Gå til innhold

Tenner på tenåringsjenter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ts her. 

Grunnen til at jeg spør er ikke at jeg er fullstendig idiot. Jeg er bra trent og har alltid hatt utseende med meg (bortsett fra litt tynnere hår med alderen). Har etter jeg ble singel lagt mer merke til at det faktisk er noen tenåringsjenter som gir meg lengre blikk enn det man kan kalle normalt. Men har litt vanskelig for å tro de er interessert i menn som er dobbelt så gamle som de. Er selvfølgelig ikke interessert i noe seriøst forhold. Kun sengekos.  

Anonymkode: 844ee...570

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Grunnen til at jeg spør er ikke at jeg er fullstendig idiot. Jeg er bra trent og har alltid hatt utseende med meg (bortsett fra litt tynnere hår med alderen). Har etter jeg ble singel lagt mer merke til at det faktisk er noen tenåringsjenter som gir meg lengre blikk enn det man kan kalle normalt. Men har litt vanskelig for å tro de er interessert i menn som er dobbelt så gamle som de. Er selvfølgelig ikke interessert i noe seriøst forhold. Kun sengekos.  

Anonymkode: 844ee...570

Hvis du finner en tenåring som vil ha deg, er hun neppe noen yndig teachers pet med sekser i alle fag og en pappa som er advokat. Du husker selv hva slags jenter som dro på eventyr, eller bilturer var det vel, med voksne menn. Jeg kan se appellen i å ha seg med den smarteste og peneste i klassen, men det toget har nok gått.

Anonymkode: 8b1fc...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2018 den 9.54, AnonymBruker skrev:

De som såvidt har bikket 20 år. Jeg drømmer å ligge med de. Utseende deres i den alderen er jo på topp. 

Har en mann på 41 år noen sjans?

Anonymkode: 844ee...570

Johnny boy, det er kanskje på tide å bli voksen?

Anonymkode: 0a4f1...2ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. 

Grunnen til at jeg spør er ikke at jeg er fullstendig idiot. Jeg er bra trent og har alltid hatt utseende med meg (bortsett fra litt tynnere hår med alderen). Har etter jeg ble singel lagt mer merke til at det faktisk er noen tenåringsjenter som gir meg lengre blikk enn det man kan kalle normalt. Men har litt vanskelig for å tro de er interessert i menn som er dobbelt så gamle som de. Er selvfølgelig ikke interessert i noe seriøst forhold. Kun sengekos.  

Anonymkode: 844ee...570

Enkleste sak i verden å få tenåringsjenter under dyna om man ikke er fullstendig tapt bak en stol. Tinder, et ok profilbilde og du er så godt som i mål bare kortene blir spilt riktig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva baserer du den påstanden fra? Ut ifra deg selv?

Tenker det er motsatt; de fleste kvinner er mest seksuelt frigjort etter de har bikka 30 +

Ikke de som er 17-22

 

Anonymkode: 8dcbb...f94

Dette er soleklart mitt inntrykk også. De på  20+ er de som er pripne ved å ikke være villig til å teste ut ting, mens de som har levd litt er blitt lei av standard A4 og har et vesentlig mer åpent sinn med ditto muligheter for mer kinky, eksperimentell form for sex. 

Kroppslig er ei på tjue uovertruffen, men om det kun er kvaliteten som skal være styrende ville jeg valgt ei PÅ 40+ any day of the week. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, a l'orange skrev:

Har du lest trådene på samlivsforum?

Alt er galt!

Han spiser for mye middag og for lite brød, han synes andre damer er pene, og enda verre; at unge slanke jenter(!) er pene, han vil ha det for kaldt, for varmt, han mister håret, han setter fra seg skoene i feil vinkel, han kan ikke lage mat, han ler rart, han snorker....

Har også deitet kvinner med denne tendensen allerede fra tredveårs alder. Det er DREPEN!

Så du baserer en grov generalisering av alle kvinners seksualitet på hva du leser i trådene på samlivsforum. 

OK. 👍

Anonymkode: 8dcbb...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, a l'orange skrev:

Dere misser jo helt poenget. Det det var snakk om var å oppføre seg snerpete, ikke å ikke ha lyst til å prøve ting seksuelt. 

For meg er kanskje en jente på tyve det absolutt minst i interessante i sengen, men hun driver i hvertfall ikke og gnåler i en time om at man burde ha tatt med seg den rømmen med holdbarhet til 20. august i stedet for den med holdbarhet til 18. august. 

Om du dater damer som må lære deg opp i vanlig husholdning så er det kanskje ikke så rart de blir snerpete. Tror det er hva som er drepen for mange kvinners sexliv; en infantil unge som fungerer mer som et barn fremfor en jevnbyrdig partner. Klart det er turnoff. 

Anonymkode: 8dcbb...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.7.2018 den 10.30, SlemUlv skrev:

Så.. om du tenner på kvinner over 20, tenner du altså ikke på tenåringer. 

Jeg trodde dette var noe alle visste ? 

Man er tenåring til man er 18, da er man voksen 

Anonymkode: c9949...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man er tenåring til man er 18, da er man voksen 

Anonymkode: c9949...4a5

Definisjonen på tenåring, er ikke enig med deg.. Alle årene med TEN i seg, er tenåringer :) altså tilogmed nitten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, SlemUlv skrev:

Definisjonen på tenåring, er ikke enig med deg.. Alle årene med TEN i seg, er tenåringer :) altså tilogmed nitten.

Man er voksen når man fyller 18, trodde det var allmenn viten;)

Anonymkode: c9949...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Man er tenåring til man er 18, da er man voksen 

Anonymkode: c9949...4a5

Herre Jesus i himmelen, nå blir jeg skremt altså. Man er selvfølgelig tenåring fra den dagen man fyller tretten til den dagen man fyller tyve. Det skjønner til og med de som har lenge igjen før de kan smykke seg med tittelen selv. 

Man skulle faen ikke tro det var mulig... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Man er voksen når man fyller 18, trodde det var allmenn viten;)

Anonymkode: c9949...4a5

Det betyr ikke at man ikke er tenåring. Trodde du tenåringer bare var 14?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Akhenaton skrev:

Herre Jesus i himmelen, nå blir jeg skremt altså. Man er selvfølgelig tenåring fra den dagen man fyller tretten til den dagen man fyller tyve. Det skjønner til og med de som har lenge igjen før de kan smykke seg med tittelen selv. 

Man skulle faen ikke tro det var mulig... 

Skulle ikke tror det var mulig ja at folk ikke viste man er voksen når man er 18 🙄

 

Anonymkode: c9949...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
1 hour ago, a l'orange said:

For meg er kanskje en jente på tyve det absolutt minst i interessante i sengen, men hun driver i hvertfall ikke og gnåler i en time om at man burde ha tatt med seg den rømmen med holdbarhet til 20. august i stedet for den med holdbarhet til 18. august. 

:skratte:

Jeg har aldri før sett en setning som er så flåsete og så full av visdom på samme tid. 
Bortsett fra setninger jeg klarer å lire av meg selv, så klart. 

Endret av Overrasket
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...