Gå til innhold

Hun røyker og holder babyen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, prill skrev:

Ok. Da er jeg vel ufattelig ekkel, da. Føler du deg bedre nå?

Men hvorfor klarer du ikke å slutte? For du ønsker vel innerst inne å slutte? Hvem vil vel risikere lungekreft, KOLS etc pluss de enorme kostnadene? Du bruker jo en rundt 30-35000 i året om du røyker en 20 pk om dagen. Hvorfor motiverer det ikke å bli sunn og å kunne bruke pengene på noe mer konstruktivt? Forstår meg rett og slett ikke på røykere. I tillegg er de ekstremt egoistiske som spyr ut røyken på alle de går forbi.

Anonymkode: 9d3b1...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 21.6.2018 den 12.04, AnonymBruker skrev:

Svigermor røyker og holder baby to min etter en røyk.. UTEN å vaske hendene. Av og til har hun puttet hendene sine i munn på baby :( 

hva skal jeg gjøre? Sa i fra til barnefar nå da, så håper han sier i fra til henne 

Anonymkode: 4bf05...75b

Her bør du nok bygge et sterilt rom for barnet og aldri slippe det ut. Tenk på alle de farlige stoffene som fyker rundt i luften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.6.2018 den 12.59, OlsenHansen skrev:

Her bør du nok bygge et sterilt rom for barnet og aldri slippe det ut. Tenk på alle de farlige stoffene som fyker rundt i luften!

Unnskyld meg? Men synes du det hadde vært digg å få røykefingre stappet i kjeften? 

Det kan jeg hvertfall kontrollere!!! Har du ikke lest for skadelig røyk er kanskje? Og ja, det er farlige stoffer i luften.. betyr det da at jeg skal stappe enda mer farlige stoffer i kjeften på babyen.. bare fordi liksom? 

Ts

Anonymkode: 4bf05...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...