Gå til innhold

kjære jenter og kvinner som ønsker å bli ilag med en 8-15 år eldre mann.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser tråder som: https://forum.kvinneguiden.no/topic/1200813-interessert-eller-ikke-eldre-kollega/https://forum.kvinneguiden.no/topic/1199878-10-år-eldre-vil-det-funke/?tab=comments#comment-21773336 og mange andre tidligere. Lager bare en samle tråd om hvordan man takler dette problemet. 

-Menn har preferanser og valg de også og eldre menn stiller høyre krav enn unge menn.
-Menn er visuelle dyr og ser etter fertilitet signaler ifra kvinner.
-Menn er mer villig til å ha sex med deg enn å ha et forhold til deg.
-Venninne gjengen gir de dårligste rådene om menn. Garantert! 
-Pappa gir de beste rådene om menn.
-Mamma gir råd om menn som pappa er.          

Om du er ung: For normale menn så er jenter 16-19 år er utav bildet, romantisk sett og sosialt sett. Det er unntak der 18-19 åringer er ilag med 25-30 åringer og har et normalt forhold men som oftest ikke. Når du er starten av 20 åra så er eldre menn skeptisk og usikker på deg. Det enste du kan gjøre er å gå ut aggressivt og starte forholdet, det går ikke ant å leke lille møy for å si det sånn. Jeg sier ikke at man skal gå ut på gata å forkynne kjærligheten, jeg sier at man har en voksen samtale og inventere på kaffe eller middag (ikke hjemme). Er det vanskelig å flørte så kan man spørre om kjærlighets livet hans og hinte. Det som er viktig er at man virker seriøs og ikke vinglete, ikke snakk om egne problemer eller om familie (med mindre han er kjent med familien og det kommer naturlig opp). Menn som er 30 årene ser ikke for en flørt, og gidder ikke 14tis aferer.  

Om han behandler deg som en lille søster eller niese, gratulerer du er halvveis der. Leken adferd ifra menn så har du tilliten hans allerede, og han stoler på deg til å være intim. Det som funket for meg var å ha en seriøs samtale etter jobben (og litt skeptiske kommentarer fra han), og sa til han at jeg ønsket noe mer mellom oss da jeg var 20 (han er 12 år eldre enn meg). Det som er viktig er at man viser at man er seriøs og ønsker å gjøre et forsøk. Og ingen faking av hans hobbyer eller interesser, siden det blir avslørt rask😌.  

 

For litt eldre kvinner som liker eldre menn: Om det er snakk om du ønsker barn eller er barnløs så kan du skremme bort eldre menn, spør om siste forholdet som han hadde. Ikke virk desperat, du må kanskje fire ned på kravene på listen elles kan det gå dårlig fort.   

 

Så lykke til de som trenger noen råd om dette.               

 

 

Anonymkode: ec9a0...69b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...