Gå til innhold

Malou's

Malou

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg her, det er min siste fridag før jobbstart på mandag. Og så har ikke du begynt, en gang! Skulle ønske jeg hadde ferie til gode nå, altså! :forvirret: Ingenting er som fredag og feriestart, jeg kjenner godt igjen den lykkefølelsen!!!

Håper du får en kjempefin og velfortjent ferie, Malou!!!

Kos deg!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for det Kverula og Væren! :smilbla:

Bare innom en snartur for å sjekke dagboka. Jeg har masse jeg skal ordne i kveld; pakke, dusje og vaske hår, shavings, selvbrunings, mere pakking etc så det blir ikke tid til å ligge på sofaen og surfe på KG i kveld tror jeg. Har angret litt på å vi ikke ventet med å reise til på søndag, sånn at vi kunne hatt dagen i morgen til å ordne alt mulig, men når vi bestilte flybillettene var det bare om å gjøre å komme hjem så fort som mulig. Det går nok fint også. Det blir bare litt stress i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en tåre i øyekroken når jeg sendte bort "babyen" min jeg. :sjenert: Utrolig hvor glad man kan bli i små kaniner. De som skal passe han den første uka har aldri passet han før, så derfor er jeg litt hønemor og bekymrer meg litt, selv om jeg vet at det bare er tull. Dessuten har vi aldri vært så lenge borte fra han før.. :tristbla:

Hvordan skal jeg bli hvis jeg noen gang får barn? :overrasket::ler:

Jeg skulle begynne å finne frem klær jeg da..

*poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Jeg angret nesten da jeg reiste avgårde på ferie jeg da, når jeg så kattepus sitte og se etter bilen når vi kjørte... :grine:

Men du...du skriver "om å gjøre å komme hjem så fort som mulig" når det gjaldt reise i morgen og ikke på søndag... :klø: Skjønte ikke det jeg...

Uansett - lykke til med pakking og stell og det som må til for ferie i kveld - og nok en gang: GOOOOD FERIE!!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for en liten pustepause..

Puh, godt det ikke bare er meg som blir litt sentimental Kverula.

Angående det med å komme hjem så fort som mulig, så mente jeg vel heller det motsatte; at vi ville reise allerede om lørdagen for å komme avsted så fort som mulig. Det går litt for i svingene i kveld. ;)

Vi har en anelse baggagekrise. Vi har alt for mye med! (bombe)

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Det var vel det jeg trodde du mente, ja! ;)

Bagasjekrise ja...been there, done that!

Eller som helga ville ha sagt det - binn der, dønn dætt!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det Mie! :klem:

Binn der, døne dætt :ler:

Jeg tror vi har løst baggagekrisen. Vi tror vi kan sende teltet (som veier 10 kg!!) som spesialbaggage. Dette koster ekstra, men er langt billligere enn å betale for overvekt. Når man kan sende barnevogner og golfutstyr som spesialbaggage til mellom 100-200 kr, så bør man da kunne gjøre det samme med telt?

Det har vært en stresset kveld, men jeg tror vi har det meste på plass nå. Det som gjenstår får vente til i morgen, som f.eks vanning av blomster og den dusjen jeg aldri fikk tid til i kveld.

Jeg satser på å at jeg får tid til å stikke innom på en liten snarvisitt i morgen formiddag, men hvis ikke så er det vel ikke annet å si enn "au revoir!" :veldig-flink-i-fransk-smiley:

Endret av Malou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Babyen er lille kanin! ;)

Nå er du kanskje snart på plass i Fraaance - tipper du koser deg VERRE! :ler:

Det er fortjent! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle bare mangle, Miranda! :)

Malou...det er vel ingen vits å spørre om du koser deg...for det gjør du sikkert! ;)

Håper ferien har vært verdt all ventinga! :ler: Snart vært borte ei uke nå - spent på å høre hva du har bedrevet dagene med! :)

Fortsatt god ferie! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, selv om jeg egentlig ikke snakker med folk som fremdeles har ferie *misunne seg grønn smiley* , så gjør jeg et unntak for deg schnupp.

Og du.... :sjenert: ... jeg har fått meg blogg. Aner ikke om det er liv laga, men du er velkommen innom en tur... (og alle andre selvsagt)

Kommer du hjem snart forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...