Gå til innhold

En skrelt potets bekjennelser


Potetskrell

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gås ? :o

Nei slikt finnes ikke her, her er det bare poteter !

Hei til kaninen :-)

Sjekket ikke dagboknavn før jeg lagde tittel, så det var ikke bevisst :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt å høre at kaninen ikke har lyst på meg, det kunne blitt skummelt for en stakkars potet !

Tenner er jo våre poteters store skrekk her i livet og kaniner har jo et par av dem....Lange også :litt nervøs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alwa ! :-)

Du har ikke lange tenner du også, vel ?

I så tilfelle håper jeg du enten er mett eller ikke liker poteter !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Har bare melketenner enda jeg, og de setter seg fast om jeg biter i noe hardt noe. Men jeg liker potetmos :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter seg fast :o

En potet kan både være hard og i potetmos-form den...

Her gjelder det å holde en lav profil, ellers blir man kanskje bitt og i verste fall most og spist som potetmos :sjokkert:

Det er best å være en eksemplarisk potet !

Men det er selvfølgelig nada problem. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk brødkniv i posten i går av min kjære mor.

I vår familie er det ingen av damene som er istand til å skjære brød rett, det måtte min far lære min mor en gang for ca tjuefem år siden. :ler:

Som den poteten jeg er, er jeg ikke istand til å skjære en rett brødskive, den blir som regel enten syltynn eller normal i ene enden og skikkelig tømmerhogger i andre enden.

Det sier seg selv at det blir en smule ujevnt å gape med slike brødskiver, så nå har min mor kjøpt inn en brødkniv med spesielt skaft og blad til denne hjelpeløse poteten, og jeg må jammen si at det fungerte alldeles fantastisk :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg faktisk jeg skal gå å legge meg i posen i kjøleskapet sammen med resten av potetvennene mine og få meg en god natts søvn.

Så håper jeg ingen av husets beboere har veldig lyst på poteter til middag i morgen, da er det kanskje håp for meg også ! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Flotters med ny brødkniv (og mødre for den sakens skyld) :tommelsmil:

Men hadde det fremdeles skorta på brødskjæreferdighetene til pottitten så får man kjøpt ferdig oppskjært brød på butikken vet du ;)

Sweet dreams :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Johda, oppskjært brød er greit nok det, jeg kjøpte det før.

Men, når man er litt nøye på brødet også da, midt oppe i det hele, så er det bare slik at den brødtypen jeg liker, den er ikke å få i oppskjært tilstand. :roll:

Poteten er lat i dag, fryktelig lat, slik bare en potet kan være.

Ute er det sol med fin temperatur, men poteten orker ikke å bevege seg ut.

Har noen sjokolade-marsipan-påskeegg i kjøleskapet og det er det som er igjen av snacks... :-x

Det er litt tamt på en lørdag, så kanskje poteten må ut likevel.

En potet kan jo bare trille avgårde og svuuuuuusj så er den på butikken :hoppe:

På tide med litt frokost, kunne en toast med skinke, ost og tomat friste kanskje ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgen ja, den kunne poteten godt tenkt seg å vært foruten altså.

Men, en potet kommer seg igjennom det meste, og av og til er det greit å ha et hardt skall og at mye prella av som vann på den berømte gåsa :roll:

I dag dukka det opp en innrømmelse og en unnskyldning, så nå har poteten fått tilbake sin normale farge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah, jah.

Da var snart mandagens jobbeøkt over, og poteten kan vende nesen hjem igjen.

Ingenting å si på været, det er vel litt glatt kan jeg tenke meg, men kaldt er det ikke, så jeg fikk lyst til å gå meg en tur :-)

Jeg har overlevd hele denne vinteren uten å slå hull i skallet så langt, så jeg tenkte ikke å debutere på ramle-fronten det som er igjen av årstiden heller.

9 jobbdager igjen, så er det påske, og det betyr 11 dager fri til å gjøre nøyaktig hva som måtte passe en potet akkurat i øyeblikket (og det kan jo være litt av hvert) :hoppe:

Da skal jeg ligge og dra meg lenge, kanskje helt til klokka ni :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poteten er i godt humør i dag, har sovet 8,5 ytterst behagelige timer i natt og det gjorde virkelig underverker for både kropp og sjel faktisk :hoppe:

I går var jeg innom apoteket etter tips herfra, for å kjøpe Vichys sminkefjerner 3-i-1.

Men, dama på apoteket virka litt nølende til at dette virkelig var sminkefjerner, egentlig rensesystem som også kunne brukes som sminkefjerner.

Dessuten syns hun den var litt for tykk i konsistensen.

Så hoppa hun bort til en annen hylle og der stod Simple ansiktsservietter.

De har jeg lest mye positivt om her inne, selv har jeg brukt L'oreal sine en stund og de svir i huden etterpå.

Men, jeg endte på ansiktsserviettene, prøvde dem i går kveld og de virker bra så langt.

Litt usikker på om ansiktsservietter kan brukes til daglig sminkefjerning, men damen på apoteket påstod at det gjorde ingenting.

Jeg venter på en postordrepakke, 2 stykker også faktisk.

De ankom et ukjent sted i Oslo søndag kl 11:25 og har ikke rørt seg siden.

M.t.p at jeg bestilte pakkene for en uke siden, burde jeg hatt dem her hos meg for 2 dager siden.

De ligger under tollgrensa også, så det kan ikke være det.

Jaja, jeg skal nå følge nøye med på postens nettsider, og så fort jeg ser de nærmer seg meg, skal jeg ihvertfall ikke vente på hentelappen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

HAHA !

Poteten er fantastisk fornøyd med tilværelsen akkurat nå !

Det er jo bare utrolig tilfredsstillende for en liten potet når ting går så til de grader min vei :hoppe:

Pakkene mine dukka også opp i dag, det var merksnodige greier syns jeg.

1 stk Helena Rubinstein- Face sculptor make-up og 1 stk Lancòme Photogenic sheer loose powder.

Det kommer til å bli en veldig fin potet altså :tunge1:

MSN er nede, hotmail er nede og jeg vet det ligger en mail der jeg skulle hatt tak i.

Det begynner å bli litt oftere enn jeg setter pris på at MSN bare bestemmer for at jeg ikke skal inn der på en stund.

I love Microsoft..... :evil:

Aftenenes middag har foreløpig bestått av potetgull med grillkrydder som er igjen etter helgens strabaser, og noe sier meg at det kanskje er på tide å dytte i seg noe annet.

Middag har ikke fristet meg på et par uker, så nå er det bare Toastjernet som får kjørt seg, steikepanna får puste velfortjent ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...