Gå til innhold

Livredd for at noe er galt med baby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Må bare nevne dette. Terminbestemmelse har ikke tilbakevirkende kraft. Den sier ikke noe om når unnfangelsen var, kun hvor lang tid det er igjen av svangerskapet basert på gjennomsnittslengder av svangerskap og gjennomsnittsstørrelser på foster ved OUL

Anonymkode: d3e3b...e96

Veldig viktig. Dette skjønner ikke folk.

Anonymkode: 5bfe5...e32

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må bare nevne dette. Terminbestemmelse har ikke tilbakevirkende kraft. Den sier ikke noe om når unnfangelsen var, kun hvor lang tid det er igjen av svangerskapet basert på gjennomsnittslengder av svangerskap og gjennomsnittsstørrelser på foster ved OUL

Anonymkode: d3e3b...e96

Ja, ved OUL! ikke ved tidlig ultralyd. dersom det avviker med nesten to uker på tidlig ultralyd så er det neppe et godt tegn. Jeg har jo sagt at jeg skjønner at oul kan variere med opp mot to uker da de ser på når baby mest sannsynlig kommer, de driter jo i eggløsning osv. Men tidlig ultralyd så tidlig som i uke 6, skal ikke avvike med to uker. for det er stor forskjell fra uke 8 og uke 6 så tidlig.

Anonymkode: bb7b8...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ved OUL! ikke ved tidlig ultralyd. dersom det avviker med nesten to uker på tidlig ultralyd så er det neppe et godt tegn. Jeg har jo sagt at jeg skjønner at oul kan variere med opp mot to uker da de ser på når baby mest sannsynlig kommer, de driter jo i eggløsning osv. Men tidlig ultralyd så tidlig som i uke 6, skal ikke avvike med to uker. for det er stor forskjell fra uke 8 og uke 6 så tidlig.

Anonymkode: bb7b8...bea

Men det er stor risiko for feilmåling fordi de har så lite å gå på...

Anonymkode: 8aedd...4e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er stor risiko for feilmåling fordi de har så lite å gå på...

Anonymkode: 8aedd...4e0

Selvsagt. Men to uker er ganske mye uansett :) men men, baby kommer når baby kommer 😅

Anonymkode: bb7b8...bea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...