Gå til innhold

WP og lillebror i magen


TeamWP

Anbefalte innlegg

19+2

Én dag igjen til OUL😍 imorgen på denne tiden vet vi kanskje hvem som gjemmer seg i magen😃 drømte så mye rart og var mye våken og grubla i natt. Ble redd for at kjæresten ikke skulle få fri fra jobb for å være med,på så kort varsel... drømte til og med at jeg måtte dra alene,og ble så distré av det,at jeg glemte å få vite når termin ble satt,og de tok aldri telefonen da jeg ringte... phu...

Var godt å bli vekket av godtuppa mi da ja💗vekket med koos💗

Nå sitter vi og fargelegger,bare litt over en time til hun drar opp til pappa igjen...lurer på hva i alle dager jeg skal finne på for å få tiden til å gå da...kunne fargelagt mer men får jo så krampe i fingrene🤣(derfor denne pausen for å skrive her også)

Jaja.... speeent!!!

20180816_123012.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende med ordinær ultralyd! 😀 Føles som en evighet til jeg skal... (18. september). Har du noen følelse av hvilket kjønn det er da? ❤💙 Sist var jeg helt sikker på gutt, og det stemte. Denne gangen hadde jeg ingen følelse i det hele tatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Pupsilure skrev:

Så spennende med ordinær ultralyd! 😀 Føles som en evighet til jeg skal... (18. september). Har du noen følelse av hvilket kjønn det er da? ❤💙 Sist var jeg helt sikker på gutt, og det stemte. Denne gangen hadde jeg ingen følelse i det hele tatt. 

Åh ja... da det var en mnd igjen synes jeg også det var evig lenge å vente🙄

Har jentefølelse💗går liksom ikke ann at jeg skal ha gutt vel? Mulig jeg bare er inngrodd i gamle vaner da jeg har jente fra før og rosa er yndlingsfargen min😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde heller ikke sett for meg at det kunne være en jente, for jeg er jo guttemamma 🤣 Men hadde liksom ikke følelsen av at det var gutt heller. Begynner å venne meg til tanken på at det kommer kjoler og hårspenner inn i huset vårt etterhvert. (Hvis hun vil da 😜)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ferdig på UL😁takk for lykkønskninger @Azumarill og @LineG😍

Fremdeles 

19+3

Med termin 11.januar,deilig at det ikke ble noen forandring der!

Har jo vært litt smånervøs siden jeg ikke har kjent noe liv enda,men det ingen grunn til å være. Såvidt jordmor rakk å sette den tingen borti magen før første vi så var et bankende hjerte. Fra ryggsiden,babyen ligger altså med både armer og bein innover,pluss at morkaka ligger foran på magen. JM regna med det var sånn baby ligger for det meste,for var ikke sjans til å få endra stilling,enda hu dytta og klemte og styra...litt vondt faktisk! Måtte snu meg og ligge på siden,over på ryggen igjen,på sida.. phu.. som en treningsøkt det der!🤣 Men hun fikk nå de målene hun skulle og alt så fint ut. Og det var jaggu en liten tut der!! Jeg skal bli guttemamma!! Wææææ😃😂💙

 

2018-08-17_11.46.41.jpg

Endret av TeamWP
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TeamWP skrev:

Ferdig på UL😁

Fremdeles 

19+3

Med termin 11.januar,deilig at det ikke ble noen forandring der!

Har jo vært litt smånervøs siden jeg ikke har kjent noe liv enda,men det ingen grunn til å være. Såvidt jordmor rakk å sette den tingen borti magen før første vi så var et bankende hjerte. Fra ryggsiden,babyen ligger altså med både armer og bein innover,pluss at morkaka ligger foran på magen. JM regna med det var sånn baby ligger for det meste,for var ikke sjans til å få endra stilling,enda hu dytta og klemte og styra...litt vondt faktisk! Måtte snu meg og ligge på siden,over på ryggen igjen,på sida.. phu.. som en treningsøkt det der!🤣 Men hun fikk nå de målene hun skulle og alt så fint ut. Og det var jaggu en liten tut der!! Jeg skal bli guttemamma!! Wææææ😃😂💙

 

2018-08-17_11.46.41.jpg

Ååh gratulerer så mye med en liten gutt i magen 😍💙💙💙👶

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, LineG skrev:

Ååh gratulerer så mye med en liten gutt i magen 😍💙💙💙👶

Taakk😘helt sjokka her nå😂21myter og kjerringråd,pluss egen magefølelse,kan bare gå hjem og legge seg😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, TeamWP skrev:

Taakk😘helt sjokka her nå😂21myter og kjerringråd,pluss egen magefølelse,kan bare gå hjem og legge seg😂😂

Haha know the feeling, blant annet kinesisk før fødekart lurte meg litt 😂 brukte litt tid på venne meg til tanken til å bli guttemamma, men nå kan jeg nesten ikke se for meg annet 😍💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for guttebaby💙💙💙 :strix: Så fint du har ordnet med ballong og greier♡

Usikker på om jeg har skrevet her før, men er fast leser iallefall. :vinke:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, LineG skrev:

Haha know the feeling, blant annet kinesisk før fødekart lurte meg litt 😂 brukte litt tid på venne meg til tanken til å bli guttemamma, men nå kan jeg nesten ikke se for meg annet 😍💙

Kinesiske fødselskartet kan gå hjem til mora si det også😂lurte meg trill rundt,det stemte jo på storesøster🤣 åh ja,skal nok venne oss til tanken på lillebror vi og😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Sirinna skrev:

Hurra for guttebaby💙💙💙 :strix: Så fint du har ordnet med ballong og greier♡

Usikker på om jeg har skrevet her før, men er fast leser iallefall. :vinke:

 

Ja hipp hipp💙takk,sant den var søt? Måtte lage litt surprisestæsj til storesøster😍 

Så hyggelig ,leser hos deg også😀👏

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Pupsilure skrev:

Så hyggelig med en liten gutt 💙💙💙

Ja blir stas detta,syntes jo mye ble nytt pga det er så lenge siden jenta var baby,men nå blir aalt helt nytt uansett😍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, TeamWP skrev:

Ja hipp hipp💙takk,sant den var søt? Måtte lage litt surprisestæsj til storesøster😍 

Så hyggelig ,leser hos deg også😀👏

Veldig koselig, ble hun glad? ♡ 

Å så hyggelig at du leser hos meg også ♡

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Sirinna skrev:

Veldig koselig, ble hun glad? ♡ 

Å så hyggelig at du leser hos meg også ♡

Ja...kjempeglad!! Koselig med en lillebror,da er hun for meg fremdeles og alltid vakreste jenta i hele verden😍

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19+4

Greier ikke å ligge rett ut på ryggen mer😯

Kynnere hagler på,pulsen øker så det skikkelig banker på halsen..begynner å svimle så det suser i øra og prikker for øynene. Etter hva jeg har lest kommer ikke det der vena cava syndromet før borti uke 25...🙄 

Stiilig...skal ikke få noe vondt i hoftene av å kun veksle mellom å ligge på siden og halvveis på magen..og med den farten kula her vokser blir det vel bare på siden ganske snart...

Jaja...mye rart en skal plages med. Misunner de damene som er skapt for å gå gravide,og føde😂 jeg er ikke helt med i gjengen....🤔😅

Men nei... nå skal jeg finne senga og ligge halvveis på magen,mens jeg kan😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...