Gå til innhold

En skrelt potets bekjennelser


Potetskrell

Anbefalte innlegg

I går spiste jeg faktisk ikke mat i det hele tatt.

Ble tilbudt karbonader ved 12 tiden, men det passer ikke meg å spise akkurat da.Så gikk det i sjokolade og andre usunnheter, og først klokka 00:40 begynte jeg å tenke på at jeg ikke har spist enda! Litt seint, med andre ord.

Nå er klokka 12:10 og jeg har fortsatt ikke spist, bare potetgull med dip.

Når min bedre halvdel våkner, skal vi ha taco.

På tide å skjerpe kostholdet kanskje.

Skamme seg, poteten.

Jeg kom på at jeg fikk beskjed av legen om å skjerpe kostholdet engang, og fikk med en brosjyre.

Kanskje jeg skal lese den en gang til ?

Ja, jeg tror ikke det er så dumt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Fikk du beskjed av lege? Hvorfor det? Du er da ingen tykk potet :o

Hvis det er en trøst har ikke kostholdet mitt vært så mye bedre i helga. Eller, jeg har jo spist jeg da,litt for mye nesten :roll:

Håper du får en fin fin dag Potitt`n :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykk potet :ler:

Neida, ikke akkurat, det mangler litt på det, ja.

Nei, men matvanene mine har jo aldri vært hva man kan kalle regelmessige, så jeg fikk beskjed om å skjerpe meg på det området.

Hadde det ikke vært for faste matpauser på jobb hadde jeg vel knapt spist noenting før magen hadde minnet meg på det.

Og etterhvert slutter jo magen å minne en på sånt.

Jeg er bare ikke særlig glad i mat.

Det er ikke for å slanke meg eller noe sånt tull.

Det er vel mest fordi jeg IKKE har noen som helst forkjærlighet eller interesse at all når det gjelder matlaging, og hvis man slenger på at man både er litt sær i hva man har lyst på og ikke gidder å lage stort til bare seg selv, så har vi vel mye av svaret på mine matvaner tenker jeg.

Hadde jeg havna på en øde øy hadde ihvertfall lite mat vært mitt minste problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er poteten i full gang med farging av vipper og bryn, og klarte som vanlig ikke å unngå å gå herligheten inn i øyet.

Herlig :roll:

Meget lite lekker potet, med andre ord. :ler:

Til min store fornøyelse så jeg at feriepengene jeg ba om her om dagen nettopp har ankommet min konto :hoppe:

Det var godt å se dem på trykk. :ler:

Og om få dager ruller det inn flere pæng.Det er greit å virkelig se pengene på kontoen og at man faktisk har beregnet riktig, når man skal på en slik tur som jeg har tenkt meg på om kort tid.

En feilberegning der og det kunne gått riktig så ille.

Man skal jo kunne betale både det ene og det andre når man kommer hjem også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen festlige småkramper i magen i hele dag.

Jeg vet hva som er på tur, det er vel bare magen som protesterer litt på at jeg har utsatt den månedlige morroa en måneds tid.

Med min flaks passer det selvfølgelig at akkurat når jeg rømmer landet, så dukker tanten opp igjen, men det skal jeg da alltids greie å forhindre.

Slikt svineri er alt annet enn hva som passer en reiselysten potet i varmen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tak i dekkstiften til Maybelline Express i dag, spent på om den virker likebra for meg og mine røde kinn som for Tex :-)

Det finner jeg ut i morgen.

Kjøpte også Gosh fuktighetskrem med vitamin E og avocado-olje, 500 ml til 39,50,-

Liker den veldig godt.

Har spist 2 stk toast med skinke, ost og tomat + grovbrød og salat i dag. Og selskapsdressing, da...

Med fun light starfruit saft til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krampene i magen vil ikke gi seg, nei.

Så koselig :-?

Ne, je trur je tær kvelden, je....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ikke vært en behagelig natt :evil:

Magen har ikke gitt seg enda og hugger til med jevne mellomrom.

Det pleier ikke være sånn, da.

Jaja, det går vel over snart.

I morgen blir det kafèbesøk med en venninne.

Og straks er det PÅSKEFERIE !

Fri i 11 dager, jobbe en uke og så er det tre ukers ferie igjen, så skal jeg jobbe en uke også er det en halv uke ferie igjen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Skal du til Bankok???? :o ÅÅåÅåHhHhh *missunnelig,missunnelig,missunneliiiig* :sur:

(jeg vet, du skrev det for en stund siden) Så mens du har lite nyttig å komme med i min dagbok får ikke jeg med meg hva du skriver i din :grinele:

Hva tar du får m.smertene?? Jeg har også helvetesuke en gang i mnd og tyr til Naproxen. Den funker som fy.

Eller så har jeg hørt en paracet og en pinex. Det gir en ekstra dose smertestillende som også fungerer fint mot m.smerter.

Jeg er snart i gang selv, når snuppen kommer. Hvor surt er ikke det?? :sur:

Ha en fin dag da :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lander i Bangkok ja, men blir ikke der lenge.

Flakser videre i landet dagen etter :-)

Jeg er så bortskjemt jeg at jeg ikke har menssmeter, sånn bortsett fra nå, så medisiner det finnes ikke i mine skap.

Derfor er det litt besynderlig at jeg har det nå, men jeg tror jeg vet hvorfor, uten å servere slike detaljer her :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no. :riste:

Ingen småpottitter underveis her nei !

Det hadde jo virkelig tatt seg ut.

Nå skal poteten snart hjem, i snøen.

Der ligger det an til støvsuging, den gangen jeg eventuelt skulle finne på å legge bad, er det ingen tvil om at jeg kommer til å huske idioten som la hvite fliser og ikke begå samme tabbe.

Jada, prøv å vask hvite fliser.

Det er flott i ca 30 sekunder, helt til jeg enten har tusla fra gangen og inn der med et-eller-annet på sokkene, uansett hvor mikroskopsik det er, så kan du banne på at det syns, eller så holder det å dra børsten gjennom hue èn gang og vips så må man støvsuge igjen.

I love it :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh no. :riste:

Ingen småpottitter underveis her nei !

Det hadde jo virkelig tatt seg ut.

Nå skal poteten snart hjem, i snøen.

Der ligger det an til støvsuging, den gangen jeg eventuelt skulle finne på å legge bad, er det ingen tvil om at jeg kommer til å huske idioten som la hvite fliser - og ikke begå samme tabbe.

Jada, prøv å vask hvite fliser.

Det er flott i ca 30 sekunder, helt til jeg enten har tusla fra gangen og inn der med et-eller-annet på sokkene, uansett hvor mikroskopsik det er, så kan du banne på at det syns, eller så holder det å dra børsten gjennom hue èn gang og vips så må man støvsuge igjen.

I love it :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, plutselig så trøtt, trodde jeg skulle gå helt i dvale ista :o

Støvsugd mitt ringe palass (nåja... :ler: ), skjært meg i fingern og slåss med søppeldunken. Det er ikke bare enkelt å dra med seg en stappfull søppeldunk på hjul opp en trapp full av snø når man ikke har spade i nærheten så man kan måke først.

Det endte med at jeg dro den på skeiva etter det ene hjulet, det gikk så fint så.

Litt snø stopper da ingen potet :tunge1:

Jeg registrerte også til min store irritasjon at de forbaska kjøterne til naboen atter en gang har vært og forsynt seg i søppedunken min.

Denne gangen lå restene av hvitløksposteien oppå postkasselokket, og mais, vått papir og lokket til maisboksen strødd rundt på bakken.

Stygt å si det, (og jeg mener det ikke,) men det hadde nesten vært til pass åt dem at de skjærer seg på noe en dag, så kanskje de ser til å holde seg til helvete unna søpla mi !

Der begynte magen å krangle igjen ja - jeg tror jeg tar meg en dusj, kanskje det hjelper å vaske poteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

:ler: Det hadde vært litt av et syn, du å søppelkassa :ler2:

Hva er det med magen din da? Kanskje du ikke spiser nok :fy:

Nuh er det frokkost her :sjarmor: Ha en fin dag da chnøppa :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Magen min lever sitt eget liv den, bare.

Men nå har den gitt seg for nå, så får jeg bare bruke skallen (skallet) neste gang og ikke gjøre samme tabbe en gang til, så går det nok så greit så !

Ellers så skjer det ting i morgen som gjør at jeg faktisk har grått en skvett eller to, og sikkert kommer til å gjenta det også i etterkant.

Jeg bare håper jeg har tatt riktig avgjørelse. :-?

Savne kommer jeg til å gjøre uansett.

I dag plasker regnet ned fra alle kanter og det er helt greit.

Måtte det bare plaske enda heftigere ned om få uker når jeg setter meg på flyet til varmen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, jah så var det atter en torsdag og jeg har innbilt meg at det er fredag i flere dager nå, så nå tror sjefen min det også, og kollegaen min har mast om at det snart er helg siden tirsdag. :ler:

Jeg snakket med min skjønne i telefonen i nesten 3 timer i går, han har ringt meg tre dager på rad nå, jeg ser han jo i morgen da så i dag vet jeg ikke om jeg har så mye mer glupt å si før han dukker opp, men jeg hører nok fra han i kveldingen, han vet jo hva som skjer i kveld.

Jeg prøver å ikke tenke på det, håper det går fort over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Forsvinner trampe i kveld?? :-(

Da hjelper det sikkert at snuppen kommer i morgen, selv om det ble litt tøft etter at du sveipa innom dagboka mi som jeg har skjønt. Kanskje du bare gleder deg mer da vettu :sjarmor:

Jeg får også besøk i morgen :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvinner trampe i kveld?? :-(

Da hjelper det sikkert at snuppen kommer i morgen, selv om det ble litt tøft etter at du sveipa innom dagboka mi som jeg har skjønt. Kanskje du bare gleder deg mer da vettu :sjarmor:

Jeg får også besøk i morgen :sjenert:

Ja :-(

Og jeg oppfører meg som en sinnsforvirra hønemor som skal gi bort ungen sin.

Hehe, ja jeg tålte ikke helt synet av mannen i dusjen, godt han kommer i morgen :sjarmor:

Du får også besøk i morgen ja, det kan jeg tenke meg blir stas !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...