Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Principessa

:hjerte: GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN, CONS! :hjerte:

Har tenkt masse p deg i dag. Her i Oslo har det vært fint vær..håper det har vært det hos dere også! Gleder meg til å høre referat fra dagen. Og se bilder så klart!

Nyt dagen videre og tiden som kommer!

Stor klem :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på deg i dag jeg også! Spesielt fordi jeg var på "din kant" av byen :) Lurer på hvor bryllupsnatten blir tilbrakt, jeg ;) Håper dagen deres har vært helt fantastisk!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest toneline

Kjære ekteparet cons. ;)

GRATULERER SÅ SUPERMYE. :klappe:

Håper dere hadde en fantastisk dag.

I dag er det vår tur, å her sitter vi nervøse begge 2.

Mangen lykke :klem: fra LM og toneline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danse: GRATULERER SOM FRU!!!!!:danse:

Håper dere hadde en fantastisk dag og at den ble som dere hadde drømt om!

Gleder meg til både bilder og referat.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen Takk alle dere søte bruder!!!!! :klem:

Dagen i går var helt fantastisk!!! Koset oss fra morgen til kveld (les: neste morgen.. :ler:).

Skal prøve å skrive et lite referat selv om jeg er ganske sliten både i hodet og kropp...

Vel, dagen begynte altså kl.07. Jeg sto opp og lagde kaffe og stekte rundstykker.

Så vekket jeg jentene, og en halvtime senere begynte vi på håret mitt.

Mamma kom med blomster til håret og buketten min. Den var utrolig stilig!! (bilde kommer).

Jeg sminket meg og frisøren la siste finish på håret. Selv om vi hadde ganske god tid så gikk de siste to timene utrolig fort. Det siste kvarteret før vi skulle dra sto jeg rett opp og ned og skalv i kjolen.... Vi dro til kirken og ble så og si kastet inn på midtgangen ( :overrasket:...)..Rakk ikke tenke en gang før jeg så Lasse stå der med tårer i øynene..

Selv var jeg alt for nervøs til å gråte...

Vielsen gikk flott... Så mange rørte ansikter. Selve ekteskapsinngåelsen gikk også bedre enn forventet, selv om tårene trillet noe veldig hos Lasse... :) Jonas sang og spilte "oh my love" av John Lennon for oss, og da merket jeg tårene kom. Nydelig!!

Etter kirken dro flere av oss til Hafslund Parken for å ta litt koselige bilder. Vi drakk champis og koset oss i solen. Så dro vi til FAME. Tok mange kule bilder. Gleder meg masse til å se de! Var riktignok veeeldig varmt der inne, og jeg merket det ble litt slitsomt med den store kjolen. Så etter fotograferingen tok jeg av meg underskjørtet... myyyye bedre... ;)

Vi havnet mitt i køen på vei til festlokale, men kom tidsnok likevel.

Var et vakkert syn som møtte oss da vi kjørte inn i gården.

Hagen var pyntet med fine lykter, servitørene hadde laget seg en liten bar blant trærne og alle gjestene sto rundt og jublet når vi kom... :)

Etter litt mingling satt vi oss til bords.

Første rett ble servert og alle koste seg.

Mamma holdt første tale, og var kjempeflink! Sa masse pent om meg og Lasse, men på en veldig munter og fin måte.

Svigermor hev i seg vinen for hun var så nervøs for sin tale, men den gikk også kjempebra.

Min forlover imponerte også veldig. Hun har jo gruet seg i et år til å holde tale, men hun var sååå flink. Fikk sagt alt hva hun følte for meg og Lasse, og det ble en del våte øyne...

Hun ga meg tre hvite roser, en for tiden vi har hatt (hun måtte jo nevne noen flaue episoder fra vår fjortistid... :ler: ) en for tiden vi har nå, og en for tiden vi skal få sammen.

Lasses tale var utrolig fin...Han sa så mye fint og snakket om hvor bra han føler seg sammen med meg, og hvorfor vi passer så godt sammen. (kan kanskje legge ut deler av talen hans senere..)

Han avsluttet talen med en sang... :hjerter: Mens hans forlover spilte gitar, sang Lasse "Now and forever" av Richard Marx...DA trillet tårene! Helt nydelig var det!

Lasse ble også veldig glad for mitt lille dikt...(og jeg var ikke nervøs i det hele tatt..men det hadde jeg nok vært hadde jeg valgt den første talen min..)

Så til og med at svigermor gråt noen tårer... :ler:

Alle skrøt sånn av maten...og servitørene og kokkene var superflinke og helt avslappet!

Etter middagen hadde vi quiz som jeg og Lasse hadde laget. Det var veldig morro og folk snakket, drakk og koset seg. Senere kuttet vi bryllupskaken og danset vals..(eller PRØVDE å danse vals, den ene skoen min ble nemlig ødelagt rett før vi skulle danse..så jeg subbet litt rundt barbeint... :ler: )

Tiden gikk veldig fort, og det skjedde noe hele tiden. Lasse, svigerfar og Lasses forlover Stian bidro også med en del live-musikk. Morro!

Plutselig var klokka 3 og vi måtte dra... Jeg og Lasse tok taxi til Høysand...

Der ventet nemlig båten til Lasses onkel! Sengen var redd opp, og på bordet sto det lykter, lys og champagne... :hjerter_rundt:

Vi drakk litt og snakket om dagen vår, før jeg listet meg inn på badet og tok på meg mitt sexy undertøy...som ble veeldig godt mottat! ;):ler:

Så i dag våknet vi for første gang som mann og kone.. det føltes veldig godt.

Lasse fikk morgengaven sin (smykke og matchene ring) og han ble veldig glad.

Jeg fikk et nydelig elegant smykke med en hjerteformet stein i svak limegrønn farge..nok en gang trillet tårene.. :)

En halvtime senere kom mamma med kaffe og frokost til oss, og vi snakket og koste oss.

Nå har vi ryddet lokalet og tatt med oss ting hjem..

Har fått utrolig mange fine gaver, og faktisk en del penger.

Nå skal vi spise litt, og slappe av.....

Nå har jeg sikkert glemt en del..men kommer sikkert med mer fra dagen. Bilder må jeg jo ordne!! Ha en fin dag så lenge dere!! :klem:

Endret av cons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Brud2005

Hørtes flott ut, Cons! Virker som du er superfornøyd med dagen.

Skjønner at tårene kom da L sang, må ha vært et veldig rørende øyeblitt.

Gratulerer så mye! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes helt nydelig ut! Gratulerer såå mye!!! :klem: Også bryllupsnatten i båt, sikkert kjempefint og spesielt! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh! For en herlig dag dere hadde! Jeg ble så rørt av å lese om den,spesielt rørende var det at Lasse sang "Now and Forever" til deg. Den sier jo alt!

Gleder meg MASSE til bilder! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revenka

Kjære Cons. Gratulerer som fru. Så fin dag dere har hatt :) Høres jo helt perfekt ut!! Nå gleder jeg meg enda mer til det blir min tur, og håper vi får like flott dag som dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh... Hørtes ut som om dere hadde en fantastisk flott dag!!! Ble helt rørt bare av å lese om den jeg...

Også så utrolig flott av Lasse å synge til deg!!! :hjerter_rundt:

Litt av en mann du har! :)

Gleder meg masse til å se bilder! :hoppe:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vigdis_brud05

Gratulerer som nygift! :bryllup:

Så koselig å rørende å lese om dagen deres. Så spesielt at mannen din sang for deg :hjerter_rundt:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...