Piglet Skrevet 1. august 2005 #421 Del Skrevet 1. august 2005 PS Personlig tror jeg ikke man kan ha for mange ullgensere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 1. august 2005 #422 Del Skrevet 1. august 2005 Personlig har jeg så godt som ingen ullgensere...for de er så himla tungvindt å vaske...siden jeg har så få...for det blir aldri satt på en maskin med bare en genser...så derfor blir den jeg har aldri vaska...og derfor gidder jeg ikke å kjøpe ullgensere...hadde jeg hatt mange så hadde det kanskje ikke vært så tungvindt å vaske dem... :klø: God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. august 2005 Forfatter #423 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Etter nærmere ettertanke har jeg kommet til den konklusjon at Piglet selvfølgelig har helt rett. Men jeg kjøper ikke gensere i ordentlig ull jeg da, for jeg tåler ikke ull inntil kroppen, det klør!! Men strikkegensere uten ull derimot.. Hva i all verden skulle jeg egentlig gjort hvis jeg bodde et sted det ikke var vinter!?! (Nå blir det jo vinter i New York for eksempel, hmm..) Det der med livet i RL var nok bare en luftspeiling Kverula. Jeg er tilbake i KG-verdenen nå. Det kommer nesten av seg selv når jeg kommer tilbake på jobben igjen.. Angående manglende sommervær så har jeg faktisk på meg skjørt på jobb i dag. Det har gått en del i bukser i det siste. Det skulle bli mellom 18-22 grader, og sol i ettermiddag, så da gjaldt det bare å slå til med en gang. Resten av uka ser det ut til at det blir en del regn. Godt at jeg reiser på lørdag.. Endret 2. august 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 2. august 2005 #424 Del Skrevet 2. august 2005 Vinter i NY? Danske HM-sider? Hvor i all verden er det du befinner deg, egentlig? Ikke helt oppdatert, jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 2. august 2005 Forfatter #425 Del Skrevet 2. august 2005 Jeg befinner meg i Danmark Klips. Faktisk så har jeg snart befunnet meg her i 6 år! Begynner å bli lenge siden livet i Norge. New York derimot, er bare en drøm, sammen med drømmen om å bo i Syd Europa eller i California, for å slippe unna den lange mørke vinteren. Men så var det jo det med strikkegenserne da. Kjøpe tynne strikkegensere kanskje? Også tenkte jeg på mitt kjære New York. Der er det jo litt det samme klima som vi har her, og der kan man bruke både sommerklær og vinterklær, samtidig som man lever et spennende liv et spennende sted.. Jeg vet ikke om dette ble så oppklarende som jeg hadde tenkt jeg, men i det minste fikk jeg da avklart hvor jeg oppholder meg.. Jeg har vært forferdelig lite produktiv inntil nå. Har snakket med veninne i telefonen, for lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2005 #426 Del Skrevet 2. august 2005 Helledussen, du reiser på LØRDAG!!! Ikke lenge siden det var 4,5 uker igjen, jo! SÅ BRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 3. august 2005 #427 Del Skrevet 3. august 2005 Også tenkte jeg på mitt kjære New York. Der er det jo litt det samme klima som vi har her, og der kan man bruke både sommerklær og vinterklær, samtidig som man lever et spennende liv et spennende sted..← bra plan. jeg blir med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 3. august 2005 Forfatter #428 Del Skrevet 3. august 2005 (endret) Det hadde vært noe å gjøre virkelighet ut av den planen Klips. Hadde jeg vært i begynnelsen av 20-årene, uten kjæreste og hus etc, så skulle jeg tatt minst ett år i New York, gjerne studert. Det kan jeg selvfølgelig fortsatt gjøre, men hva med sambo (blir med?), jobb (permisjon?) og hus (leie ut?) Det meste lar seg gjøre, men det er langt fra å gå å dagdrømme til å sette ut planen i virkeligheten. Dessuten skal man jo også ha drømmer. I første omgang tror jeg nok jeg satser på å dra tilbake dit på ferie om en stund. Ja tenk Kverula, om 2 dager er det endelig min tur! For 4½ uke siden trodde jeg ikke at jeg skulle holde ut, men tiden har faktisk gått kjempefort. De 3-4 neste ukene behøver absolutt ikke forsvinne i samme tempo. Tiden før man reiser på ferie er jo nesten den beste. Så mye å se frem til.. Endret 3. august 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klips Skrevet 4. august 2005 #429 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Jeg har mann, hus, jobb og snart to barn, jeg, men klarer ikke å skrinlegge drømmen helt likevel. Folk gjør det jo! Reiser ut et år eller mer med hele familien på slep, mener jeg. En gang skal jeg også! Endret 4. august 2005 av Klips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. august 2005 Forfatter #430 Del Skrevet 4. august 2005 Jeg også! Jeg skal bare "finne" masse penger først, så behøver i allefall ikke den økonomiske siden bekymre meg. Noen ganger tenker jeg på å ta ut noe av friverdien i huset til å reise bort et par måneder. Ikke det at vi ha SÅ mye frivierdi for øyeblikket sikkert, men om noen år. *drømmer videre* Det er jo som du sier Klips en del som drar av sted med familie og det hele, så er det absolutt mulig! Nest siste dag på jobb før ferie. Jeg har fortsatt masse å gjøre, og tiden går nesten litt vel fort. Men det er ingen tvil om at jeg ser frem til fredag ettermiddag, eller aller mest lørdag kveld etter at vi er fremme i Frankrike. Da skal jeg gjøre mitt beste for å ikke tenke på jobb eller hva jeg egentlig burde ha gjort i 3 laaange uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piglet Skrevet 4. august 2005 #431 Del Skrevet 4. august 2005 Det er jo deilig og bare drømme også, altså om New York. Men du kan jo også undersøke mulighetene litt, hvis det er noe du VIRKELIG vil. Verden er jo så liten og internasjonal i dag, at det ikke er så vanskelig å rykke opp røttene og flytte, som det tidligere har vært. Ellers vil jeg bare ønske deg en strålende ferie! Jeg er noe missunelig må jeg innrømme, men det er vel ulempen med å ta ferien vær så tidlig. Hvis denne hovedoppgaven noen gang blir ferdig, har jeg store planer om litt mere ferie. En tur til London må det da bli tid og penger til? Piglet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #432 Del Skrevet 4. august 2005 Du skal være borte i 3 uker??!! Høres ikke det spor deilig ut. Jeg ville myyyye heller vært på kontoret, var jeg deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. august 2005 Forfatter #433 Del Skrevet 4. august 2005 Ja selvfølgelig Kverula, DET tror jeg på.. Spørsmålet er jo om jeg VIRKELIG vil da Piglet. Om jeg virkelig vil sette i gang med et sånt "prosjekt", og om ikke minst om jeg er tøff nok. Time will tell.. Holder på å laste ned litt ekstra musikk til MP3-spilleren til ferien. Det gjelder å ha litt å variere med, ellers kan man fort bli lei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #434 Del Skrevet 4. august 2005 Det blir en del musikk det da, til 3 UKER, mener jeg...er det virkelig verdt all jobben, malou...såååå mange nedlastinger... Mye bedre å være hjemme, vettu... Og for at ikke billettene skal være heeelt bortkastet, så tar jeg dem gjerne jeg. Bare sånn for å gjøre deg en tjeneste, liksom. Godt oppdratt, jeg vettu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 4. august 2005 Forfatter #435 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Ja hva skulle jeg gjort uten deg Kverula! Nå har jeg vært usosial her foran dataen nesten i hele kveld. Tror det er på tide å beære sambo med min tilstedeværelse nå.. Endret 4. august 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #436 Del Skrevet 4. august 2005 Lenge siden jeg har lagt igjen spor nå.. Herlig med drømmer om å reise, se og virkelig oppleve andre land, steder og kulturer. Ønsker deg en god ferie, kos deg masse klem, meja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 4. august 2005 #437 Del Skrevet 4. august 2005 Ja hva skulle jeg gjort uten deg Kverula! ← Nei, det aner jeg virkelig ikke, malou! Vet du - jeg gleder meg veldig til ferien på dine vegne, nå syns jeg du har venta lenge nok. Fredag i morgen - det er jo en super dag! Og så er det ferie. Og på lørdag sitter du i France... *sukk, sukk* Blir lenge å være uten Kg i 3 uker da... Og nå er jeg SERIØS, ass! Men du klarer vel det og du, når du har klart å vente på ferien, så! Kose deg med samboern din i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. august 2005 Forfatter #438 Del Skrevet 5. august 2005 (endret) Takk for det meja! Jeg skal kose meg og slappe av som best jeg kan. Jeg tror 3 uker uten KG kan bli litt småtraumatisk for de fleste jeg Kverula, men jeg satser jo på at jeg har nok med å leve det akk så berømte virkelig liv jeg da.. Det kunne jo også hende at jeg falt innom en nettcafe i løpet av de tre ukene. Om ikke annet for å lese mail og kanskje legge igjen et liiite livstegn i dagboka. Forøvrig har jeg nok veldig godt av en lang pause fra PC'en. Jeg sitter foran den skremmende mange timer hver dag, inkludert både jobb og fritid. Dette må nesten være fredagen uber alles. Ikke bare er det fredag, men også siste arbeidsdag før 3 uker ferie! Så gjelder det bare å ta seg sammen og få de siste arbeidsoppgavene unna før jeg glad og fornøyd kan vandre ut av døra i ettermiddag. Endret 5. august 2005 av Malou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 5. august 2005 Forfatter #439 Del Skrevet 5. august 2005 (No further comments needed) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. august 2005 #440 Del Skrevet 5. august 2005 GOOOOOOD FERIE, MALOU!!! Kos deg på alle mulige, tenkelige måter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg