Gå til innhold

Oppdatering på tidligere tråder: Sms - flørt? - flau osv....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så han kan potensielt ha ventet på at du skulle ta kontakt/ventet på at du skulle komme innom han hjemme? Slik jeg tolker situasjonen er han snurt for noe. Han snur ryggen til, vil vise at han ikke bryr seg - det er et skifte fra forrige gang da han ga komplimenter og var mer «på». Jeg tipper det har noe med å gjøre at du ikke har tatt kontakt, ikke ville besøke han. At han var skuffet, men ikke vil vise deg det. 

Anonymkode: f31d1...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så han kan potensielt ha ventet på at du skulle ta kontakt/ventet på at du skulle komme innom han hjemme? Slik jeg tolker situasjonen er han snurt for noe. Han snur ryggen til, vil vise at han ikke bryr seg - det er et skifte fra forrige gang da han ga komplimenter og var mer «på». Jeg tipper det har noe med å gjøre at du ikke har tatt kontakt, ikke ville besøke han. At han var skuffet, men ikke vil vise deg det. 

Anonymkode: f31d1...9c3

Det kan tenkes at du har rett....jeg vet ikke, men er veldig enig i at han virket snurt for noe...som om han skulle vise meg at han ikke bryr seg...Veldig festlig. Han var definitivt mer "på" da jeg så ham sist. Kanskje han er skuffet....men for en måte å vise det på da? Hm.

Jeg gir uansett opp nå. Takk for at du gadd å engasjere deg, det betyr mye. :)

Anonymkode: b39cd...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste oppdatering...overraskende og jeg er glad.

Hatt en lang prat med han idag. Det viser seg at det er gjensidig fra hans side. Han syns jeg er nydelig, sa han og at han er betatt av meg.

Den avvisende oppførselen sist var hans usikkerhet...

Så nå tar vi det derfra...

Glad anslutning på denne lange tråden. 

Ts

Anonymkode: b39cd...9f2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn35
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Siste oppdatering...overraskende og jeg er glad.

Hatt en lang prat med han idag. Det viser seg at det er gjensidig fra hans side. Han syns jeg er nydelig, sa han og at han er betatt av meg.

Den avvisende oppførselen sist var hans usikkerhet...

Så nå tar vi det derfra...

Glad anslutning på denne lange tråden. 

Ts

Anonymkode: b39cd...9f2

Woohoo!! SÅ utrolig gøy for deg, kjente jeg ble veldig glad på dine vegne nå. Har fulgt med hele veien på trådene dine ;) hehe, og nå endelig vet du hva han tenker om deg :) Herlig! Lykke til videre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gang opplevd noe litt liknende og i mitt tilfellet viste det seg dessverre at han var i et forhold - kunne dermed ikke vise noen interesse for meg foran kollegaen... Ikke at det er tilfellet hos deg, jeg håper som andre på at det er Hollywood historien som starter nå!! ❤️

Anonymkode: bc23b...adc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en gang opplevd noe litt liknende og i mitt tilfellet viste det seg dessverre at han var i et forhold - kunne dermed ikke vise noen interesse for meg foran kollegaen... Ikke at det er tilfellet hos deg, jeg håper som andre på at det er Hollywood historien som starter nå!! ❤️

Anonymkode: bc23b...adc

Å...så kjipt for deg, da....men det gir jo mening. Hadde jeg vært i et forhold og blitt interessert i en annen, kunne jeg jo ikke, foran mine kolleger, vist interesse for vedkommende. Det hadde vært avslørende.....

I hans tilfelle her, innrømte han at han var usikker på hvor han hadde meg, og at han var samtidig litt fornærmet for at jeg ikke hadde dukket opp ved huset hans. Men nå skal jeg det ;)

Takk for gode ord, da. Jeg og håper det starter nå....det ser lovende ut.

ts

Anonymkode: b39cd...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

I hans tilfelle her, innrømte han at han var usikker på hvor han hadde meg, og at han var samtidig litt fornærmet for at jeg ikke hadde dukket opp ved huset hans. Men nå skal jeg det ;)

Takk for gode ord, da. Jeg og håper det starter nå....det ser lovende ut.

ts

Anonymkode: b39cd...9f2

Hehe så gøy at jeg gjettet rett 😊 ha en finfin sommer, dette var en søt historie 🌸

Anonymkode: f31d1...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe så gøy at jeg gjettet rett 😊 ha en finfin sommer, dette var en søt historie 🌸

Anonymkode: f31d1...9c3

Ja, godt gjettet, det var jo helt rett ;) Glad han innrømte det for meg! Var i overkant satt ut av avvisningen hans...

God sommer til deg og :) Takk for at du har kommentert og engasjert deg. Liker det :)

ts

Anonymkode: b39cd...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...