Gjest Principessa Skrevet 13. mars 2005 #121 Del Skrevet 13. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #122 Del Skrevet 14. mars 2005 God morgen alle sammen! Ny uke nye muligheter.... Tror kanskje jeg skal ta meg en tur til brudesalongen i løpet av uken... finne ut hvor kjolen min blir av... Kommer ikke til å roe meg før jeg har den i skapet... Ellers er jeg nødt til å bli ferdig med essayen min denne uken...orker ikke sitte med den hele påskeferien. Alle venninnene mine kommer hjem i påsken, så da vil jeg jo henge mest mulig med de...(noen er i oslo, en i volda og en i australia..). Hun ene er også frisøren min, så vi skal teste litt brudesveiser i påsken også... Jeg skal snart på skolen..hvis bilen min vil kjøre meg dit da... den starter kun når den vil for tiden.... :-x Jeg som trodde jeg gjorde et røverkjøp da jeg kjøpte den for et halvt år siden... Tvi tvi... God mandag alle sammen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 14. mars 2005 #123 Del Skrevet 14. mars 2005 Åh, så gøy med frisørvenninne slik at dere kan leke dere med frisyrer!!! Spennende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #124 Del Skrevet 14. mars 2005 Åh, så gøy med frisørvenninne slik at dere kan leke dere med frisyrer!!! Spennende!!! Ja ikke sant! Tenkte jeg skulle kjøpe inn masse dilldall til håret og prøve litt forskjellig. Noen tips om steder som selger fin og billig hårpynt?? (pleier bare handle slikt på H&M jeg....men det er jo begrenset av hva jeg finner til brudefrisyrer der...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 14. mars 2005 #125 Del Skrevet 14. mars 2005 Ja ikke sant! Tenkte jeg skulle kjøpe inn masse dilldall til håret og prøve litt forskjellig. Noen tips om steder som selger fin og billig hårpynt?? (pleier bare handle slikt på H&M jeg....men det er jo begrenset av hva jeg finner til brudefrisyrer der...) Accessorize? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #126 Del Skrevet 14. mars 2005 Accessorize? Er ikke det en engelsk butikk? Har de den i norge også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 14. mars 2005 #127 Del Skrevet 14. mars 2005 Er ikke det en engelsk butikk? Har de den i norge også? Jepp, ligger i Bogstadveien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 14. mars 2005 okey! Takk for tips! Tar gjerne i mot fler... er ikke sikkert jeg kommer meg til Oslo før påsken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 14. mars 2005 #129 Del Skrevet 14. mars 2005 Kan jeg spørre hvilken skole og linje du går på?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #130 Del Skrevet 14. mars 2005 Kan jeg spørre hvilken skole og linje du går på?? Går på høyskolen i Halden (Os Allè)...Tar bachelorgrad i samfunn, språk og kultur med fordypning i statsvitenskap og engelsk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 14. mars 2005 #131 Del Skrevet 14. mars 2005 Heisann Nå skal det jammen bli godt med påske snart. treffe kjentfolk igjen! Vi skal til sunnmøre i påsken, på besøk til familien til typen. Så kjekt å teste ut brudesveis da Greit med veninner som kan hjelpe. Jeg har ei venninne som skal fikse sminke og negler for meg når jeg skal gifte meg. Snille venner er gode å ha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 14. mars 2005 Forfatter #132 Del Skrevet 14. mars 2005 Heisann Nå skal det jammen bli godt med påske snart. treffe kjentfolk igjen! Vi skal til sunnmøre i påsken, på besøk til familien til typen. Så kjekt å teste ut brudesveis da Greit med veninner som kan hjelpe. Jeg har ei venninne som skal fikse sminke og negler for meg når jeg skal gifte meg. Snille venner er gode å ha Hei! Blir deilig med påske ja..trenger litt fridager nå.. Deilig å komme seg litt bort i påsken da! Misunner deg det...Jeg må nok bli hjemme..Har litt dårlig råd for tiden, så hvis det dukker opp noe ekstra jobbing i påsken så må jeg nok takke ja til det.. :-( Så deilig å ha en som kan fikse sminke og negler da! Ålreit å bli litt dilla og dolla med.. Vel , nå skal jeg straks slenge meg foran tv'n..har trena pluss måka snø...Puh! For et vær! Ha en god kveld @riel og alle andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 15. mars 2005 #133 Del Skrevet 15. mars 2005 Jepp, ligger i Bogstadveien. ...og på cc-vest og på oslocity...men sjekk ut denne siden...finnes kun butikker i dk, men jeg jobber der og kan jo skaffe deg det billigere vet du. Er litt usikker på hvordan utvalget er på hjemmesiden, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 15. mars 2005 #134 Del Skrevet 15. mars 2005 *limer inn svar til deg fra meg i min dagbok*: cons skrev: Hei hei! Flotte hoteller du har funnet! Hvem vet, kanskje vi ses i Paris i midten av august... For dere drar like etter bryllupet eller? Vi tenkte kanskje vi skulle dra søndag 21. eller no...Det sto mellom Roma og Paris så jeg lot Lasse bestemme...da ble det Paris. Ja, det kan jo godt hende at vi gjør! Hadde jo egentlig vært litt koselig. Vi reiser søndag 21 august fra gardermoen...hvor skal dere bo egentlig? Vi burde jo lete etter flybill sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #135 Del Skrevet 16. mars 2005 Vi har ikke bestilt hotell enda..Vet ikke helt hvordan det blir med tanke på skole,jobb osv.. Men det hadde jo vært gøy om vi dro samtidig! Skal ta en prat med Lasse om det i kveld. Er jo smart å bestille tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #136 Del Skrevet 16. mars 2005 Hmm...merker jeg er litt gretten i dag... :-x Fikk purring fra skolebibilioteket..de har nemlig laget seg en regel som sier at ingen i klassen vår kan leie bøker lenger enn to uker(vanligvis er det en mnd)..dette er fordi vi skiver våre "term papers" og alle skal ha mulighet til å få de bøkene de ønsker...men jeg VET at ingen har valgt samme oppgave som meg... Jaja, da får jeg bare sitte her uten kilder da... Måtte bare få ut litt frustrasjon... Har nok ikke tid til så mye bryllupsplanlegging de neste ukene... selv om det sikkert blir en og annen tur innom KG.. God onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. mars 2005 #137 Del Skrevet 16. mars 2005 :trøste: æsj, sånne dager er ikke noe morsomme! Kan du ikke skaffe noe stoff på nettet da? Kanskje ikke..(?) Skjønner at du må prioritere andre ting enn KG, men håper du stikker innom ofte likevel..kommer til å savne deg vet du Cons! Det jeg pleier å gjøre på en dag sånn sm du har nå, er å legge meg tidlig ikveld, sånn at jeg er sikker på at jeg får nok søvn og at dagen imorgen blir bedre... klem klem klem klem klem klem til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. mars 2005 Forfatter #138 Del Skrevet 16. mars 2005 :trøste: æsj, sånne dager er ikke noe morsomme! Kan du ikke skaffe noe stoff på nettet da? Kanskje ikke..(?) Skjønner at du må prioritere andre ting enn KG, men håper du stikker innom ofte likevel..kommer til å savne deg vet du Cons! Det jeg pleier å gjøre på en dag sånn sm du har nå, er å legge meg tidlig ikveld, sånn at jeg er sikker på at jeg får nok søvn og at dagen imorgen blir bedre... klem klem klem klem klem klem til deg! Tusen takk for oppmuntrende hilsen... Du er god du... Må nok nøye meg med stoff fra nettet ja..selv om læreren ikke er så glad i det..men det får bare være når biblioteket er så firkantet... Har fått en oppmuntrende nyhet da! Det kommer visst en mann på visning i leiligheten til mamma i dag. Megleren sa det var meget mulig at mannen kom til å kjøpe den!!! Da får vi jo isåfall begynt å bygge på huset snart.. Tvi tvi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 16. mars 2005 #139 Del Skrevet 16. mars 2005 tvi tvi og krysse krysse herfra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 16. mars 2005 #140 Del Skrevet 16. mars 2005 Heisann Jeg leste litt i dagboka di, og fikk med meg at dere skal bruke Fame til fotograferingen. De er kjempeflinke. Vi har vært der på familiefotografering (men i Stavanger), og fikk kjempeflotte bilder Tror det er smart å velge det største albumet. Bedre med for mange bilder enn for få. Er jo viktig å ta godt var på minnene fra den mest fantastiske dagen i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå