Gå til innhold

WP og lillebror i magen


TeamWP

Anbefalte innlegg

40 minutter siden, Pupsilure skrev:

Hvordan går det med deg? ❤

Takk som spør❤det går greit. Deprimert og sliten,lei,men ellers er det bra med meg. Altfor lite vondt😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper han kommer snart! Den ventetiden etter termindatoen er lang... Gikk 9 dager sist, og trodde til slutt at det ikke skulle komme noen baby. 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Pupsilure skrev:

Håper han kommer snart! Den ventetiden etter termindatoen er lang... Gikk 9 dager sist, og trodde til slutt at det ikke skulle komme noen baby. 😂 

Begynner å miste trua her😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41+1

realfeal: 44+1 ... i hodet mitt er jeg tre uker over...uansett hvor mye jeg har lest,lært og hørt er det noe med den forestillingen i hodet at man får før,siden første gjorde det...

Er absolutt ikke på et bra sted psykisk nå. Unntakstilstand deluxe... BARE venter...hadde jeg enda hatt mer energi er det så mye jeg skulle gjort for å fordrive tiden og tenke på noe annet. Dagene går til spising,soving når jeg kan,og eneste tidsfordrivet er å surfe på mobilen. Så blir jeg så eitranes forbanna av det også...er jeg så heldig å få sove mer enn to timer i strekk venter meldinger som "oi,lenge siden du va pålogga nå,er det noe på gang?" Sender jeg en snap til noen er det null respons på det jeg faktisk sender,bare "åå jeg som håpte det var babysnap nå"

Har sagt fra til alle at de får beskjed om det skjer noe,men det går jo ikke inn!! 

På toppen av det hele har det skjedd noe megadritt i familien,som gjør at hvis jeg ikke føder før helgen kommer står mamma,som skal være med på fødselen,uten barnevakt😖det er storkrise. Jeg griner bare jeg tenker på det. Så prøver å la være det,og heller tenke gode tanker om at lillebror kommer før helgen🤞mange ting som tilsier at han MÅ det.

En annen mindre alvorlig,men meget praktisk ting ved at han bør komme snart,er halsbrann... flaska med flytende Gaviscon er straks tom🤣synes den var steike dyr som alle andre apotekprodukter,så kjipt om jeg må kjøpe en helt ny for noen slurker de siste dagene før max overtid er nådd😋

Hadde man bare kunnet kjøpt slike flasker med innhold av tålmodighet og sinnsro😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker de meldingene fra jeg gikk gravid sist 😂 Folk mente det jo bare hyggelig, men jeg ble ordentlig sur. Husker jeg våknet skuffet hver morgen over at det var blitt enda en ny dag uten baby. På dag 8 løy jeg sånn delvis på meg at jeg trodde jeg lakk fostervann, fordi jeg bare måtte føle at noe skjedde! 🙈 Hadde tynn utflod da, så ikke helt løgn. Fikk komme på sjekk og ble røsket litt i, på natten da begynte det å skje noe. 

Kjenner meg igjen i å ikke kunne gjøre så mye. Jeg sover heldigvis godt, men får gjort lite annet enn å se TV og surfe. Har senebetennelse i hånda av å bruke mobilen så mye. Se om du finner noen spennende nye tv-serier. Kan tipse om consumed på Netflix hvis du liker opprydningsprogrammer, den har jeg nettopp sett ferdig. Ellers så ser jeg på forskjellige ting jeg kommer over på YouTube. Mye babyrelatert da. Familie som fikk sekslinger og sånn 😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aiai.. ja nå MÅ han bare komme før helgen🙏🏻 Skjønner du blir stresset. Krysser alt som krysses kan🤞🏻 Æsj de meldingene tikker søren meg inn hver dag fra visse personer.. «har det skjedd noe nå da??». Skjønner ikke at det er så vanskelig å bare vente på melding.. jeg klarer jo å vente uten å fly totalt på veggen (nesten🤔), så da burde de kunne klare det også! 

Når det gjelder gaviscon, har du sjekket hva prisene er på nett hos apoteket? Ofte er det jo halve prisen om man bestiller på nett og henter i butikken selv like etterpå. Latterlig... jeg tror det var på Apotek1 jeg så på nett at gaviscon tablettene kostet 48kr og fysisk i apoteket kostet de 94kr🤦🏼‍♀️

Skal si i fra om jeg kommer over noe tålmodighets serum jeg😉 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er grunnen jeg ikke forteller termindatoen til noen. Bare familien vet, men de maset ikke sist.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, nå håper jeg veldig at han kommer før helga altså!! Nå er det ikke rart du er lei :( Klem ❤️❤️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41+2

6 dager over...og dønn rolig baby😢 ja,jeg kjenner av og til liv,men påfallende lite. Veldig redd for at lille ikke trives i magen nå. Sitter og drikker morgenkaffen etter ett glass iskald Biola. Reagerer han ikke slik som ønsket etter kaffen heller så ringer jeg nedover på føden. Har fastlegetime imorgen,men håper de tar meg inn på en sjekk på føden idag likevel... ikke godt å være bekymret. 

Ser flere har skrevet til meg her,takk og takk🤗🌷får ikke samlet hodet til å svare dere personlig hver enkelt akkurat nå...😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, TeamWP skrev:

41+2

6 dager over...og dønn rolig baby😢 ja,jeg kjenner av og til liv,men påfallende lite. Veldig redd for at lille ikke trives i magen nå. Sitter og drikker morgenkaffen etter ett glass iskald Biola. Reagerer han ikke slik som ønsket etter kaffen heller så ringer jeg nedover på føden. Har fastlegetime imorgen,men håper de tar meg inn på en sjekk på føden idag likevel... ikke godt å være bekymret. 

Ser flere har skrevet til meg her,takk og takk🤗🌷får ikke samlet hodet til å svare dere personlig hver enkelt akkurat nå...😘

Usj, så skummelt. Bedre å ringe føden en gang for mye, og du får helt sikkert komme på en sjekk selv om du har legetime i morgen. Er jo du som kjenner mini best💙 Håper alt ordner seg og at det er helt ufarlig🤞🏻 Stor klem💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ringe, du får helt sikkert komme inn. Tenker det kan være veldig godt for deg, for å føle at noe skjer. ❤ 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuu da var jeg hjemme! Sliiten,da jeg ikke har sovet siden 00.30! Men , beroliget.

Lillebror har det greit nok,de synes ikke han var store karen,men de skulle gjerne hatt tidligere ultralyd å sammenlignet med for å se om han bare er mindre enn gjennomsnitt,eller om han ikke får nok"mat" og har gått ned i vekt. Så siden vi ikke har noe å sammenligne med...må vi bare gå ut ifra at han har det fint , men jeg får når som helst komme tilbake hvis jeg synes han er roligere enn vanlig videre også. Hjertelyd og sparketest var grei. Fikk se han bittelitt i 3d-ul og vanlig,ikke så lett da han ligger godt trykket ned i bekkenet,men så nok til at mamma og jeg utbrøt i kor "see han som er lik pappaen sin da!" 😂 fikk tom.med meg 2 bilder,ett forfra og ett i profil😍

Sååååå sjekket legen meg nedentil😲ble strippet😲 det var bittelitt åpning!! Så hun røsket litt til , til hun  kilte baby på hodet🤭var ikke så vondt som jeg trodde det skulle være👏🏻🤩

Så nå har jeg tatt to paracet og funnet senga. Spent på om strippinga fremkaller noen rier så ting skjer av seg selv,eller om jeg må vente til tirsdag... da er det time til igangsettelse🙄håper jeg får før det😃

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med gode nyheter😊 Krysser fingra for at strippingen hjelper litt ekstra og at han veldig snart er på vei🤞🏻 Håper du får sove godt også da😴

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna kl20. Av smerter. Var det rier eller ?? Kl21 ble jeg sikker,da hadde jeg hatt 4 rier på den ene timen... ble sikker pga at jeg varma meg fjordland fiskeboller i mikroen,og da jeg skulle klippe opp posene og få maten på fatet måtte jeg rett og slett stoppe for å puste og liksom rugge litt frem og tilbake mens jeg bøyde meg over benken. Det har jeg aldri gjort med kynnere🤣

Måltidet gjorde godt,og jeg fant ut jeg skal IKKE gjøre samma som under første fødselen. Gikk alle 36 timene med rier uten spise! Galskap,sett i ettertid. Tenkte ikke over det da... men nå! Andre boller!

Fikk med nabovenninna mi på butikken,handla litt forskjellig , sjokolade, banan,rett i koppen,tomatsuppe og havregrøt..saftis ,kanelgiflar. Og ett pizzahjul😳🤔 hadde tre rier mens vi gikk rundt i butikken...spesiell opplevelse!  Hun i kassa ble såå spent og gleder seg,neste gang jeg kommer og handler er det med barnevogn!😃

Nå skal jeg prøve å sove litt til... synes det er veldig spesielt og litt skummeltrart å gå her hjemme alene med rier... men iom.at de ikke er regelmessig eller noe er det jo ikke noe å dra ned på sykehuset for,og heller ikke vits å styre med barnevakt og få mamma nedover... er bare sååå glad for at det ser ut til å bli nå  ,før vi ikke har mulighet for barnevakt oppe hos mamma🤞😃😃

Spist en saftis nå...og det er definitivt mer turbo i lillebror enn det var😃phhuu

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aww, velkommen lillebror💙 Bra han tok hintet etter sykehusbesøket i dag. Han ville nok bare vente til fredda’n😉 Masse lykke til, og sov godt😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, tuppelene skrev:

Aww, velkommen lillebror💙 Bra han tok hintet etter sykehusbesøket i dag. Han ville nok bare vente til fredda’n😉 Masse lykke til, og sov godt😊

Hehehe vente til fredda'n ja😃der sier du noe🤣👏🏻 takk og takk🌷 du må komme etter nå da🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...