Potetskrell Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #41 Del Skrevet 8. mars 2005 Toast uten skinke....Er dèt no` godt'a ? :klø: Jeg må seriøst se å få tak i en fuktighetskrem som virker kjapt og effektivt. En potet kan jo skrumpe inn.... :o Et ellers brukbart sminket ansikt, ser ikke fullt så flott ut når man flasser på nesa og kinnene Jeg er foressten veldig fornøyd med at kollegaen min er den hun er i dag, hun er virkelig en knupp når man trenger henne altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bollerusk Skrevet 8. mars 2005 #42 Del Skrevet 8. mars 2005 Hei. :klem2: Jeg er syyyyk. Kan du trøste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #43 Del Skrevet 8. mars 2005 Ups, et aldri så lite allergianfall, gitt...Det er lenge siden, det..:nysesmiley: He, he. Klokka er ti-på-seks, jeg vasker klær (og det er fullt på stativet- Den tid den sorg) og sånn bortsett fra det så har jeg no plans at all... Hadde jeg vært flink, noe jeg ikke er, interessert, noe jeg heller ikke er, eller anså det for nødvendig, noe jeg gjør, om jeg hadde hatt lyst og følt for det, noe jeg ikke har, så kunne jeg jo brukt tiden jeg ikke skal bruke på noe annet fornuftig til å vaske kjøleskapet. Men den ideen går altså ut og er uaktuell på nuværende tidspunkt. Latsabb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #44 Del Skrevet 8. mars 2005 Hear your message... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #45 Del Skrevet 8. mars 2005 Toast uten både dressing og skinke: Ikke gidd ! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #46 Del Skrevet 9. mars 2005 Poteten er skummel :o En eller annen gang i natt har jeg slått av vekkerklokka. Men jeg våkna enda en gang og slo den på igjen. Det der er ikke bra, jammen godt jeg opererer med to vekkerklokker. Stod opp 5 min senere enn jeg pleier, til et fullstendig mørke. Da var det å famle seg fram til sikringsskapet, registrere at jordfeilbryteren hadde hoppa ned fra plassen sin, og at ingenting fungerte når jeg prøver å trykke den på plass igjen, da bortsett fra at det gnistrer i lampene i gangen. Det er tjue min til jeg skal gå, jeg ser ikke hånda foran meg og har bare en liten mini-lommelykt, som ikke akkurat duger for å se hvordan man ser ut etter en natt under dyna. Tilbake til sikringsskapet, ingenting fungerer fortsatt, det er mørkt absolutt overalt og jeg begynner å stresse meg opp. Må jo snart gå, og kjøleskapet har jo ikke strøm. Jeg vet jeg har en far som er tidlig oppe, og sender en kjapp sms, og skriver at det er viktig. Som den engelen han er, ringer han sin frustrerte datter, og omsider etter å ha prøvd ørten forskjellige kombinasjoner på alle bryterne, kommer lyset tilbake overalt unntatt i gangen. Gangen blåser jeg i utgangspunktet i, det var det at kjøleskapet ikke fikk strøm og at ovnen var kald som bekymra meg. Jeg takker min kjære far, legger på og hiver meg rundt, tenker at "nå kommer jeg for seint på jobb", helt til jeg ser på klokka at jeg faktisk har god tid ! Og ikveld får jeg gjester Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. mars 2005 #47 Del Skrevet 9. mars 2005 Og ikveld får jeg gjester Å fortell fortell, er det potetmosen og de fløtegratinerte potetene som tar seg en tur?? (jeg vet, tror humoren har tatt seg en aldri så liten påskeferie gitt ) Ha en (fortsatt) fin dag Potitt :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 9. mars 2005 Forfatter #48 Del Skrevet 9. mars 2005 Jepp Alwa, det blir en hel (het) aften på stuebordet Dagen i dag har bare sklidd fint avgårde, den var ganske innholdsrik, faktisk. Dagen altså. Jeg har vaska klær og slåss med støvsugerposen, og funnet ut at ingen av posene passa til støvsugeren, men jeg fant da en slags, midlertidig løsning. Dritten kom da der den skulle om ikke annet- i posen ! Ikke dårlig bare det ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #49 Del Skrevet 10. mars 2005 One night in Bangkok........*plystre* :potetengnirsegihendeneogglisernestenrundt: Fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #50 Del Skrevet 10. mars 2005 Ikke for å klage eller noe, for all del, slikt driver ikke en veldressert potet med, men nå begynner jeg å kjede meg for alvor her. Det er måte på hvor mange ganger man kan lese VG, Dagbladet, Nettavisen og lokalaviser, spille Bitch og surfe rundt på KG i håp om at noen, bare noen, kunne skrive et nytt innlegg, så er jeg da opptatt den tiden det tar å lese det iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2005 #51 Del Skrevet 10. mars 2005 Da var det fint jeg deisa innom for å berike dagboka di med et innlegg gitt :-D Hvordan var det i går?? Fikk Potitten mingla seg litt ællæh? Og av mangel på noe annet interessant å si runder jeg av med Alf Prøysens Tøyseregle. Det var ei katte på Møre, som ville ut å kjøre. Hun spente for grisen fra Toten, men han brakk den ene foten. Så lokka hu geita fra lia, men hu hadde vondt i sia. Så lokka hu kua fra Eina, men hu hadde vondt i beina. Så lokka hu bamsen fra Fåberg, men han ville eta blåbær. Så lokka hu gåsa fra Tåsen, men hu hadde vondt i kråsen. Så lokka hu bikkja fra Helgeland, men hu sto i band hos en handelsmann. Så lokka hu musa fra Holmestrand, men hu satt i felle i Lillesand. Så lokka hu hesten, men han sto i tjor hos søstra til Presten i Sandefjord. Men da tenkte katta, jeg labber å går og kjapper å går og kjøre det kan jeg gjøre til neste år. :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #52 Del Skrevet 10. mars 2005 Jo'a sånn bortsett fra at damen plutselig forsvant, og borte ble hun. Det gikk bra, fant ut hvor hun ble av og hva som skjedde, men poteten ble litt sjokkert et øyeblikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #53 Del Skrevet 10. mars 2005 Om ikke noe uforutsett (nei det blir feil, ikke uforutsett, jeg har tenkt på alt som kan dukke opp av hinder på veien og jeg greide å avverge et i dag), anyway.... April kommer til å bli en av de mest fantastiske månedene jeg har opplevd på mange år, det er jeg helt overbevist om. Jeg har sommerfugler i magen, det bobler like under skallet og poteten vet ikke helt hvor hun skal gjøre av seg Samtidig må jeg tøyle meg litt, hvisomattedersommotformodningnoeskullegådenveienhønasparkerimårra. Om den hvisomattedersom'en skulle dukke opp, så blir poteten veldig morsk. Men vi tar ikke sorgene på forskudd her, og så lenge alle holder hva de lover så går dette alldeles strålende ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 10. mars 2005 Forfatter #54 Del Skrevet 10. mars 2005 Eksen har tatt vare på forlovelsesringene :o :o Han sa han hadde smelta dem om sammen med resten av smykkene :o Another lie.... :evil: Det skulle ikke forundre meg om han har dem i nattbordskuffen sin.... :-? Hvordan i all verden er det meningen at jeg skal tolke det ? Mannen er gift, hva skal han med minnene etter meg, det symbolet det ligger desidert mest minner i også... Det verste er at jeg føler meg rimelig sikker på at hadde jeg kommet nå og sagt at jeg ville ha han tilbake og prøve på nytt, så var det en som seriøst hadde vurdert å gått fra kona si. Han har sagt det rett ut, det er ingen andre norske jenter som interesserer han, det er kun meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. mars 2005 #55 Del Skrevet 10. mars 2005 Mannen er gift' date=' hva skal han med minnene etter meg, det symbolet det ligger desidert mest minner i også... [/quote'] Har han gifta seg?? :o Og hva skjer på April?? Få høre daaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #56 Del Skrevet 11. mars 2005 Har han gifta seg?? :o Og hva skjer på April?? Få høre daaaa Jepp....Det er 1,5 år siden nå. En søt, liten asiatisk snuppe. Hun er hyggelig hun altså. Jeg reiser bort en stund i April, ser ut til at det går i box, om man ser bort ifra at jeg fikk opplyst en pris som ikke helt stemte med virkeligheten da det skulle bestilles. Det var nemlig tillegg jeg ikke ble opplyst om. Føkk it, jeg gidder ikke krangle med dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #57 Del Skrevet 11. mars 2005 Foressten må jeg få uttrykke min glede over min fantastisk snille kollega igjen, nå har hun strukket seg enda lengre for å hjelpe meg. Hva skulle jeg gjort uten deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 11. mars 2005 Forfatter #58 Del Skrevet 11. mars 2005 Det ordner seg for snille poteter ! Om 3 uker hopper jeg på et fly til langtvekkistan og så rømmer jeg landet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. mars 2005 #59 Del Skrevet 12. mars 2005 Hvilken potetåker skal du til da? Om man skal utdype langtvekkistan mener jeg, selv om langtvekkistan høres løøvelig ut det også å gitt Ha en fin fin helg Pottiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetskrell Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #60 Del Skrevet 13. mars 2005 One night in Bangkok........ Vel, dette var liksom et aldri så lite hint i den retning, da ser du Selv om det egentlig er en sang, dobbelbetydning med andre ord Fikk spørsmål om jeg har reisefeber i dag. Hello, for et spørsmål da gitt :o Jeg har ikke bevegd meg utenfor dette landets grenser siden år 2000, og denne anledningen har blitt venta på i 2 år, det blir den lengste utenlandsferien min ever, so far,så svaret er som følger: Jeg klarer ikke å tenke på så mye annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå