjonen er motsatt. For eksempel land med kvinneoverskudd, der nesten ingen av dem er overvektige. De vil ha familie og barn, men er sulteforet på dette som følge av machokultur og upålitelige menn.

Anonymkode: 68f0d...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...