Gå til innhold

Tenner på tenåringsjenter.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Vel...mange menn er helt uinteressert i såpass unge kvinner inntil den dagen de selv bikker førti, femti, seksti og plutselig da blir de veldig fiksert.

Dette argumentet med biologi, ungdom, fruktbarhet og skjønnhet, er en fin-fin forkledning av alderskrise, spør dere meg. Alderskrise er ikke noe å le av, men det er latterlig at noen som helst kjøper forkledningen. Det samme med eldre kvinner og yngre menn. Man sier at «de unge mennene er så fine å se på», mens alle skjønner at det er kvinnene selv som får gjenoppleve hvordan det var å være «fin å se på».

Så du avviser rett og slett så enkelt som det at biologi, ungdommelighet, fruktbarhet og skjønnet spiller en rolle i at unge damer generelt er attraktive for eldre menn?

Du kan da ikke bare finne på ting selv og fremføre det som sannhet!

Anonymkode: 40774...b00

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 11.7.2018 den 10.41, AnonymBruker skrev:

Mine venninner på 19-20-21 seier æsj når menn mellom 30-35 flørter med dei... Det synes eg er Sundt og godt åhøyre. Må hugse at du kroppsmessig konkurrerer med unge gutar i sin beste alder ;) 

Anonymkode: 1b1c4...7de

Uten at jeg forsvarer Ts, en manns beste alder rent fysisk er rundt 30 +/-. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, a l'orange skrev:

Nei, men den skjønnheten de får ved å være ung og fruktbar, er jo universell og knyttet til de som er unge. Dermed gjelder den for alle, ikke bare for eldre. Likevel er det ofte først - og typisk samtidig med annen kriserelatert adferd - at dette dukker opp som er tema.

Hadde det vært biologisk best for eldre menn å få barn med unge kvinner, og vice versa, så har man plutselig et forklaringsproblem når det kommer til eldre kvinner og yngre menn. 

Dette ligger oppe i dagen for alle som tør å se.

Til det siste; Du må få deg noen leseferdigheter, så du ikke leser ting som ikke står.

Jo, men det vanligste er eldre menn med yngre kvinner. Som oftest vil kvinner ønske en mer voksen og erfaren partner, mens menn tiltrekkes mer av uskyld og naivitet, at dette er å regne som maskuline og feminine kvaliteter. Hvis man tar det til det ekstreme, setter det på spissen, har vi for eksempel mytologien om skjønnheten og udyret, eller den kriminelle mannen med den snille kvinnen, og grunnen til at det går igjen, er at det er naturlig. 

Anonymkode: 8b1fc...e7c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Men det handler jo like mye om at kvinner er generelt vakrere enn menn, og generelt mer fiksert på å følge lover og regler. Det handler om kjønn, ikke om alder.

Jeg er kvinne og har selv vært i alderen 15-25 en gang. De mennene 40+ som prøvde seg da var av en meget annen kvalitet enn de menn 40+ som interesserer seg for meg per i dag, når jeg selv er på den alderen.

Selvfølgelig oppfatter du det som høyere kvalitet nå, da det er helt menneskelig for deg å tenke at «de har skjønt det», samtidig som det krever mindre mot å være spontan på den måten med en på din egen alder enn en på 20, som er langt mer fryktinngytende, man fremstår ikke like selvsikker (for man er ikke det) og oppfattes som en med lavere kvalitet.

Anonymkode: 8b1fc...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket

Hvordan fungerer det egentlig å tenne på en alder? Kan en vilt fremmed gå bort til deg på gaten og se "Hei, jeg er 20 år", så bruser sevjen inni deg fritt? Blir man kåt av å se alderen på trykk? Hvis jeg skriver "19 år gammel kvinne", får du en bule på buksen da? Hvordan kan man bli kåt av en spesifikk alder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22 og har grensen min på 45 på Tinder, men jeg er nok ganske selektiv da.

Anonymkode: 3e9c7...b41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, a l'orange skrev:

Nei, men den skjønnheten de får ved å være ung og fruktbar, er jo universell og knyttet til de som er unge. Dermed gjelder den for alle som ser disse, ikke bare for eldre. Likevel er det ofte først - og typisk samtidig med annen kriserelatert adferd - at dette dukker opp som et tema.

Hadde det vært biologisk best for eldre menn å få barn med unge kvinner, og vice versa, så har man plutselig et forklaringsproblem når det kommer til eldre kvinner og yngre menn. 

Dette ligger oppe i dagen for alle som tør å se.

Til det siste; Du må få deg noen leseferdigheter, så du ikke leser ting som ikke står.

 

Gjentar gjerne meg selv jeg, leseferdigheter eller ikke. Du finner jo bare på! At menn mister interessen for unge damer en viss periode, for så å få den tilbake når de er 40, 50, 60, gjerne samtidig med annen "kriseatferd", hvor får du det fra? 

Anonymkode: 40774...b00

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Overrasket skrev:

Hvordan fungerer det egentlig å tenne på en alder? Kan en vilt fremmed gå bort til deg på gaten og se "Hei, jeg er 20 år", så bruser sevjen inni deg fritt? Blir man kåt av å se alderen på trykk? Hvis jeg skriver "19 år gammel kvinne", får du en bule på buksen da? Hvordan kan man bli kåt av en spesifikk alder?

Man blir ikke kåt av en spesifikk alder, det tror jeg du forstår, men man kan bli kåt av «jeg er bare 20», eller «jeg tror dette er feil, jeg er jo mye eldre enn deg», osv. Det er noe med å trosse aldersforskjellen i seg selv som kan virke opphissende. Ikke fordi det er den som er poenget, men fordi den etter kjønnsrollene i underbevisstheten på spissen. Seksualitet er på mange måter kjønn satt på spissen. Det samme sier gjerne mennesker om liker SM, at det å bli dominert er å føle seg kvinne, det å dominere er å føle seg mann. Forenklet sagt kan man si at man tenner på tenåringer, men det er ikke det som er tilfellet. Man tenner på et mentalt bilde man har av tenåringer som et seksuelt symbol.

Anonymkode: 8b1fc...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Overrasket
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Man blir ikke kåt av en spesifikk alder, det tror jeg du forstår, men man kan bli kåt av «jeg er bare 20», eller «jeg tror dette er feil, jeg er jo mye eldre enn deg», osv. Det er noe med å trosse aldersforskjellen i seg selv som kan virke opphissende. Ikke fordi det er den som er poenget, men fordi den etter kjønnsrollene i underbevisstheten på spissen. Seksualitet er på mange måter kjønn satt på spissen. Det samme sier gjerne mennesker om liker SM, at det å bli dominert er å føle seg kvinne, det å dominere er å føle seg mann. Forenklet sagt kan man si at man tenner på tenåringer, men det er ikke det som er tilfellet. Man tenner på et mentalt bilde man har av tenåringer som et seksuelt symbol.

Anonymkode: 8b1fc...e7c

Jeg tenner på god sex med kvinner som forløser sin indre sexgudinne og slår seg løs med meg, jeg. Alderen trenger jeg ikke vite engang. God, frivillig sex er allerede grenseløst bortsett fra de grensene man selv trives med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Overrasket
8 minutter siden, a l'orange said:

Jeg gidder ikke svare dere som bare skal kverulere. Evnen til å gjenkjenne atal adferd hadde jeg allerede som fireåring, den evnen er intakt per i dag.

 

Kvinner er nok generelt vakrere enn menn, men innbyrdes ulike. Gjennom livet opplever man typisk å nyte god av enkelte «utseendemessige bonuser» en eller flere ganger. Disse kan være

- at kroppen er utviklet nok til å ligne en voksen, mens ansiktet fremdeles ligner et barns

- stil og selvsikkerhet

- ro og at man har det bra i sin egen kropp

- sikkert flere 

Det som er greia med den første, er at den opptrer stort sett på samme tid hos alle kvinner, mens de andre opptrer litt i ny og ne. På denne måten har stort sett de fleste kvinner i alderen 15-25 en utseendemessig fordel nokså på samme tidspunkt. Dette er også en av de utseendemessige fordelene som mange menn liker, og vips så har man laget seg et slags bilde av at dersom du er mellom 15-25 er du per definisjon pen.

I tillegg er dette en alder hvor svært mange - kvinner som menn - er mer troskyldige og enklere å få med på ting de etterhvert i livet danner seg motforestillinger mot.

Så ja, det å være ung er ofte nok til å bli regnet som tiltrekkende.

Mange kvinner - meg selv inkludert - føler seg nok vakrere - og blir også sett på som vakrere av andre - på et senere tidspunkt. Men det faktumet hindrer ikke de som er ute etter ungdommelighet, i å mene det motsatte. 

 

Det høres logisk ut, men er det viktigere enn god sex? Altså, vil en person som trådstarter foretrekke dårlig sex med en som har rett alder, over god sex med en person uansett alder? Dårlig sex er jo så gørr kjedelig, at jeg kan ikke forestille meg at man MÅ ha f.eks. tenåringsjenter uansett sexkvalitet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Overrasket skrev:

Det høres logisk ut, men er det viktigere enn god sex? Altså, vil en person som trådstarter foretrekke dårlig sex med en som har rett alder, over god sex med en person uansett alder? Dårlig sex er jo så gørr kjedelig, at jeg kan ikke forestille meg at man MÅ ha f.eks. tenåringsjenter uansett sexkvalitet?

Jeg forstår ikke helt forestillingene om god og dårlig sex. For meg har sex aldri vært en prestasjon, mer bare en mulighet til å få gjøre ting man har hatt lyst til lenge, og sånn har det vært for mine partnere også.

Anonymkode: 8b1fc...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, a l'orange skrev:

Jeg var selv tiltrukket av eldre menn da jeg selv var ung, men kun i de som avsto fra å flørte med meg. Så min oppfatning av bra kvalitet har vedvart. Men nå kan jeg endelig treffe de mennene uten hindring :) 

Er fullkomment enig i dette med fryktinngytende. Det er «det med å være fryktinngytende» jeg mener er problemet til kvinner etterhvert i livet, ofte etter fylte tredve, og ikke alderen deres i seg selv. De er ofte strenge, pripne og går med på meget lite.

Dermed mener jeg at både menn og kvinner på 40+ kan være så unge de bare vil sammen, de behøver ikke å finne noen som reelt sett er unge (og som fort gjort ender opp med at den eldste føler seg virkelig utdatert!)

 

Haha, da er spørsmålet hva som er god sex! En person som tenner på ungdommelighet vil etter all sannsynlighet synes at klønethet og formbarhet er mer sexy og mer viktig for bra sex, enn hva god teknikk og dominanse er, f.eks.

Dette gjelder meg. Interessant nok har jeg bak meg et langvarig forhold med en kvinne som hele tiden beholdt denne posisjonen, selv om hun var over 25 da jeg møtte henne. Det at hun var klønete og formbar av natur, gjorde samme nytta for meg som om hun hadde vært 18 av natur. Så igjen, det handler ikke om alder.

Anonymkode: 8b1fc...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GiftMann38

Hvis det er en trøst, Ts:

Da jeg jobbet i London var det alltid fullt av 18-22 åringer på festene jeg var, klare til å plukke opp en mann (mellom 30 og 50) med penger og gifte seg over sin stand.

Har du penger er alt mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, a l'orange skrev:

Jeg var selv tiltrukket av eldre menn da jeg selv var ung, men kun i de som avsto fra å flørte med meg. Så min oppfatning av bra kvalitet har vedvart. Men nå kan jeg endelig treffe de mennene uten hindring :) 

Er fullkomment enig i dette med fryktinngytende. Det er «det med å være fryktinngytende» jeg mener er problemet til kvinner etterhvert i livet, ofte etter fylte tredve, og ikke alderen deres i seg selv. De er ofte strenge, pripne og går med på meget lite.

Dermed mener jeg at både menn og kvinner på 40+ kan være så unge de bare vil sammen, de behøver ikke å finne noen som reelt sett er unge (og som fort gjort ender opp med at den eldste føler seg virkelig utdatert!)

 

Haha, da er spørsmålet hva som er god sex! En person som tenner på ungdommelighet vil etter all sannsynlighet synes at klønethet og formbarhet er mer sexy og mer viktig for bra sex, enn hva god teknikk og dominanse er, f.eks.

Hva baserer du den påstanden fra? Ut ifra deg selv?

Tenker det er motsatt; de fleste kvinner er mest seksuelt frigjort etter de har bikka 30 +

Ikke de som er 17-22

 

Anonymkode: 8dcbb...f94

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...