Gå til innhold

Oppdatering på tidligere tråder: Sms - flørt? - flau osv....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har møtt ham. I dag. Helt tilfeldig. Jeg satt i bilen på utsiden av butikken. Han kom ut av butikken. Han så meg ikke, så jeg tok mot til meg og ropte på ham.

Og slik gikk denne samtalen:

Meg: Hei..! Der var det noe kjent.....

Han: Næmmen, hei, sitter du her? Så koselig å se deg! (Han virket overrasket og glad, smilte)

Går det bra med deg?

Meg: Jaaa....jeg tror det. (Sannheten er at rett før han kom, hadde jeg tørket mine tårer....en helt annen historie) 

Han: Du ser så bra ut.....(Her holder han blikket mitt en stund....og det ble litt stille mellom oss)

Meg: Takk... (flau og kikker ned) Hva med deg, da, er det bra? 

Han: Ja, stort sett. (Forteller en hel masse om jobb og privat osv)

Meg: Har ikke sett deg på en stund. Bor du i nærheten?

Han: Hender det at du går turer over enga her borte? Jeg bor....(forklarer hvor han bor)...

Meg: Jeg pleier gå tur der nesten hver dag.(Det er helt sant altså!!)  Er det det huset som ligger "der og der"?

Han: Ja, neste gang du kommer forbi må du si hei - så skal jeg ha kaffen klar. 

Meg: Ok.....(og klarte ikke få meg til å si noe mer...jeg er så dust!)

Men sier derimot:

Du, jeg håper ikke du ble brydd av meldingene jeg sendte deg?

Han: Nei det vare bare så koselig. Vi hadde jo en så god tone!  (Min tanke: Hadde?????) 

Jeg må løpe hjemover. 

Meg: Vi ses vel snart i området....når du kommer tilbake for å jobbe...?

Han: Ja, eller skulle du på ferie...?

Meg: Ja....vi ses kanskje da. Fint å se deg! 

Han: Ja, vi er jo nesten naboer, så det gjør vi....

 

Og vips...det var det. 

 

Vær så god tolk....og helt i orden, bare kritiser meg, for jeg vet virkelig ikke hvordan flørte, og i alle fall vet jeg ikke hva jeg skal si neste gang jeg nå ser ham.....Har veldig lyst å si til ham at det komplimentet han ga meg da han møtte meg ved butikken, ga han meg like etter at jeg hadde tørket tårene, og jeg fikk meg ikke til å si "takk, det samme " (han ser skikkelig bra ut). Også har jeg lyst til å si igjen at han gjerne må komme innom etter ferien, så jeg kan be han på en kaffe...

Spørsmålet er, igjen: Flørter han med meg eller totalt uinteressert? 

 

 

Anonymkode: b39cd...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så utrolig koselig at du møtte på ham. 

Anonymkode: 7103b...c01

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt usikker på når det var du skulle på ferie, eller hvordan det var, men prøv uansett å få gjort det før du reiser: ta mot til deg, send en melding og spør om han har lyst til å ta en kaffe et bestemt tidspunkt, ikke "en dag". La det stå til og bare gjør det, ikke vent til han går lei og mister interessen. Det har jeg gjort, og angrer som besatt. 

Anonymkode: 909c9...be2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker interessert. 

Jeg syns ikke du skal si noe om at du hadde tørket tårer rett før han kom ut av butikken. 

Du kan sende en sms (eller hvordan dere kommuniserer) neste gang du er ute og går tur borti der han bor. Så blir du invitert på kaffe. :) 

Og vær konkret som nevnt over her. Si at du er i nærheten om et par timer og spør om han har kaffen klar med et blunkefjes til. ;) 

Anonymkode: 86787...b66

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er litt usikker på når det var du skulle på ferie, eller hvordan det var, men prøv uansett å få gjort det før du reiser: ta mot til deg, send en melding og spør om han har lyst til å ta en kaffe et bestemt tidspunkt, ikke "en dag". La det stå til og bare gjør det, ikke vent til han går lei og mister interessen. Det har jeg gjort, og angrer som besatt. 

Anonymkode: 909c9...be2

Jeg reiser på ferie dagen etter at han skal jobbe her i området. Det vet ikke han, jeg har bare tidligere sagt at jeg reiser på ferie rundt den tiden han skal komme her, og at jeg håper vi rekker å ses før det....Alt er så "løst"....men jeg vet jo nå at jeg ser ham igjen snart ....ikke til å unngå, vet jeg må ut med bilen den dagen, og er da nødt å passere der han jobber...

Er så innmari skummelt alt sammen, så om jeg tør å ta mot til meg, vel det spørs....Men takk for tips og innspill. 

ts

Anonymkode: b39cd...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn35

"Du ser så bra ut!"....altså det sier man jo ikke til hvem som helst?! 

Jeg kunne i allfall ikke sagt det til en eller annen jobbemann som jeg hadde snakket litt med, dersom jeg ikke mente å flørte med ham, da...

Han viser jo at han liker deg, syns jeg, og oppfordrer deg til å gå tur forbi der han bor? 

Litt mer konkret burde jo tingene vært, da.....og dere er jo begge, sånn sett, elendige på å flørte ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reiser på ferie dagen etter at han skal jobbe her i området. Det vet ikke han, jeg har bare tidligere sagt at jeg reiser på ferie rundt den tiden han skal komme her, og at jeg håper vi rekker å ses før det....Alt er så "løst"....men jeg vet jo nå at jeg ser ham igjen snart ....ikke til å unngå, vet jeg må ut med bilen den dagen, og er da nødt å passere der han jobber...

Er så innmari skummelt alt sammen, så om jeg tør å ta mot til meg, vel det spørs....Men takk for tips og innspill. 

ts

Anonymkode: b39cd...9f2

Men hvis han bor i det huset der du pleier å gå tur forbi? Uansett, send en melding, si at du reiser da og da, men spør om han vil ta en kaffe når du er tilbake.

Anonymkode: 909c9...be2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn35
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvis han bor i det huset der du pleier å gå tur forbi? Uansett, send en melding, si at du reiser da og da, men spør om han vil ta en kaffe når du er tilbake.

Anonymkode: 909c9...be2

Dette! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev i den tidligere tråden din om at han virket interessert. Men at du kanskje hadde for mye forhåpninger om at han dukket opp uanmeldt hos deg. Nå etter dette synes jeg du skal ta mot til deg og sende sms når du skal på tur i området der han bor. Han viser jo uten tvil interesse for deg 😊 en trenger ikke være så god på å flørte, ikke tenk så mye på akkurat det. Dette var en koselig oppdatering fra deg 😊

Anonymkode: f31d1...9c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette minner litt om en søt romantisk Hollywood-komedie... :fnise:

Anonymkode: 0de21...d0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette minner litt om en søt romantisk Hollywood-komedie... :fnise:

Anonymkode: 0de21...d0c

Uff ja....jeg er i grunnen litt enig ;)

ts

Anonymkode: b39cd...9f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå må du oppdatere, så ikke tråden forsvinner.... :)

Anonymkode: 0de21...d0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er på løvetann jakt☺️ Altså... Interessert! Fant på det uttrykket akkurat nå og er stolt av det 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, nå må du oppdatere, så ikke tråden forsvinner.... :)

Anonymkode: 0de21...d0c

Oppdatering kommer. Treffer han rett over helgen....😉

Ts

Anonymkode: b39cd...9f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Miss/usikker skrev:

Han er på løvetann jakt☺️ Altså... Interessert! Fant på det uttrykket akkurat nå og er stolt av det 😜

Hvorfor tror du han er interessert?

Ts

Anonymkode: b39cd...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står det så dårlig til med internettgenerasjonen at dere ikke skjønner eller kan flørte? 

En ting damer må lære seg: vil du ha en mann går du og tar ham. Menn forstår ikke hint. 

Anonymkode: b9b8b...053

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lovte å oppdatere...og nå er det bare for å si at det hele er helt over fra min side nå. Ble veldig skuffet og lei meg idag. 

Gikk opp der han sa han skulle jobbe idag...Han sto sammen med en kollega da jeg kom. Han sa hei og smilte og snakket litt om løst og fast. Ikke noe spes egentlig. 

Så sier jeg at jeg ville jo komme opp og si hei og at jeg syns jeg hadde sett bilen der oppe.

Da sier han litt skarpt "ja vil holder jo avtaler? Jeg sa jo at vi skulle komme her idag! "

Ble litt satt ut av at han hørtes irritert ut. 

Så sier jeg noe om hva jeg holder på med om dagen og at han må gjerne komme og se. Da trekker han bare på det...og snur ryggen til og begynne å jobbe igjen! 

Og der står jeg sammen med hans kollega og føler meg dust.

Sa bare hadet til kollegaen og gikk min vei...nokså lei meg men med en tanke i hodet : det var det.

 

Hva har skjedd siden jeg så han for en uke siden...da han sa jeg så bra ut og at jeg måtte komme bortom huset hans?

Ikke vet jeg. Gidder ikke mer.

 

Værsågod for underholdningen 😉

Ts

Anonymkode: b39cd...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linn35

Æh...kjedelig! 😟

Hadde ikke helt sett for meg dette, syns han har virket interessert. 

Kanskje han er snurt for at du enda ikke har besøkt han? (Tipper du hadde oppdatert her hvis du hadde gjort det 😉)

Eller så har han tenkt seg om og funnet ut at han sa "for mye" til deg...og er flau over det hele. Hva vet jeg. Tenker særlig siden han gir komplimenter og du følger ikke opp med å komme.

Rare greier dette....

Men lykke til. Ikke sikkert dette er over 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg misforstod det første innlegget i denne tråden. Jeg trodde du skulle ta en kaffe hos han i forbindelse med at du gikk tur forbi huset hans? Ville han heller at du skulle stikke innom der han jobbet?

Anonymkode: f31d1...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig jeg misforstod det første innlegget i denne tråden. Jeg trodde du skulle ta en kaffe hos han i forbindelse med at du gikk tur forbi huset hans? Ville han heller at du skulle stikke innom der han jobbet?

Anonymkode: f31d1...9c3

Neida, du har helt rett....men for lenge siden, sikkert skrevet om i en annen tråd (ser jo nå hvor dumt det er å oppdatere i en helt ny tråd), så sa han til meg at han kom tilbake for å jobbe i området her jeg bor.....Og han sa eksakt tid og sted. Så der gikk jeg forbi idag (det er altså helt nødvendig for meg å passere der hvis jeg skal på butikken,til byen etc etc). Så virker han altså plutselig nokså avvisende og fjern. Følte meg så usannsynlig dust. Og har tatt hintet. Han skal iallefall ikke vise noe interesse. Men hvorfor gå fra det ene til det andre på så kort tid? han har kanskje tenkt seg om? Forsvar av ett eller annet slag?

Jeg har ikke somlet meg forbi huset enda. Kanskje han er sur for det....

ts

 

Sukk.....

Anonymkode: b39cd...9f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...