Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 Operamints er et av mine favorittdrops, men jeg sliter litt med et operamintfaglig spørsmål (forsåvidt et generelt dropsfaglig spørsmål, når jeg tenker meg om). Hvor lenge er det naturlig å suge og/eller slikke på dropset før man tygger det i stykker? Takknemlig for svar.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 4-5 sekunder :o Lite, synes jeg. Jeg prøver nok å holde dropset helt i munnen i hvert fall et halvt minutt - og andre ganger suger jeg helt til det er ferdig. Da svelger jeg.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #5 Skrevet 1. mars 2005 Joa, men da blir den så fort liten og myk - og smaken blir litt borte.
Gjest Litjmæ Skrevet 1. mars 2005 #6 Skrevet 1. mars 2005 Vet du hva Trøffel, her synes jeg du skal følge ditt hjerte og gjøre akkurat som du synes er best. Da blir det best for operaminten også.
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #7 Skrevet 1. mars 2005 Vet du hva Trøffel, her synes jeg du skal følge ditt hjerte og gjøre akkurat som du synes er best. Da blir det best for operaminten også. Nå ble jeg litt rørt - for et fantastisk flott svar!¨ :kysse:
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #8 Skrevet 1. mars 2005 Jeg suger ikke, jeg bare svelger... Heile føkkings minten!
Gjest Madam Felle Skrevet 1. mars 2005 #10 Skrevet 1. mars 2005 Jeg suger ikke, jeg bare svelger... Heile føkkings minten! verre enn meg du, og jeg som trodde jeg var gale
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #11 Skrevet 1. mars 2005 :o Hvem? Jeg??? *sparker Tom på skinneleggen!*
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #12 Skrevet 1. mars 2005 verre enn meg du, og jeg som trodde jeg var gale 8) *brisker seg*
Gjest TomKrus Skrevet 1. mars 2005 #13 Skrevet 1. mars 2005 Selv foretrekker jeg å suge på svarte. Mye mer kraft i dem. Mange av venninnene mine liker dem best også. Svarte docs framfor pinglete operamints når som helst!
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #14 Skrevet 1. mars 2005 8) *brisker seg* Denne ble visst anonym... DOC??? Blæh! Utrolig dårlig smak du har a Tomme!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #15 Skrevet 1. mars 2005 Selv foretrekker jeg å suge på svarte. Mye mer kraft i dem. Mange av venninnene mine liker dem best også. Svarte docs framfor pinglete operamints når som helst! Neineinei, Docs er små og smakløse - ikke noe mer enn en ennattsaffære med dem for min del!
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #16 Skrevet 1. mars 2005 Sånne derre røde og grønne rakett-is fra Hennig var gode å suge på, fins sikkert ikke mer. Operamints er en strålende suge og svelge favoritt over teite Docs. Ellers er jeg sinnsykt glad i rosa kjærlighet på pinne 8)
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #18 Skrevet 1. mars 2005 *snusfornuftig* Du har skrevet feil, jeg skrev rakettISEN, ikke tissen!!! Tulletrøffel!
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #19 Skrevet 1. mars 2005 *snusfornuftig* Du har skrevet feil' date=' [/quote'] *snuser* Du har skrevet riktig.
Gjest glamourgirl Skrevet 1. mars 2005 #20 Skrevet 1. mars 2005 :o Jeg tror mitt sørlandske hjerte hoppet over noen slag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå