AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #1 Skrevet 5. juli 2018 Nå er det utrolig lenge siden jeg har sett flystriper her jeg bor. Husker jeg tok et bilde i fjor av striper på kryss og tvers, men nå i sommer har det vært helt blå himmel og ingen striper. Kødder de med været? Driver de og lager regn med kjemikalier og har bestemt seg for å ha et opphold nå for å skape tørke? Det slo virkelig ikke feil før, var det noen dager med klar himmel og sol så dukket stripene opp og så regnet det. Noen andre som har lagt merke til dette? Anonymkode: 89de8...8b4 2
herzeleid Skrevet 5. juli 2018 #2 Skrevet 5. juli 2018 For at det skal dannes striper må det være en viss relativ luftfuktighet. Denne er en funksjon av, bla. absolutt luftfuktighet og temperatur. Relativ luftfuktighet synker med høyere temperatur. Dermed skal det mye mer til før det dannes skyer når det er mye varmere, og derfor virker det naturlig å få mindre striper etter fly. 13
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #3 Skrevet 5. juli 2018 Er tomt for chemtrailspulver. Er ventet inn ny leveranse samtidig med at bryggeriene får co2. Anonymkode: 9ef99...6c2 14
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #4 Skrevet 5. juli 2018 6 hours ago, herzeleid said: For at det skal dannes striper må det være en viss relativ luftfuktighet. Denne er en funksjon av, bla. absolutt luftfuktighet og temperatur. Relativ luftfuktighet synker med høyere temperatur. Dermed skal det mye mer til før det dannes skyer når det er mye varmere, og derfor virker det naturlig å få mindre striper etter fly. Dette er vel hvis man tror at stripene er kondens...? Anonymkode: 89de8...8b4 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #5 Skrevet 5. juli 2018 Jeg har sett masse på sørlandet. Anonymkode: a240a...2cd
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #6 Skrevet 5. juli 2018 Jeg satt ute på terrassen en ettermiddag. Og da observerte jeg i real time hvordan disse flystripene ekspanderte. Sluttresultatet var at ca 4-5 striper fløt inn i hverandre, og det ble faktisk ordentlig overskyet. Dette skjedde over flere timer. Jeg har ingen tro på at dette bare er kondens. Anonymkode: 13bea...ebd 4
Merovingian Skrevet 5. juli 2018 #7 Skrevet 5. juli 2018 Ikke bare tomt for CO2 ser det ut til. Har DPS og Konspirasjonsklinikken gått tom for viktige medisiner? 21
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #8 Skrevet 5. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er vel hvis man tror at stripene er kondens...? Anonymkode: 89de8...8b4 Hvilket de er. Om man da ikke er en galning som tror at noen slemme menn drysser djevelpulver ned i hodet på deg. Da er de ikke kondens. Anonymkode: 9ef99...6c2 14
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #9 Skrevet 5. juli 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Er tomt for chemtrailspulver. Er ventet inn ny leveranse samtidig med at bryggeriene får co2. Anonymkode: 9ef99...6c2 Dette er feil. Det er tomt for mose som har grodd på hodeskaller, så det kan ta lang tid å produsere mer CT-pulver. Anonymkode: 83aae...a97 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #10 Skrevet 5. juli 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er feil. Det er tomt for mose som har grodd på hodeskaller, så det kan ta lang tid å produsere mer CT-pulver. Anonymkode: 83aae...a97 Helvete. Ble lovd at den skulle komme med co2-skipet. Faen og, hva gjør vi nå? Anonymkode: 9ef99...6c2 1
slask Skrevet 5. juli 2018 #11 Skrevet 5. juli 2018 (endret) I Oslo-området var det seinest mandag striper av typen tydelig unaturlige, etter noen dager med unormalt klart vær, dvs såkalt blå himmel, men sola var ikke veldig sterk av den grunn. Trykket mot denne sprayjævelskapen vokser da stadig flere lurer på hva som har skjedd med himmelen. Det jobbes med soksmål og lignende aktiviteter for å stille de ansvarlige til veggs. Avtaler er jo tydeligvis inngått med amerikanske krefter som "tillater" overflyging og at militære krefter kan gjøre som de vil i luftrommet og Norge (og Sverige) kan ikke omtale hva som skjer. Det forklare også hvorfor media og myndigheter virker helt tafatte i å gjøre noe med saken. Hvilken rett har nordiske myndigheter til å tillate spraying av gifter og metaller over folk? Grunnloven hindrer sånt, men den blir jo oftere brutt enn fulgt i våre dager. Endret 5. juli 2018 av slask 2
herzeleid Skrevet 5. juli 2018 #12 Skrevet 5. juli 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er vel hvis man tror at stripene er kondens...? Anonymkode: 89de8...8b4 Det er det jeg baserer meg på ja. Om man tror dette er et eller annet mystisk stoff «De» sprayer oss med blir det så klart litt vanskeligere men avhengig av det mystiske stoffets kjemiske sammensetning vil man kunne lene seg på samme forklaring. 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #13 Skrevet 5. juli 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har sett masse på sørlandet. Anonymkode: a240a...2cd Har du? Rart. Jeg er på Hedmark. Har det regnet mer der? Anonymkode: 89de8...8b4
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #14 Skrevet 5. juli 2018 1 hour ago, slask said: I Oslo-området var det seinest mandag striper av typen tydelig unaturlige, etter noen dager med unormalt klart vær, dvs såkalt blå himmel, men sola var ikke veldig sterk av den grunn. Trykket mot denne sprayjævelskapen vokser da stadig flere lurer på hva som har skjedd med himmelen. Det jobbes med soksmål og lignende aktiviteter for å stille de ansvarlige til veggs. Avtaler er jo tydeligvis inngått med amerikanske krefter som "tillater" overflyging og at militære krefter kan gjøre som de vil i luftrommet og Norge (og Sverige) kan ikke omtale hva som skjer. Det forklare også hvorfor media og myndigheter virker helt tafatte i å gjøre noe med saken. Hvilken rett har nordiske myndigheter til å tillate spraying av gifter og metaller over folk? Grunnloven hindrer sånt, men den blir jo oftere brutt enn fulgt i våre dager. Nåh....kanskje de har "glemt" oss her på Hedmark da, eller Mjøsa for å være mere spesifikk. Har lagt merke til at himmelen er ikke så klar og sola er ikke så sterk som før ja. At de driver med noe er det ingen tvil om, håper det kan bli avslørt på ordentlig. Hvis det er mulig da, ingen tror jo på det da de inbiller seg at alle som har makt i verden har gode hensikter Anonymkode: 89de8...8b4 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #15 Skrevet 5. juli 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg satt ute på terrassen en ettermiddag. Og da observerte jeg i real time hvordan disse flystripene ekspanderte. Sluttresultatet var at ca 4-5 striper fløt inn i hverandre, og det ble faktisk ordentlig overskyet. Dette skjedde over flere timer. Jeg har ingen tro på at dette bare er kondens. Anonymkode: 13bea...ebd Nettopp, det er dette jeg har observert også, in real time. Men ikke i sommer her jeg bor. TS Anonymkode: 89de8...8b4 1
herzeleid Skrevet 5. juli 2018 #16 Skrevet 5. juli 2018 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg satt ute på terrassen en ettermiddag. Og da observerte jeg i real time hvordan disse flystripene ekspanderte. Sluttresultatet var at ca 4-5 striper fløt inn i hverandre, og det ble faktisk ordentlig overskyet. Dette skjedde over flere timer. Jeg har ingen tro på at dette bare er kondens. Anonymkode: 13bea...ebd Du satt på terrassen i flere timer, og på et tidspunkt ble det overskyet Endret 5. juli 2018 av herzeleid 15
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #17 Skrevet 5. juli 2018 1 time siden, herzeleid skrev: Du satt på terrassen i flere timer, og på et tidspunkt ble det overskyet🤣 Jeg observerte med 100% sikkerhet at disse flystripene startet som tynne striper, for deretter å ekspandere. Til slutt hadde vinden "smurt" ut stripene, og de drev inn i hverandre. Før stripene startet var det ikke en sky i sikte. Kun klar blå himmel i alle retninger. At dette skjedde så jeg med mine egne øyne minutt for minutt gjennom flere timer. På et tidspunkt var min partner også ute, og vi kartla alle elementer av hvilke striper som var hvor, hvor vinden drev dem, hvordan vinden bøyde dem osv. Det som forundret meg litt var at hvis man bare hadde "hoppet" inn midt i prosessen, så har det vært umulig å skille dem fra vanlige skyer. Anonymkode: 13bea...ebd 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #18 Skrevet 5. juli 2018 4 hours ago, herzeleid said: Du satt på terrassen i flere timer, og på et tidspunkt ble det overskyet🤣 For en meningsløs kommentar, har du et så stort behov for å bortforklare? Jeg har sett NØYAKTIG DET SAMME som denne posteren. Det er tette striper fra fly som ekspanderer og blir til skydekke. Kanskje det er vanskelig å forestille seg at noen kan være så oppmerksomme at de faktisk ser på himmelen og observerer dette, istedenfor å sose rundt i sin egen verden av politisk korrekte oppfatninger og lukke øynene for alt annet? Anonymkode: 89de8...8b4 5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #19 Skrevet 5. juli 2018 Himmelen og sola har blitt mer uklare? Kanskje det et synet deres som er i ferd med å bli dårligere. Her har himmelen vært i en klar knallblå farge i hele dag, ingen antydning til uklarheter eller en bleik sol. Anonymkode: 38395...577 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2018 #20 Skrevet 5. juli 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: For en meningsløs kommentar, har du et så stort behov for å bortforklare? Jeg har sett NØYAKTIG DET SAMME som denne posteren. Det er tette striper fra fly som ekspanderer og blir til skydekke. Kanskje det er vanskelig å forestille seg at noen kan være så oppmerksomme at de faktisk ser på himmelen og observerer dette, istedenfor å sose rundt i sin egen verden av politisk korrekte oppfatninger og lukke øynene for alt annet? Anonymkode: 89de8...8b4 Skydekke? Anonymkode: 83aae...a97
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå