Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #41 Skrevet 1. mars 2005 :kysse: Hvordan i huleste heite skal jeg får skrevet ferdig den protokollen nå?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #42 Skrevet 1. mars 2005 Har du ikke skrevet ferdig ennå? *snuser*
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #44 Skrevet 1. mars 2005 Har du ikke skrevet ferdig ennå? *snuser* *snurt* Jo, det har jeg nemlig, i følge en helt annen og seriøs tråd er ikke skrevinga eller isen min bra nok for du, men stemmen min derimot Menn, altså MENN
Suzy Skrevet 1. mars 2005 #45 Skrevet 1. mars 2005 Dere sørlendinger altså Men drev dere ikke og sjebbet her tidligerere??? Er det suging som gjelder nå? :klø:
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #46 Skrevet 1. mars 2005 Men drev dere ikke og sjebbet her tidligerere??? Er det suging som gjelder nå? :klø: Les hele tråden før du svarer!! Jf. generell debatt som jeg ikke gadd å se på.
LilleBille Skrevet 1. mars 2005 #47 Skrevet 1. mars 2005 Tror de er ferdig med sjebbinga .. og gått over til andre aktiviteter --- ... men hva det har med slikking og suging vet jeg ikke
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #48 Skrevet 1. mars 2005 :o Er dere helt utenfor a jenter? Man suger og svelger, det er hele debatten, spesielt på rakettiss og operamints, men Bille mimer helst mintsa
LilleBille Skrevet 1. mars 2005 #49 Skrevet 1. mars 2005 var det sånn det var... (men jeg mimer ikke.. jeg så på .. og det var hemningsløst)
Suzy Skrevet 1. mars 2005 #50 Skrevet 1. mars 2005 Les hele tråden før du svarer!! Jf. generell debatt som jeg ikke gadd å se på. Jeg gad heller ikke lese den tråden. Operamints er godt og jeg suger til jeg kjenner sjokoladesmaken
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #51 Skrevet 1. mars 2005 :o Bille er en voyeur, Bille er en voyeur, vi vil alle synge hvordan staver du det????
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #52 Skrevet 1. mars 2005 jeg suger til jeg kjenner sjokoladesmaken That's my girl!
Serpico Skrevet 1. mars 2005 #55 Skrevet 1. mars 2005 *stolt*Æsj! Om dette er i overført betydning så er det laaaaangt over streken.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #56 Skrevet 1. mars 2005 Serpico; ingen aner hva du snakker om. Les starten på tråden, jf. en generell debatt du sikkert heller ikke har lest.
hecuba Skrevet 1. mars 2005 #57 Skrevet 1. mars 2005 Vet du hva Trøffel' date=' her synes jeg du skal følge ditt hjerte og gjøre akkurat som du synes er best. Da blir det best for operaminten også.[/quote'] Her har vi en som vet hva hun snakker om. :-)
Suzy Skrevet 1. mars 2005 #58 Skrevet 1. mars 2005 Serpico; ingen aner hva du snakker om. Les starten på tråden' date=' jf. en generell debatt du sikkert heller ikke har lest.[/quote'] *flirer*
Serpico Skrevet 1. mars 2005 #59 Skrevet 1. mars 2005 Serpico; ingen aner hva du snakker om. Les starten på tråden' date=' jf. en generell debatt du sikkert heller ikke har lest.[/quote']Jeg leser av prinsipp kun fra innlegg nr 2 i en hver tråd. Aldri starten. Og så leser jeg til innlegg nr. 8....hopper over de neste 10....og så svarer jeg på innlegg nr 23. For det er mitt lykketall. Hvem gidder egentlig lese alle inlleggene. Spesielt de som er fra Knøffelhelten. Ikke jeg!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #60 Skrevet 1. mars 2005 Jeg er litt usikker på om vi tør ta imot debattanter som vet hva de snakker om..?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå