Teethgrinding Skrevet 12. mars 2019 #101 Skrevet 12. mars 2019 (endret) På 9.3.2019 den 19.53, AnonymBruker skrev: Men, kjære dere, det fins noen for alle! Slutt å fokusere på de negative sidene deres, fokuser på de positive. Det har dere, det har alle. Det fins ingen tapere. Det fins mennesker som har fått utdelt vanskeligere kort i livet, både menn og kvinner. Men det ordner seg hvis dere bare klarer å finne litt glede i livet. Hilsen kvinne som vil dere alle godt. Hva hjelper det å være kvinne mot mann? Å være utenfor er like sårt for alle. Det hjelper ikke de kvinnene som er utenfor at det er flere menn som er utenfor....eller motsatt. Det som hjelper er at alle lærer å elske seg selv. Anonymkode: 690bf...3b5 Jeg er lat av natur. Hadde jeg kunnet velge fra øverste hylle uten behov for inntekt og høy levestandard hadde jeg sittet og spilt dataspill hele dagen. Levd et herrens bedagelig slaraffenliv. Det hadde vært fabelaktig. Hva gjør jeg istedenfor? Jeg tvang den late sjelen min gjennom årevis med høyere utdannelse. Jeg biffet på treningssenter regelmessig. Jeg går til frisøren og prøver å følge med på moten nogenlunde. Hvorfor gjør jeg egentlig disse tingene? Innerst inne antar jeg at det handler om et slags sosialt spill der mine trekk søker mot økt seksualmakt og attraktivitet. En kamp om å karre seg opp på den sosiale rangstigen. Skritt for skritt hever jeg min status og forsøker å svare til forventingene. God mann. Gode holdninger. Klar for barn. Kan tilby stabile oppvekstsvilkår. Økonomisk trygghet. Muligheter. Mål. Drømmer. Mitt vesen er et verktøy for noen andre og jeg stiller velvillig opp. Som betaling håper jeg at noen blir glad i meg og at jeg ikke blir plassert i garasjen når de er lei av meg. Jeg tror incels ikke makter å svare ut forventingene som stilles til Mannen 2019. Statistisk blir flere menn såkalte samfunnstapere. Lav inntekt, lav utdanning, ustabile liv med lav seksualmakt og status. De har ikke fine biler, ikke fine hus, og de har dårlige og slitsomme jobber. Sånne som meg - med hytte og dyre biler, er et halvt årtusen foran dem. Det de likevel ikke skjønner er at kvinner ikke reagerer direkte på makt. Status og makt skal liksom bare 'være der' - men det har ingen direkte utslag. Jeg har aldri vunnet en dame fordi jeg har hatt mye penger. Tvert imot. Jeg har blitt grundig dumpa til fordel for en snekker(!). Et sosialkasus rigga for fremtidig rus og trygd. Jeg har alt du kan drømme om, men selv jeg taper titt og stadig i kampen om damenes gunst. Sånn er livet. Det er en joker-faktor i relasjonsmarkedet: Hvor god venn er du med jenta? Har dere samme humor? Liker dere samme ting? Du kan ha all verdens største penis, verdens fineste ansikt. Modellkjekk og brautende. Du når sjelden frem med det alene. Dette forstår ikke incels, og jeg mistenker at det dreier seg om at de i utgangspunktet er for dårlige på mellommenneskelig kontakt. Small talk. Det å være en god venn. Kvinner i 2019 har ikke behov for pengene dine. De klarer seg selv. Mange går etter de kjekkeste, det er selvfølgelig sant. Men, det gjør vi alle, inkludert incel-mannen. Vi vil alle makse vårt output. Få den fineste personen vi klarer. Det kvinner faktisk er best på, og vesentlig bedre enn menn, er å verdsette andre ting enn kun utseende. Jeg tror rett og slett ikke på at det står så dårlig til som det hevdes av incelsverdenen. De taper av andre årsaker enn at de ikke har sterk kjevelinje og stor bicep. De taper fordi de er dårlige venner. Endret 12. mars 2019 av Arcturus 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #102 Skrevet 12. mars 2019 24 minutter siden, Arcturus skrev: Jeg er lat av natur. Hadde jeg kunnet velge fra øverste hylle uten behov for inntekt og høy levestandard hadde jeg sittet og spilt dataspill hele dagen. Levd et herrens bedagelig slaraffenliv. Det hadde vært fabelaktig. Hva gjør jeg istedenfor? Jeg tvang den late sjelen min gjennom årevis med høyere utdannelse. Jeg biffet på treningssenter regelmessig. Jeg går til frisøren og prøver å følge med på moten nogenlunde. Hvorfor gjør jeg egentlig disse tingene? Innerst inne antar jeg at det handler om et slags sosialt spill der mine trekk søker mot økt seksualmakt og attraktivitet. En kamp om å karre seg opp på den sosiale rangstigen. Skritt for skritt hever jeg min status og forsøker å svare til forventingene. God mann. Gode holdninger. Klar for barn. Kan tilby stabile oppvekstsvilkår. Økonomisk trygghet. Muligheter. Mål. Drømmer. Mitt vesen er et verktøy for noen andre og jeg stiller velvillig opp. Som betaling håper jeg at noen blir glad i meg og at jeg ikke blir plassert i garasjen når de er lei av meg. Jeg tror incels ikke makter å svare ut forventingene som stilles til Mannen 2019. Statistisk blir flere menn såkalte samfunnstapere. Lav inntekt, lav utdanning, ustabile liv med lav seksualmakt og status. De har ikke fine biler, ikke fine hus, og de har dårlige og slitsomme jobber. Sånne som meg - med hytte og dyre biler, er et halvt årtusen foran dem. Det de likevel ikke skjønner er at kvinner ikke reagerer direkte på makt. Status og makt skal liksom bare 'være der' - men det har ingen direkte utslag. Jeg har aldri vunnet en dame fordi jeg har hatt mye penger. Tvert imot. Jeg har blitt grundig dumpa til fordel for en snekker(!). Et sosialkasus rigga for fremtidig rus og trygd. Jeg har alt du kan drømme om, men selv jeg taper titt og stadig i kampen om damenes gunst. Sånn er livet. Det er en joker-faktor i relasjonsmarkedet: Hvor god venn er du med jenta? Har dere samme humor? Liker dere samme ting? Du kan ha all verdens største penis, verdens fineste ansikt. Modellkjekk og brautende. Du når sjelden frem med det alene. Dette forstår ikke incels, og jeg mistenker at det dreier seg om at de i utgangspunktet er for dårlige på mellommenneskelig kontakt. Small talk. Det å være en god venn. Kvinner i 2019 har ikke behov for pengene dine. De klarer seg selv. Mange går etter de kjekkeste, det er selvfølgelig sant. Men, det gjør vi alle, inkludert incel-mannen. Vi vil alle makse vårt output. Få den fineste personen vi klarer. Det kvinner faktisk er best på, og vesentlig bedre enn menn, er å verdsette andre ting enn kun utseende. Jeg tror rett og slett ikke på at det står så dårlig til som det hevdes av incelsverdenen. De taper av andre årsaker enn at de ikke har sterk kjevelinje og stor bicep. De taper fordi de er dårlige venner. Utfordringen din er at du ikke uten videre kan se hvem som har penger og materielle eiendeler eller ikke. Mange av "slaskene" og som fremstår som de ikke akkurat en gave til kvinner har det ikke, men noen har. Og det er ikke alle som viser sin rikdom. De virkelig rike har ikke behov for å vise frem fine biler, hytter eller yachter. Noen av dem gjør det, men det er ikke nødvendig. Den virkelige økonomiske makten ligger i å ha betydelige aksjeposter i et eller flere av verdens mektigste firmaer for eksempel. Anonymkode: 8c010...362
Teethgrinding Skrevet 12. mars 2019 #103 Skrevet 12. mars 2019 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Utfordringen din er at du ikke uten videre kan se hvem som har penger og materielle eiendeler eller ikke. Mange av "slaskene" og som fremstår som de ikke akkurat en gave til kvinner har det ikke, men noen har. Og det er ikke alle som viser sin rikdom. De virkelig rike har ikke behov for å vise frem fine biler, hytter eller yachter. Noen av dem gjør det, men det er ikke nødvendig. Den virkelige økonomiske makten ligger i å ha betydelige aksjeposter i et eller flere av verdens mektigste firmaer for eksempel. Anonymkode: 8c010...362 Leste du i det hele tatt innlegget mitt? Jeg skrev at jeg ikke tror materielle goder er spesielt utslagsgivende. Om rikdommen er skjult eller åpenlyst er vel således irrelevant. 1
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #104 Skrevet 12. mars 2019 Nei, "alle" vil ikke ha de rikeste mennene med de fineste jobbene, det er ikke bare 10 - 20 prosent av mennene som får seg damer. Rørleggere, postbud og renholdsarbeidere har også damer. Ssb sier: "Blant personer mellom 16 og 79 år lever nesten 70 prosent i samliv. Vel ett av fire par er samboere, mens resten er gift." https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/samboer/aar/2015-11-26 Av de vel 30 prosentene som faller utenfor er menn (og kvinner) fra alle samfunnslag, noen av dem er enker/enkemenn, noen ønsker å lever alene, noen har kjærester, noen er særboere osv. Så slutt å spre myten om at det bare er et fåtall menn som er vinnere på parfronten. De aller fleste finner seg noen om de vil. Skal vi snakke om de som ikke finner seg noen, bruk iallfall korrekte tall. Anonymkode: 1245d...0f9 4
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #105 Skrevet 12. mars 2019 2 timer siden, Arcturus skrev: Leste du i det hele tatt innlegget mitt? Jeg skrev at jeg ikke tror materielle goder er spesielt utslagsgivende. Om rikdommen er skjult eller åpenlyst er vel således irrelevant. Ja. Jeg har heller ikke påstått at materielle og økonomiske goder trumfer alt. Men det er temmelig naivt å mene at det ikke teller noe som helst. Anonymkode: 8c010...362
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #106 Skrevet 12. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, "alle" vil ikke ha de rikeste mennene med de fineste jobbene, det er ikke bare 10 - 20 prosent av mennene som får seg damer. Rørleggere, postbud og renholdsarbeidere har også damer. Ssb sier: "Blant personer mellom 16 og 79 år lever nesten 70 prosent i samliv. Vel ett av fire par er samboere, mens resten er gift." https://www.ssb.no/befolkning/statistikker/samboer/aar/2015-11-26 Av de vel 30 prosentene som faller utenfor er menn (og kvinner) fra alle samfunnslag, noen av dem er enker/enkemenn, noen ønsker å lever alene, noen har kjærester, noen er særboere osv. Så slutt å spre myten om at det bare er et fåtall menn som er vinnere på parfronten. De aller fleste finner seg noen om de vil. Skal vi snakke om de som ikke finner seg noen, bruk iallfall korrekte tall. Anonymkode: 1245d...0f9 Jeg tror det er få som hevder at kun 10-20 prosent av mennene får seg partner i realiteten, selv om jeg har sett det bli brukt som en spissformulering. Det er likevel naivt å tro at sosioøkonmisk status ikke teller. Attraksjon er summen av utseende, sosiale ferdigheter, humor, verdier, vennlighet og en rekke andre ting. Men sosioøkonomisk status er gjerne også en av disse tingene, for noen betyr det mer, for andre mindre. Anonymkode: 8c010...362
draug 75 Skrevet 12. mars 2019 #107 Skrevet 12. mars 2019 På 1.6.2018 den 12.01, hind skrev: Å jada, de finnes. Jeg kjenner et par av det slaget. De er helt vanlige, hyggelige, ressurssterke menn. De liker kvinner og ønsker seg familie men de er helt håpløse når det gjelder flørting og annen kontaktsøkende oppførsel. Begge er ganske sjenerte og tør ikke ta initiativ til noe når de møter kvinner de liker, og de oppfatter ikke signalene når kvinner viser interesse for dem. Dette. Nå må man være klar over at incels finnes, men de er ikke alle som forblir i den tilværelsen hele livet. Omsider så blir det ut av singeltiværelsen på de fleste menn, sjøl om et etterhvert stort antall menn blir stående utenfor (25% sier man, men merk at det er 25% av alle over 45 år, at tallet et fra 2010 og at andelen økte fra 12% av alle over 40 år i 1985. Hvis man regner på det, så ser man, i og med at andelen økte, at andelen i de yngste aldresguppene er høyere enn gjennomsnittet. Så la oss si at noe slikt som innpå hver tredje mann står utenfor). Jeg vil nok tro at de som står utenfor, etter hvert venner seg å leve slik. Jeg har selv hatt lange singelperioder, noen ganger over flere år uten sex, og man slutter i bunn og grunn å tenke på det. Det er nesten mer til å undres over at det ikke bare ble med singeltilværelsen. Dette har lite med genetikk og orden på livet å gjøre. Ei kvinne bestemmer seg for hva hun vil eller ikke vil med en mann lenge før hun har noe større begrep om hans slekts historie med arvelige sykdommer og sinnssykdom, om hva han er liknet for og så videre.
AnonymBruker Skrevet 12. mars 2019 #108 Skrevet 12. mars 2019 33 minutter siden, draug 75 skrev: Dette har lite med genetikk og orden på livet å gjøre. Ei kvinne bestemmer seg for hva hun vil eller ikke vil med en mann lenge før hun har noe større begrep om hans slekts historie med arvelige sykdommer og sinnssykdom, om hva han er liknet for og så videre. Det har en del med orden på livet å gjøre. Ikke bare det, men når man ønsker å etablere seg, så ser man etter de med ting noenlunde på stell. Anonymkode: 8c010...362 2
Gjest ThotSlayer Skrevet 12. mars 2019 #109 Skrevet 12. mars 2019 7 hours ago, SunnivaOslo said: Det er en filosofi å ikke være i forhold og prøve å unngå kvinner? Vanligvis kaller man det en som er singel men ikke ute etter noe mer. Den går dypere enn det du bekriver der.
herzeleid Skrevet 12. mars 2019 #110 Skrevet 12. mars 2019 Jeg ser det hevdes at mange av de som er ‘incels’ er dette fordi de har for høye krav til potensielle sexpartnere. Er det noen som vet hvor reellt dette egentlig er? En skulle jo tro at de som angivelig er så nedtrykket og sliter med å leve i sølibat hadde veldig lave standarder.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #111 Skrevet 13. mars 2019 13 hours ago, herzeleid said: Jeg ser det hevdes at mange av de som er ‘incels’ er dette fordi de har for høye krav til potensielle sexpartnere. Er det noen som vet hvor reellt dette egentlig er? En skulle jo tro at de som angivelig er så nedtrykket og sliter med å leve i sølibat hadde veldig lave standarder. Jeg har hengt litt på incelnettsteder (er kvinne, så ikke fordi jeg er incel selv), og de er ekstremt stygge i språkbruken når det gjelder kvinners utseende. Kvinner over 25 er ubrukelige, de vil de ikke ha uansett hvilken alder de selv er. Helst vil de ha jenter i 12-15 årsalderen. Jenta må være jomfru, hvis ikke er hun used goods. Hun må ikke være overvektig eller litt lubben en gang, da er hun en "landwhale". Og de er veldig opptatt av å rangere kvinner på 0-10 skalaen (de fleste hollywood kvinner ligger i følge dem på 6-7 på skalaen, normalvektige, søte, ordinære kvinner er 2-3 på skalaen). Så ja, de er kravstore. Anonymkode: 31ae8...7ce 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #112 Skrevet 13. mars 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hengt litt på incelnettsteder (er kvinne, så ikke fordi jeg er incel selv), og de er ekstremt stygge i språkbruken når det gjelder kvinners utseende. Kvinner over 25 er ubrukelige, de vil de ikke ha uansett hvilken alder de selv er. Helst vil de ha jenter i 12-15 årsalderen. Jenta må være jomfru, hvis ikke er hun used goods. Hun må ikke være overvektig eller litt lubben en gang, da er hun en "landwhale". Og de er veldig opptatt av å rangere kvinner på 0-10 skalaen (de fleste hollywood kvinner ligger i følge dem på 6-7 på skalaen, normalvektige, søte, ordinære kvinner er 2-3 på skalaen). Så ja, de er kravstore. Anonymkode: 31ae8...7ce Langt ifra alle "incels" er helt like. Jeg har selv kommet med konstruktiv kritikk av kvinnedominansen og den ekstreme feminismen vi har her i samfunnet - et system som produserer mange mannlige tapere og dette bør tas på største alvor. Historisk sett har alle samfunn endt opp i store problemer når en viss andel av menn føler seg som tapere og at de ikke lenger har noe å tape. Da stemmer de politisk sett på ekstreme, politiske partier og da har du det gående. Dette ser du flere steder rundt i Europa idag. Dette ser du også i USA - der mange menn følte at ei som Hillary var en "man hater" og de gikk inn for Trump. Disse incelstedene du har "besøkt" er mest sannsynlig amerikanske brukere og igjen - disse incels stemmer aller mest sannsynlig på Trump, så for deres del er det selvsagt en drøm å se en mann i 70-årene som er rik og mektig, "bange" på en tidligere kvinnelig modell i 40-årene, som ellers er ganske stilig i klesstilen og som fortsatt ser ut som om hun er 30-årene. Så det er helt feil når du antyder at det er bare disse amerikanske incels som du har "besøkt" på diverse forum som er "veldig stygge i språkbruken", for du vil finne like stygg språkbruk som det der i en "Alpha" sportsgarderobe blant menn som anses som kjekke. Videre så vet vi at kvinner er ofte kvinner verst, og du kan lese dette gode innlegget som ble postet tidligere denne uka. Mange unge kvinner er også ekstreme mot menn og du trenger ikke gå på noe incel-forum - disse jentene er brutale mot gutter på mange norske videregåendeskoler rundt omkring her i landet. https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/Qld92P/Jeg-er-blitt-kalt-bade-fitte-og-hore-Hvem-sto-bak-80-prosent-av-kommentarene-Jenter--Rikke-Andersen Anonymkode: 22e49...a28 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #113 Skrevet 13. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hengt litt på incelnettsteder (er kvinne, så ikke fordi jeg er incel selv), og de er ekstremt stygge i språkbruken når det gjelder kvinners utseende. Kvinner over 25 er ubrukelige, de vil de ikke ha uansett hvilken alder de selv er. Helst vil de ha jenter i 12-15 årsalderen. Jenta må være jomfru, hvis ikke er hun used goods. Hun må ikke være overvektig eller litt lubben en gang, da er hun en "landwhale". Og de er veldig opptatt av å rangere kvinner på 0-10 skalaen (de fleste hollywood kvinner ligger i følge dem på 6-7 på skalaen, normalvektige, søte, ordinære kvinner er 2-3 på skalaen). Så ja, de er kravstore. Anonymkode: 31ae8...7ce Det er litt morsomt, fordi de scorer 0 i både utseende og personlighet. Slike menn kan egentlig bare dø ut. De er ikke verdt en dritt. Anonymkode: 87bb3...4ff 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #114 Skrevet 13. mars 2019 18 hours ago, herzeleid said: Jeg ser det hevdes at mange av de som er ‘incels’ er dette fordi de har for høye krav til potensielle sexpartnere. Er det noen som vet hvor reellt dette egentlig er? En skulle jo tro at de som angivelig er så nedtrykket og sliter med å leve i sølibat hadde veldig lave standarder. Da antar du at mennesker er rasjonelle vesener som tenker fornuft og logikk; det er de ikke. Men de ville fortsatt vært sure fordi de ble født med et handicap (være stygg) og verden fungerer ikke slik at man kan få en sexy dame om man er stygg. Det er fortsatt noe å bli sint over, i deres øyne Anonymkode: b624f...d79 1
herzeleid Skrevet 13. mars 2019 #115 Skrevet 13. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hengt litt på incelnettsteder (er kvinne, så ikke fordi jeg er incel selv), og de er ekstremt stygge i språkbruken når det gjelder kvinners utseende. Kvinner over 25 er ubrukelige, de vil de ikke ha uansett hvilken alder de selv er. Helst vil de ha jenter i 12-15 årsalderen. Jenta må være jomfru, hvis ikke er hun used goods. Hun må ikke være overvektig eller litt lubben en gang, da er hun en "landwhale". Og de er veldig opptatt av å rangere kvinner på 0-10 skalaen (de fleste hollywood kvinner ligger i følge dem på 6-7 på skalaen, normalvektige, søte, ordinære kvinner er 2-3 på skalaen). Så ja, de er kravstore. Anonymkode: 31ae8...7ce Huff, det høres veldig dysfunksjonelt ut. Enten høres det ut som en slags forsvarsmekanisme, å nedvurdere alle som velger en selv vekk, eller så er det rett og slett ikke snakk om folk som lever i ufrivillig sølibat, men egenvalgt. 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da antar du at mennesker er rasjonelle vesener som tenker fornuft og logikk; det er de ikke. Men de ville fortsatt vært sure fordi de ble født med et handicap (være stygg) og verden fungerer ikke slik at man kan få en sexy dame om man er stygg. Det er fortsatt noe å bli sint over, i deres øyne Anonymkode: b624f...d79 Nei jeg antar egentlig ikke noe om rasjonalitet, men kanskje mest om at "i nøden spiser fanden fluer". Om noen er så desperate etter sex og/eller nærhet som denne gjengen angivelig er høres det rart ut om de velger bort normale eller mindre attraktive kvinner.
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #116 Skrevet 13. mars 2019 På 31.5.2018 den 23.53, AnonymBruker skrev: Jeg hadde aldri hørt om Incels engang før 3 dager siden når noen la ut denne på Facebook; Så det er altså menn som dyrker han Elliot karen. Han drepte 6 damer for noen år siden fordi han ikke klarte å tiltrekke damer. De er såklart ikke helt friske i hodet. Men man kan begynne å lure på om ikke det også er noe fundamentalt galt med samfunnet hvor disse finnes, og hvor #metoo kampanjer avslører at masse damer er blitt misbrukt etc. Alt dette kommer jo av at det er millioner av frustrerte menn som ikke har kontroll over eget sexliv fordi de ikke har fjerneste anelse om hvordan tiltrekke kvinner. Dette er noe jeg selv kan relatere til, har prøvd i flere år nå å forstå kvinner, og hvordan tiltrekke dem..lest et hundretalls videoer og brukt 40 000 kr i coaching og diverse produkter uten at jeg egentlig er noe nærmere en grunnleggende forståelse av damer. Jeg får meg en dame her og en dame der, men det er mye ute av min kontroll, og som regel ikke dem jeg er mest tiltrukket av selv. Kommer aldri til å bli en fucking Incel, MGTOW eller forgriper, men forstår den dype frustrasjonen alt hatet deres kommer fra. Anonymkode: ff1ff...cda 😮😯 Hva f@en!?😡 Er det sant? Tenk på at de finnes flere som han der ute... og på tinder også, med så mørke tanker🙁😒😡 Anonymkode: 09305...a3c 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #117 Skrevet 13. mars 2019 2 minutter siden, herzeleid said: Huff, det høres veldig dysfunksjonelt ut. Enten høres det ut som en slags forsvarsmekanisme, å nedvurdere alle som velger en selv vekk, eller så er det rett og slett ikke snakk om folk som lever i ufrivillig sølibat, men egenvalgt. Nei jeg antar egentlig ikke noe om rasjonalitet, men kanskje mest om at "i nøden spiser fanden fluer". Om noen er så desperate etter sex og/eller nærhet som denne gjengen angivelig er høres det rart ut om de velger bort normale eller mindre attraktive kvinner. Man søker da den genuine følelsen, ikke en falsk en der man tar hva som helst. Det er litt som å tenke at man får den samme følelsen fra alkohol som fra alkoholfritt Anonymkode: b624f...d79 1
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2019 #119 Skrevet 13. mars 2019 Ja. hvis det finnes kvinnelige incel så er jeg en...hvorfor er det ingen som har fokus på oss kvinnelige incels ? Anonymkode: 51e7a...beb 1
Gjest ThotSlayer Skrevet 13. mars 2019 #120 Skrevet 13. mars 2019 3 hours ago, AnonymBruker said: Ja. hvis det finnes kvinnelige incel så er jeg en...hvorfor er det ingen som har fokus på oss kvinnelige incels ? Anonymkode: 51e7a...beb Fordi i motsetning til menn, så ender dere opp med å bli feminister og raserer politikken/samfunnet på en sosialt godkjent måte. Mens menn blir voldelige og er visstnok mye mer farlige om de ikke får pult Ihvertfall slik jeg har skjønt det. Gutta er ikke redde for kvinnelige incels, mens kvinner er redde for mannlige incels.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå