Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #61 Skrevet 1. mars 2005 Hvor ble det av rakettisdebatten? Pokkers revisor som må ringe meg når jeg har viktigere ting å tenke på!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #62 Skrevet 1. mars 2005 Er han kjekk, denne revisoren? Fikk du rare bilder i hodet da han sa at han ville revidere deg?
Gjest Litjmæ Skrevet 1. mars 2005 #63 Skrevet 1. mars 2005 Du ble litt s-k-e-p-t-i-s-k mener du vel, det er bare sunt har jeg hørt. Fakta.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #64 Skrevet 1. mars 2005 Prøver du å antyde at jeg har F-O-R-D-O-M-M-E-R?? Din...din svarte Doc!
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #65 Skrevet 1. mars 2005 Er han kjekk' date=' denne revisoren? Fikk du rare bilder i hodet da han sa at han ville revidere deg?[/quote'] Nææsj, han skal jo bare revidere prosjektet mitt!
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #67 Skrevet 1. mars 2005 Ja, jeg har et prosjekt på samme måte som jeg er genuint opptatt av frimerker!
Gjest Litjmæ Skrevet 1. mars 2005 #68 Skrevet 1. mars 2005 Prøver du å antyde at jeg har F-O-R-D-O-M-M-E-R?? Din...din svarte Doc! Duh, jeg foretrekker oransje altså
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #69 Skrevet 1. mars 2005 Duh, jeg foretrekker oransje altså Da har du ikke P-E-I-L-I-N-G!! Fakta!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #70 Skrevet 3. mars 2005 Hvor lenge pågår sugingen var vel spørsmålet i denne tråden (for å minne dere registrerte brukere med nick på hva dere skulle diskutere). Hvor lenge? Omtrent 0 sekunder. Kvinner er for smarte til at de skal gidde å bedrive slavearbeid for menn. Og by the way: smarte kvinner gifter seg ikke.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #71 Skrevet 3. mars 2005 Hvor lenge pågår sugingen var vel spørsmålet i denne tråden (for å minne dere registrerte brukere med nick på hva dere skulle diskutere). Hvor lenge? Omtrent 0 sekunder. Kvinner er for smarte til at de skal gidde å bedrive slavearbeid for menn. Og by the way: smarte kvinner gifter seg ikke. Spørsmålet var av operamintfaglig, subsidiært av mer generell dropsfaglig karakter. Jeg kan vanskelig se at å suge eller slikke på en operamint kan betegnes som slavearbeid for menn, men alle med sitt.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #72 Skrevet 3. mars 2005 Hvorvidt man skal suge elelr slikke på et mintdrops er så likegyldig at jeg velger å gjøre om til suging av menn. Ingen smart kvinne med respekt for seg selv gidder å suge menn.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #73 Skrevet 3. mars 2005 Hvorvidt man skal suge elelr slikke på et mintdrops er så likegyldig at jeg velger å gjøre om til suging av menn. Ingen smart kvinne med respekt for seg selv gidder å suge menn. Nei, der har du nok et godt poeng. Fint at det endelig er noen som tar denne tråden alvorlig.
Gjest Catwoman Skrevet 3. mars 2005 #74 Skrevet 3. mars 2005 Gidder ikke drive slavearbeid jeg heller, syns det er slaveri og bortkastet tid å skulle suge på en operamint. sjokolade derimot....
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #75 Skrevet 3. mars 2005 "Vil du bli med hjem og se på melkerullen min?" er med andre ord en sikker sjekkereplikkvinner i Skien?
Gjest Catwoman Skrevet 3. mars 2005 #76 Skrevet 3. mars 2005 "Vil du bli med hjem og se på melkerullen min?" er med andre ord en sikker sjekkereplikkvinner i Skien? jepp, men den funker ikke på meg. prøv heller mandelstang
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #77 Skrevet 3. mars 2005 jepp, men den funker ikke på meg. prøv heller mandelstang Neierrugææærn, det er da grenser for hva jeg kan skryte på meg uten å skamrødme.
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #78 Skrevet 3. mars 2005 Vil du bli med hjem og se på Nonstopen min?
Gjest Catwoman Skrevet 3. mars 2005 #79 Skrevet 3. mars 2005 Vil du bli med hjem og se på Nonstopen min? *smelte* :hjerter2: ¿Estás comiendo NonStop? Sí. Hoy no me duele la cabeza...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå