Gå til innhold

Veldig pem med sminke vs mindre men naturlig pen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ikke gutt, men bifil jente, hvis det teller. De jentene jeg forelsker meg i er naturlig pene, og har særegne trekk i ansiktet som jeg faller for. Jenter med masse sminke er pene de også, men det skinner igjennom at de prøver å være noe de ikke er, og det er turn off for meg. Litt sminke er bare fint, så lenge det er naturlig og ikke en maske på en måte. Selvfølgelig har ikke utseendet alt å si, men nå tenker jeg på førsteinntrykket.

Anonymkode: 5528c...884

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en venninne, som alle prater om hvor pen hun er. Hun er make up artist, så hun er jo svært dyktig til å sminke. Hun blir aldri sett uten sminke, jeg har kun sett henne en gang, i løpet av mange års vennskap. Og hun er ikke pen uten sminke, det er en veldig stor forskjell. Hun står opp 5 hver morgen, for å fikse på sminken, så mannen hennes ikke skal se henne uten sminke. Synes jo det er veldig trist.

Men samtidig svært glad for at jeg ser normalt pen ut, uten sminke. Jeg kan ikke bruke sminke grunnet allergi og eksem heller. 

Anonymkode: d6b4b...d37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en venninne, som alle prater om hvor pen hun er. Hun er make up artist, så hun er jo svært dyktig til å sminke. Hun blir aldri sett uten sminke, jeg har kun sett henne en gang, i løpet av mange års vennskap. Og hun er ikke pen uten sminke, det er en veldig stor forskjell. Hun står opp 5 hver morgen, for å fikse på sminken, så mannen hennes ikke skal se henne uten sminke. Synes jo det er veldig trist.

Men samtidig svært glad for at jeg ser normalt pen ut, uten sminke. Jeg kan ikke bruke sminke grunnet allergi og eksem heller. 

Anonymkode: d6b4b...d37

Dette jeg også mener. Om du sminker deg så mye at du ikke kjenner igjen deg selv usminket, ja da har du for mye sminke😂 Det ligger jo mange sminkevideoer ute på you tube. Helt utrolig hva sminke kan gjøre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du...let ut go. Du tapte.

Anonymkode: 4c620...f13

Tapte?

Det finnes ikke bare en sannhet...

Anonymkode: 642a3...511

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...