Gjest gjest1 Skrevet 12. juni 2005 #161 Del Skrevet 12. juni 2005 Har du kikka på nokon fleire kjolar enno? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 14. juni 2005 #162 Del Skrevet 14. juni 2005 Billig pynt -ideen høres bra ut! Må prøve den! Ok. Kanskje jeg finner ringen her... Den var nyyydelig...! :-D Har du sett på kjoler? Håper du finner en!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2005 #163 Del Skrevet 14. juni 2005 Korleis går det med deg vennen? Saknar deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. juni 2005 #164 Del Skrevet 14. juni 2005 Hallo, veslo! Er mest i den "vanlige" dagboka for tida, siden tempoet på planlegginga er laaangsom for tida. Klarer ikke å bestemme meg for noen ting-og har egentlig bare lyst til å la humla suse og ligge i hengekøya med en god bok :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2005 #165 Del Skrevet 14. juni 2005 Hallo, veslo! Er mest i den "vanlige" dagboka for tida, siden tempoet på planlegginga er laaangsom for tida. Klarer ikke å bestemme meg for noen ting-og har egentlig bare lyst til å la humla suse og ligge i hengekøya med en god bok :-) Fint å sommar-slappe av også ja! Hugs å oppdatere oss når du bestemmer deg for noko då! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. juni 2005 #166 Del Skrevet 15. juni 2005 Hallo, veslo! Er mest i den "vanlige" dagboka for tida, siden tempoet på planlegginga er laaangsom for tida. Klarer ikke å bestemme meg for noen ting-og har egentlig bare lyst til å la humla suse og ligge i hengekøya med en god bok :-) Det hørtes jammen meg bedagelig og deilig ut! Men hva skjer med kjoleprøving nå da? Tid skal du avsted??? Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 15. juni 2005 #167 Del Skrevet 15. juni 2005 Hei,TT! Åååå, det er så deilig,atte! Nå har jeg ligget ute og skrevet brev til min "reservebestemor" i Bergen, og bikkja lå ved siden av og passa på at det jeg skrev var grammatisk riktig. Har litt kjolepause nå jeg. Ble spylei av å vurdere diverse kjoler, så det blir bare litt innimellom. Kjennes bedre nå, litt mer lystbetont Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 17. juni 2005 #168 Del Skrevet 17. juni 2005 Salve! Tanter med knappnåler er bra! Kjolen blir absolutt brukbar når den sys inn diverse steder. Nå skal jeg shotte bergensk brystbalsam .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #169 Del Skrevet 19. juni 2005 Lystbetont er bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 22. juni 2005 #170 Del Skrevet 22. juni 2005 *dyttings* Nå er det ny ringdiskusjon på gang. Har forsonet meg med at vi ikke kjøper de rompedyre Meisterringene. De fleste av ringene på chanti.dk siden er litt i breieste laget for mine fingre, og jeg vil vil vil ha firkantet sten. Jah, jeg er en vanskelig jente!! Kroms! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. juni 2005 #171 Del Skrevet 25. juni 2005 Blir det noko planlegging for tida, eller er du framleis i ferie-modus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. juli 2005 #172 Del Skrevet 1. juli 2005 Pssst.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 1. juli 2005 #173 Del Skrevet 1. juli 2005 hallo? kor e du? go helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 1. juli 2005 #174 Del Skrevet 1. juli 2005 Så bra at kjolestyret ikke er så "mørkt" lenger...men jeg skjønner godt at det kan bli litt mye. Man vil jo så gjerne finne den rette, men så er det så mye fint og allikevel så er det ingenting som sier PANG! Men kjolen, den finner du - garantert! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. juli 2005 #175 Del Skrevet 4. juli 2005 Hei,folkens :-) Nå stenger jeg bryllupsdagboka, ihvertfall foreløbig. Bryllupet e rutsatt på ubestemt tid, og jeg føler meg alldeles ikke som et "nydelig brud"-emne, heller som en klumpete fjomp i en tranedans. Lykke til,alle dere andre,ihvertfall :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg