Gå til innhold

Kylie Jenner


Frøkenkantarell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

8 minutter siden, Gillians skrev:

Å, som jeg ønsker at folk sluttet å være så besatt av denne Kardashian-familien!

Ja. Skjønner ikke hva ståa er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎23‎.‎09‎.‎2017 den 13.06, Bottega skrev:

Nytt sladder faktisk. Dette ble omtalt i media igår.

Leste i går senest at Kylie selv sier noe i retning. "Why would people even assume I'm pregnant". Har hun gått ut og bekreftet graviditet siden da?:vetikke: Rykter og sladder ja, I thought so.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Gillians skrev:

Å, som jeg ønsker at folk sluttet å være så besatt av denne Kardashian-familien!

Hvorfor?

Jeg er ikke besatt av serien selv, men mannen er. I smug.:fnise: Finnes verre ting, de ønsker da selv å tjene penger på seg selv og folk er interessert i hva de driver med. Win win.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, palamina skrev:

Hvorfor?

Jeg er ikke besatt av serien selv, men mannen er. I smug.:fnise: Finnes verre ting, de ønsker da selv å tjene penger på seg selv og folk er interessert i hva de driver med. Win win.

Fordi de er de fremste ambassadørene for det å være kjent bare for å være kjent, og de fremmer ekstremt overflatiske verdier. Særlig Kylie syns jeg har et ekstremt kropps- og utseendefokus som jeg syns er lite positivt, særlig med tanke på hvor ung hun har vært og at fansen derfor gjerne er på hennes egen alder eller yngre.
Eneste jeg syntes var litt positivt var at de ikke promoterte det syltynne idealet, men nå har de jo dratt det alt for langt i den andre retningen med rumpeimplantater og tjo og hei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, palamina skrev:

Leste i går senest at Kylie selv sier noe i retning. "Why would people even assume I'm pregnant". Har hun gått ut og bekreftet graviditet siden da?:vetikke: Rykter og sladder ja, I thought so.

Hvor sier hun dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, marie_82 skrev:

Jeg sliter med å tro at det er sant. Hun fremstår som en utrolig selvopptatt person på snap og insta, jeg ser ikke for meg at hun skulle "ødelegge seg" med å gå gravid og å gi fra seg friheten for et barn enda.

Ikke sant! Og om hun er gravid kommer hun til å få sjokk, babyer varer litt lenger enn en 10sekunders snap eller 24-timers snapstory 😅

Toppen av kransekaka nå ville vært om hun ble gravid med Kim og Kanyes barn. De virker for kontrollerende til å bruke en surrogatmor utenfor familien..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bottega skrev:

Hvor sier hun dette?

Har prøvd å google det nå, men finner ikke igjen. Det bare poppet opp når jeg leste om noe annet et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Christy89 skrev:

Khloe er visst og gravid, men har noen faktisk bekreftet at Kylie er gravid? Har hun sagt det rett ut selv?

Nei, ingenting er bekreftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, ashanti skrev:

Nei, ingenting er bekreftet.

Var det jeg tenkte. Lurer egentlig på hvor disse ryktene kommer fra

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Christy89 skrev:

Var det jeg tenkte. Lurer egentlig på hvor disse ryktene kommer fra

Fra dem selv, selvfølgelig. Denne klanen tenker bare PR og oppmerksomhet, og det er ikke tilfeldig at disse ryktene kom rett før premieren på serien deres. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, KillerKitty skrev:

Er tre av de gravide?!

Ingen av de har bekreftet noen verdens ting..

Ang Kim så er det snakk om (rykter..) surrogati,ikke at hun selv er gravid..

Er bare rykter..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye som TMZ skriver om disse graviditetene så tviler jeg ikke på at det er sant. Bekreftelsene kommer nok ikke før etter sesongstart på serien. Og Kim har jo bekreftet at de hyret surrogat før sommeren. Ikke at det er noe big deal, de er alle glad i unger så det er ingen stor overraskelse.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 åringen har selv ikke kommentert ryktene enda, men nå ser det ut til at Kris Jenner, Kylies mamma, tar gleden på forskudd og har allerede store planer for det kommende barnebarnet.

– Hun vil definitivt lage en serie om Kylies graviditet. Hun har bare ikke funnet den beste måten å gjøre det på enda, sier en kilde, som skal være en nær venn av familien 

Nok en serie som disse folkene 🙄 Irriterende at ingen vil bekrefte noe. Khloe skal visst være gravid ja.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som KUWTK snart starter, så har Kim endelig bekreftet de skal ha baby. I wonder why? 🙄Sier ingenting om at hun er gravid, så kan det tenkes at enten Kylie eller Khloe er sånn surrogatmor da. Eller så vil de bare at folk skal spekulere i det og at ingen av de to er gravide. Har problemer med å tro at Kylie er gravid.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutes ago, Snuppah00 said:

Nå som KUWTK snart starter, så har Kim endelig bekreftet de skal ha baby. I wonder why? 🙄Sier ingenting om at hun er gravid, så kan det tenkes at enten Kylie eller Khloe er sånn surrogatmor da. Eller så vil de bare at folk skal spekulere i det og at ingen av de to er gravide. Har problemer med å tro at Kylie er gravid.

Det har jo blitt skrevet mye om surrogaten tidligere, det er neppe en av søstrene. Hvorfor er det så vanskelig å tro at de er gravide? De er en storfamilie, sånt skjer. Khloe har hatt lyst på barn i åresvis og klokka tikker, det samme med Kim og hun kan ikke bære frem barn selv. Hun har også bekreftet bruken av surrogat. Med Kylie så var det nok ikke planlagt, men det er så mange kilder på at hun er gravid at det er sannsynlig. Graviditet er jo en del av livet, ikke akkurat noe å bli sjokkert over med mindre de føder enhjørninger.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...