Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #81 Skrevet 3. mars 2005 Du har sikkert lite utstyr og mangler draget, derfor er det kanskje greit å skrive om drops. Åh...så gøy.
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #82 Skrevet 4. mars 2005 Ja, det er akkurat sånn det er. Takk for støtten!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #84 Skrevet 4. mars 2005 Såkalt sukring av selvbildet? Neineinei, suging av selvbildet
Suzy Skrevet 4. mars 2005 #85 Skrevet 4. mars 2005 Passer fint det - jeg liker å suge på s'ene... og operamints
Gjest gjesta Skrevet 4. mars 2005 #86 Skrevet 4. mars 2005 Jeg tygger alt som kommer i munnen etter bare 1 sekund!
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2005 #87 Skrevet 4. mars 2005 Jeg tygger alt som kommer i munnen etter bare 1 sekund! Blir ikke det litt slitsomt når du drikker?
Gjest Catwoman Skrevet 4. mars 2005 #88 Skrevet 4. mars 2005 Jeg tygger alt som kommer i munnen etter bare 1 sekund! hvor mange tannbørster bruker du i året?
Andrine22 Skrevet 6. mars 2005 #90 Skrevet 6. mars 2005 Nam- det er godt! Jeg har jo merkelige vaner når det gjelder hvordan jeg spiser, spesielt når det gjelder godteri og kokosboller og liknende... Når det gjelder Operamints, suger jeg noen sekunder, til fargen går av og den begynner å bli litt myk. Deretter setter jeg tennene forsiktig igjennom sjokoladelaget på siden av "dropset". Da spiser jeg opp sjokoladen, og suger minten til den er helt "ren" for sjokolade. Deretter tygger jeg minten forsiktlig, og suger i meg all smaken... Eh, det var min måte å gjøre det på. :oops: Ja- jeg er litt merkelig...
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #91 Skrevet 6. mars 2005 *noterer* Hadde jeg vært Kafka, hadde jeg nå brukt 11 linjer på å skrive noe pent om forrige innlegg - både operamintfaglig og sikkert litt personlig også. Men ingen ville tro meg, så jeg lar være.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mars 2005 #92 Skrevet 6. mars 2005 Takke meg til Kafka framfor Trøffelhelten Kafka er hvertfall hyggelig og seriøs. Dessuten er h*n reflektert og allsidig samt åpen for andres meninger. Kafka tar folk seriøst ut fra deres utgangspunkt. Det er mer enn hva man kan si om deg Trøffelhelten: du bare skriker, brøler og ler av andre som mener noe du selv ikke har tenkt på eller synes er viktig. *Skrekk og grui en verden full av trøfler* Velkommen Kafka
Bettie Skrevet 6. mars 2005 #93 Skrevet 6. mars 2005 En Operamint skal, etter min mening, behandles slik: Først tas den varsomt i hånden og føres mot munnen. Tungespissen glir varsomt over den glatte flaten for å kjenne på smaken. Med et vipp på tungen glir minten inn i munnen. Tungen ruller varsomt rundt mens man suger forsiktig. For å få fram den innerste smaken, bites det varsomt i minten. Etter litt tid, avhengig av hvor hardt det suges, kommer det kremete fram og kan svelges. Mmmmmmm.
Gjest Chrizzy Skrevet 6. mars 2005 #94 Skrevet 6. mars 2005 Doc: 5 min og 4 sek Kjærlighet på pinne: 8 min og 15 sek Tic Tac: 3 min og 55 sek Fishermans friend: 4 min og 3 sek
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #95 Skrevet 7. mars 2005 3,55 på Tic Tac, dét står det respekt av!
vixen Skrevet 22. mars 2005 #96 Skrevet 22. mars 2005 For at mintsjokolade virkelig skal smake finnes det bare en framgangsmåte: Gap, tygg, svelg... (Hvem suger eller slikker på sjokolade anyway??) - viXen -
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå