Gå til innhold

WP og lillebror i magen


TeamWP

Anbefalte innlegg

På 2.1.2019 den 10.20, Azumarill skrev:

Nå er det ikke lenge igjen! Så godt storesøster er - håper baby hører på henne og kommer ut nå mens hun er borte :nigo: Tenk at fødsel er like rundt hjørnet for begge oss - det er noe rart med det der å gå og vente på noe som man ikke helt vet når skal skje! 

Ja,håper han gjør det,om han ikke hører på meg så må han vel høre på henne som skal være hans beste venn OG fiende i oppveksten🤭

Ja det er kjemperart...såå spent på når og hvordan dette setter i gang^^

Rundvaske hus nå.. ikke sikkert det hjelper på noe,men får tiden til å gå😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17 timer siden, tuppelene skrev:

Nå er ventetiden snart over💙 Så får vi håpe han hører på søsteren sin og kommer veldig snart🤞🏻 Nesten litt for spennende å gå slik og vente..

Hurra for dét💙 jaaa huff...litt for spennende så tenker på det hele tiden,og blir sånn grublete... tenkte jeg skulle ta en rundvask i huset idag,blir gæren av å sitte og tenke og vente😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, TeamWP skrev:

Hurra for dét💙 jaaa huff...litt for spennende så tenker på det hele tiden,og blir sånn grublete... tenkte jeg skulle ta en rundvask i huset idag,blir gæren av å sitte og tenke og vente😆

Smart👍 Jeg skal selv vaske alle gulv i dag😅 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39+3

svangerskapskontroll hos lege idag....

Wææææææ.... gått opp 2,5kg på én uke!!! Fy søren det er mye.... 

En god del vann i kroppen,og høyere blodtrykk enn vanlig...men ren urinprøve og fin fosterlyd og SFmål. Så ny time om en uke,på termindatoen den 11.jan. faktisk. Åååhh som jeg håper lillegutt har kommet så jeg slipper den timen🤞😁

Fikk søstra mi hit idag. I går vaska jeg gulv og tørka støv i hele leil.men venta med badet. Søs måtte hjelpe meg med et hjørne,tenkte jeg. Sånn mellom do og vegg,helt utilgjengelig for meg å vaske der nå. 

Endte med at søs "demonterte" hele badet mitt og vaska fra gulv til tak,inkludert vaskemaskina,som så ny ut etterpå,og skrudd av dolokk og vaska ALT liksom.... mens jeg sov på sofaen🤭🙈 råskinn hu der!! Tror ikke badet var så rent da jeg flytta inn engang som det er nå❤deeilig!! Jeg er heldig da🍀❤selv om det var flaut å våkne på sofaen å hun var ferdig med alt🙄 

Lille ligger og hikker og turner samtidig nå,tror han arver energien fra tante😂💙

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så snill søster du har💕 Deilig når alt er på stell slik mot slutten. Jeg skal også ha neste kontroll 11.01. Håper vi slipper den kontrollen eller at det blir den absolutt siste🤞🏻 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh bare å sende henne hit for å vaske her også altså😂 i need! Men deilig å få det gjort og så utrolig snillt av henne da 😁

Hvordan er formen om dagen da? Ser du har termin 4 dager før meg 😊💙

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.1.2019 den 10.40, tuppelene skrev:

Så snill søster du har💕 Deilig når alt er på stell slik mot slutten. Jeg skal også ha neste kontroll 11.01. Håper vi slipper den kontrollen eller at det blir den absolutt siste🤞🏻 

Jaa heldig der😍det er så befriende å vite at alt er rent og klart i huset❤ håper vi slipper den på fredag ja😁🤞

På 5.1.2019 den 15.50, LineG skrev:

Åh bare å sende henne hit for å vaske her også altså😂 i need! Men deilig å få det gjort og så utrolig snillt av henne da 😁

Hvordan er formen om dagen da? Ser du har termin 4 dager før meg 😊💙

Hmm...jo... formen er egentlig ganske bra altså. Jeg sutrer og klager ganske masse🙈er så tung og lei og sover så utrolig dårlig/lite.. blir mest lat av det..og at alt er så tungt med stor mage og så mye vann som jeg har fått i kroppen.. men jeg er jo frisk som en fisk , iflg.alle prøver og sånt😁ikke er jeg på overtid heller selv om det føles sånn🤭 så burde egentlig ikke klage på formen😳

Enn hos deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, TeamWP skrev:

 

Hmm...jo... formen er egentlig ganske bra altså. Jeg sutrer og klager ganske masse🙈er så tung og lei og sover så utrolig dårlig/lite.. blir mest lat av det..og at alt er så tungt med stor mage og så mye vann som jeg har fått i kroppen.. men jeg er jo frisk som en fisk , iflg.alle prøver og sånt😁ikke er jeg på overtid heller selv om det føles sånn🤭 så burde egentlig ikke klage på formen😳

Enn hos deg da?

Åh vett hvordan det er haha! Er denna søvnen som ødlegger tror jeg! Har du noen form for modningstegn eller?  😊

Jo er egentlig samme status som hos deg haha! Er denna søvnen da og alt er tungt for tiden! Føler nesten jeg er på overtid sånn egentlig for hun ene jordmora jeg var hos før jul var veldig sikker på at han kom snart, om ikke i jula sånn egentlig, så nå er jeg nesten litt snurt for at han ikke har kommet enda 🤭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40+0

the big four-oh! Wow...hadde aldri trodd jeg skulle se det tallet..surpriiise...

Og lillebror setter grå hår i hodet på meg..bokstavelig talt!

Synes jeg har sett det selv,mamma mente det var bare innbilning. Men i går kom tuppa hjem fra pappaen sin,og så meg med utslått hår for første gang på lenge. Hun spurte på en fin,forsiktig måte🤭om jeg har blitt mer gråhåret enn før? "Men det er fint altså!! Det ser ut som sølv!"

🤣❤søta mi...vet hvilken måte hun ikke skal si det på👌

Hun er på skolen nå...mens jeg har satt på ei maskin klær...vente på at den skal bli ferdig så de kan henges opp..søteste små plaggene😍har ihvertfall noe å gjøre mens jeg venter😀

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oww uke 40 altså! Det er ganske lenge når jeg tenker meg om😅 følger etter deg i morgen. Hihi, klærne har jeg alt vasket.. men må innrømme at jeg har brettet de i skuffen sin X antall ganger😍 noe så søtt! Jeg har drømt om fødsel i hele natt, skikkelig skuffet når det kun var smerter i hofta jeg våknet av hver gang. 

Sølv hår er bare kult😉 søte storesøster. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tuppelene skrev:

Oww uke 40 altså! Det er ganske lenge når jeg tenker meg om😅 følger etter deg i morgen. Hihi, klærne har jeg alt vasket.. men må innrømme at jeg har brettet de i skuffen sin X antall ganger😍 noe så søtt! Jeg har drømt om fødsel i hele natt, skikkelig skuffet når det kun var smerter i hofta jeg våknet av hver gang. 

Sølv hår er bare kult😉 søte storesøster. 

Det er driitlenge🤣

Har vasket de minste klærne og kluter o.l.bare tidligere,men nå som det drar seg til er han sikkert en del større enn hva søstra var når hun ble født,så vasker litt større klær nå😊men fremdeles bittesmå da😍

Huffaja , drømmer mye om det selv..og tror jeg har "sånn" vondt i søvne...våkner skikkelig og innser det er enten hofta,eller kramper i leggen🙄sært å sitte å ønske på seg mere vondt😂👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, TeamWP skrev:

Det er driitlenge🤣

Har vasket de minste klærne og kluter o.l.bare tidligere,men nå som det drar seg til er han sikkert en del større enn hva søstra var når hun ble født,så vasker litt større klær nå😊men fremdeles bittesmå da😍

Huffaja , drømmer mye om det selv..og tror jeg har "sånn" vondt i søvne...våkner skikkelig og innser det er enten hofta,eller kramper i leggen🙄sært å sitte å ønske på seg mere vondt😂👌

Haha, ja! Litt gæærn må en få lov til å være i disse dager😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Med vondt skal vondt fordrives! 

Send gjerne søstra di hit også. Kan love hardt arbeid og dårlig betaling :ler: 

Lykke til med innspurten. Bare sjarmøretappen igjen nå :strix: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40+3 

Selveste termindagen....

hadde helt ærlig ikke trodd jeg skulle gå gravid fremdeles på denne dagen🙈rart å se i appen 100% av svangerskapet fullført! 

Det hadde faktisk føltes helt greit; hvis jeg bare kunne fått mer søvn. Nå har jeg sovet to timer før jeg våknet,enda jeg ikke hadde på vekkerklokka! Da har jeg ikke sovet en dritt siden kl11 igår.... sånt blir man sliten av når man er høygravid! Halsbrannen er ikke fullt så plagsom lenger,har lært mye hva jeg tåler å spise og ikke. Så det er søvn det skorter på...

 

Well... tide å dusje å stelle seg,svangerskapskontroll nr.10 idag! Får håpe denne er den siste da!!!!🤞🍀🤞🍀🤞🍀🤞🍀🤞🍀🤞🍀🤞🍀🤞🍀🤞🍀🤞

Kom uut lillebror💙💙💙💙💙💙💙💙💙

Æsj...nå kom jeg på jeg skulle tisset i glass da jeg sto opp😳det var helt borte for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Termin, nå må han jo være rett rundt hjørnet💙 Er så spennende og bare gå å vente! 

Jeg skal også til jordmor i dag, og tror du ikke jeg også glemte å tisse i glasset🤦🏼‍♀️ Kom på det så jeg rakk å få oppi bittelitt. Vet ikke om det er nok men.. At det går an, glasset står jo 40cm unna doen. Lykke til hos jordmor, den siste timen🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Endret av tuppelene
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 minutter siden, tuppelene skrev:

Termin, nå må han jo være rett rundt hjørnet💙 Er så spennende og bare gå å vente! 

Jeg skal også til jordmor i dag, og tror du ikke jeg også glemte å tisse i glasset🤦🏼‍♀️ Kom på det så jeg rakk å få oppi bittelitt. Vet ikke om det er nok men.. At det går an, glasset står jo 40cm unna doen. Lykke til hos jordmor, den siste timen🤞🏻🤞🏻🤞🏻

Næ,haha,snedig! Er vi litt vimsehoder nå på slutten tro😉det er sikkert nok med litt,bra gjort å få det til i siste liten🤣hadde ikke glasset satt klart jeg,derfor det utgikk.. menmen. Begrenset hvor lenge en UVI får blomstre likevel nåda😂neida,de finner da vel utav det selv om det er litt nyere prøve🤔🤞

Lykke til hos jordmor😀jeg skal til lege da🤭same same but different😁

🍀😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, TeamWP skrev:

Næ,haha,snedig! Er vi litt vimsehoder nå på slutten tro😉det er sikkert nok med litt,bra gjort å få det til i siste liten🤣hadde ikke glasset satt klart jeg,derfor det utgikk.. menmen. Begrenset hvor lenge en UVI får blomstre likevel nåda😂neida,de finner da vel utav det selv om det er litt nyere prøve🤔🤞

Lykke til hos jordmor😀jeg skal til lege da🤭same same but different😁

🍀😘

Jada, litt nyere prøve går nok veldig fint👍 Litt vimsete ja! Kjøpte lovehearts som jeg trodde jeg hadde glemt og pakke på butikken. Skikkelig lei meg selvfølgelig, hadde såååå lyst på.. helt til mannen var i kjøleskapet en tur og der, oppå en pakke med lomper lå den🤣

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, tuppelene skrev:

Jada, litt nyere prøve går nok veldig fint👍 Litt vimsete ja! Kjøpte lovehearts som jeg trodde jeg hadde glemt og pakke på butikken. Skikkelig lei meg selvfølgelig, hadde såååå lyst på.. helt til mannen var i kjøleskapet en tur og der, oppå en pakke med lomper lå den🤣

😂fantastisk👏🏻👏🏻 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...