Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nå avanserte du akkurat fra å være bare pen til bare god...

:sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

:klø: *tenker enda hardere*

Gjest glamourgirl
Skrevet

*hvisker* ... :oops: var det et kompliment?

Skrevet

Jeg suger :tunge1:

(men har dere forresten noen gang sett noen mime en operamint .. det er en opplevelse)

Gjest glamourgirl
Skrevet

:oops: :oops: 8) :sjarmor: Har du en rakettiss på lur, kanskje :)

Gjest Anonymous
Skrevet
:oops: :oops: 8) :sjarmor: Har du en rakettiss på lur' date=' kanskje :)[/quote']

Sputnik 8

Skrevet

.. her svarer en stakkar på en tråd om operamitnt og så er dere plutselig over på trøffels edlere deler :o :klø:

Gjest glamourgirl
Skrevet
Jeg suger :tunge1:

(men har dere forresten noen gang sett noen mime en operamint .. det er en opplevelse)

Jeg så ikke denne før nå, søda, og nei, jeg har aldri mimet en operamint. Og jeg snakket om rakettis, fra Hennig, med din tilknytning til Sørlandet husker du kanskje den, Petter Grønn og Billy Boy. Alle de kunne man sutte på. Rakettisen kosta bare ei krone :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet
.. her svarer en stakkar på en tråd om operamitnt og så er dere plutselig over på trøffels edlere deler :o :klø:

Du svarte ikke - jeg spurte jo hvor lenge du slikker/suger!

Gjest glamourgirl
Skrevet

:ler: Så det så!

:) Men Trøfflus, har du en rakettiss, fins de mer?

Skrevet

Husker absolutt rakettisen.. men i min tid ble den ikke skrevet som Sputnik 8 eller med andre gramatikalske friheter .. .. Likte den ikke da .. og er velø en smule usikker på rakettissen til Trøffel også......

.. og det å mime operamint kan absolutt anbefales .. det får ut det mest kreative .. det er helt sikkert.. :ler:

Skrevet

Du svarte ikke - jeg spurte jo hvor lenge du slikker/suger!

.. jeg svarte .. men jeg svarte ikke på det du spurte om .. :tunge1: (Og som min far alltid sa .. du får alltid et svar .. det kan jeg love .. men det er ikke sikkert du får det svaret du vil ha)

Gjest glamourgirl
Skrevet

Bille, til svar 1 :hoho:

Til svar 2 :hoho::hoho:

Skrevet
:o *bilder i hodet* :ler::ler::hoho::grinele:

.. veldig glad det ikke sto biller i hodet.. for jeg vil ikke være der sammen med raketten til Trøffel... :redd:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...