Gå til innhold

WP og lillebror i magen


TeamWP

Anbefalte innlegg

37+4

Har bare én ting å si: Gjesp!! Atte går annn å være så trøtt men sove så lite og dårlig!? Helt fantastisk...

Inatt krøyp jeg til korset og tok to Paracet rundt 4tiden🙄 sovna og sov helt til 8.30 i ett strekk. Mye lenger enn jeg har sovet på leeeenge!!👏🏻 men fremdeles ikke nok...

Slitsomt med en sånn kombinasjon av smerter og grubletanker som holder en våken. Men idag forsvinner nå hvertfall 90% av stresset,og alt blir klart til jul. Så er det bare å sette seg ned og vente😊💙

Klærne til lillegutt er vasket,sengen står klar. Fødebag er pakket med alt bortsett fra toalettsaker. Mangler bare å shave leggene og klippe tåneglene(hvordan nå enn det skal gå) så er jeg klar!! 

For første gang på 10 år er jeg ikke trist og sentimental for at jentungen har pappajul , jula i år er bare noe som skal komme og gå mens jeg venter. Det som plager meg mest er at mamma reiser bort i romjula. Typisk min flaks er det da det skjer..når hun sitter tre timer unna midt i akevitten og julevinen... dvs det går minst 15timer før hun kommer seg hit😢skummel tanke. 

Tre stk i omgangskrets med termin fra 9.til 15.januar har født siste uka. Ikke misunnelig neiiidaaa🙄😁😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åneiånei ånei .... julesentamentaliteten har kicket inn.... bare synd på  meg og vil gråte!! Jeg har tatt alt så med fatning,helt til nå..brudd og frekkaserier og sett lyst på fremtiden,som i at "det ååårner sæi"

Men akk.... det var ikke sånn her det skulle være....jeg skulle ikke sitte her aleine to dager før jul og grine over alt som ikke ble😢

Pleier som regel ikke å føle såååå sterk ensomhet,da jeg stort sett trives i eget selskap og slapper godt av da.

Men nå kjenner jeg det gjør noe med meg... før var alt liksom så enkelt når man var alene i jula,stikker da bare ned til nabon og tar en øl,så var det fiksa... nå får jeg snapper og ser på fb der "alle" andre gjør "alt" jeg pleide å gjøre før... og her sitter jeg. Så alene og sliten av juleforberedelser og tykk og tung at jeg hadde ikke orket å busse dit hvis noen hadde invitert meg en gang...hvilket ingen har gjort da.

Patetisk.

😢håper det ser lysere ut imorgen,jeg hater å ha det sånn!!! Hater at jeg ikke kan snakke om det....med noen. Jeg prøver å hinte litt om ståa når noen spør.."hvordan går det? " joda,greit men.......også sier litt... " jaaaaa  forstår det..men alt blir bedre når lille kommer." Sukk...som om han har ansvar for å fixe alt. Det skulle gått an å fått utav seg litt grums uten at noen skal trøste med ord som ikke trøster!

Jepp..utakknemlig er'a,også...

Da er det best det går over...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff. Så trasig å lese om denne tullingen av en barnefar, @TeamWP. Å finne ut sånt på Facebook er jo bare helt latterlig. Tydeligvis en mann du på sikt vil ha det bedre uten. Dere finner nok en løsning på det med å være foreldre sammen, men barna dine har alt de trenger i deg. Du er der, du elsker dem. Og så er det lov å syns at alt er noe jævla dritt, faktisk. Bare ikke glem at det ordner seg til slutt, enten på den ene eller andre måten!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.12.2018 den 1.58, Puffin skrev:

Huff. Så trasig å lese om denne tullingen av en barnefar, @TeamWP. Å finne ut sånt på Facebook er jo bare helt latterlig. Tydeligvis en mann du på sikt vil ha det bedre uten. Dere finner nok en løsning på det med å være foreldre sammen, men barna dine har alt de trenger i deg. Du er der, du elsker dem. Og så er det lov å syns at alt er noe jævla dritt, faktisk. Bare ikke glem at det ordner seg til slutt, enten på den ene eller andre måten!

Tusen takk for støtten ❤️ ser helt klart lysere på ting nå,selv om det stikker veldig... så har trua🙂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38+0

på denne dagen i mitt første svangerskap gikk vannet med ett plask! Ser ut til at lillebror liker magehuset bedre enn storesøster gjorde🤭

Imorgen reiser familien min bort😖 Så siden baby har holdt seg inne til nå håper jeg han fortsetter sånn til 1.januar når de kommer hjem🤞

Babyen er aktiv og livlig,godt selskap i ham❤

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit og forståelig at du synes synd på deg selv! Det skulle bare mangle. Det kommer jo til å gå bra til slutt - men det gjør ikke ting mindre kjipt nå. Håper at du får noen fine dager likevel, og at han i magen holder seg inne en liten uke til! Klem :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en bedre julefeiring enn du skriver litt over her :kose: Folk forstår ikke hvordan du har det og veit ikke hva de skal si, så derfor kommer det nok noen sånne klønete formuleringer.  Det er klart at lillebror ikke har et ansvar for å gjøre mamma lykkelig, men jeg håper og tror det kommer til å hjelpe litt, selv om spermdonoren er en dustemikkel. Krysser fingrene for at baby holder seg inne til vi har bikket 2019 - for begge to egentlig :ler: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Ny Bruker skrev:

Blir det 2019 baby allikevel?

Hvordan går det?

Jaaa det blir visst det. Heeeldigvis,var så redd det skulle skje noe i romjula mens familie var bortreist... men  nå kommer de jo hjem i morgen 🎉 hurra julen er over. Ikke vært så fin i år den. Men det går bra altså. Takk som spør💖

2 timer siden, Azumarill skrev:

Godt nytt år og lykke til i det kommende året med alt som skal skje :hjerter_rundt:

Tusen takk , og i like måte🎉💞 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, LineG skrev:

Godt nytt år TeamWp :hug: 

Godt Nytt År til deg og🎉 det må jo bare bli awesome🙌

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39+1

og 9!! Ensifret dager til termin!!!!

Og....det føles ut som jeg har gått en uke på overtid allerede🙄søren ta den overbevisningen i hodet at man kommer jo ikke til å gå lengre i svangerskap nr2 enn 1...grrr...

Ei som drar til pappaen sin idag er meeget klar for å bli storesøster,og hadde en alvorsprat til magen før hun gikk til skolen. Hun synes lillebror skal komme mens hun er borte,så hun slipper å bli vekket på natta av at mamma har vondt og må på sykehus mens hun må dra annet sted og sove🤭søøta mi❤

Er heelt enig med henne da. Bare kom,lillebror,nå mens det er bare deg og meg å tenke på💙min lille 2019baby💙

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ny Bruker skrev:

Er ellers alt klart til babyen kommer?

Ja,alt er klart😃seng,stellebord og vogn ferdig oppredd,fødebag pakket og alle klær vasket,kommer ikke på noe som mangler å forberede.🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke til med den forestående fødsel!:) har fulgt deg men ikke kommentert. Jeg har født ganger og gått 3 dager lengre for hvert svangerskap!🙈 har skjønt at det er mindre normalt da. Hehe, så håper lillebror velger å komme snart:)

Herlig kommende storesøster du har!😍

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det ikke lenge igjen! Så godt storesøster er - håper baby hører på henne og kommer ut nå mens hun er borte :nigo: Tenk at fødsel er like rundt hjørnet for begge oss - det er noe rart med det der å gå og vente på noe som man ikke helt vet når skal skje! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ventetiden snart over💙 Så får vi håpe han hører på søsteren sin og kommer veldig snart🤞🏻 Nesten litt for spennende å gå slik og vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.1.2019 den 9.23, blomst12 skrev:

Lykke til med den forestående fødsel!:) har fulgt deg men ikke kommentert. Jeg har født ganger og gått 3 dager lengre for hvert svangerskap!🙈 har skjønt at det er mindre normalt da. Hehe, så håper lillebror velger å komme snart:)

Herlig kommende storesøster du har!😍

Tusen takk 😃 håper det går bedre enn jeg frykter🤭

Hun er gullegod😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...