Gå til innhold

"Konesveis"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Isambard skrev:

Så lenge de ikke er eldre og mer maskuline enn meg så går det greit.

Jeg har en slags "fetisj" for skikkelig kort hår på damer, så de ser ut som straff-fanger eller noe sånt. Sårbare på en måte. Får lyst til å ta dem med hjem, bade dem og gi dem mat. (Hun må være ganke feminin og ha et søtt ansikt for at en sånn frisyre skal fungere.)

Mener du slik?

jessie-j-recording-artists-and-groups-ph

Anonymkode: 1efbc...6ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kort hår på kvinner er like sexy som langt hår. Ikke alle kler det da. Noen passer best kort og noen passer best langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2018 den 16.16, AnonymBruker skrev:

Hun her er da ikke kjerring.

b07cba77e7f1a54ec48f9b0409e74d4e.jpg

Anonymkode: 1efbc...6ee

jo

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes kort hår på jenter er dritfint. Har selv hatt ganske kort og vurderer å klippe det pixie-kort igjen :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Peonjenta skrev:

jo

Nei. Dette er Englands kuleste dame og slik frisyre har hun hatt i alle år.

Anonymkode: 1efbc...6ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uhumskheter
15 minutter siden, Occulta said:

Jeg synes kort hår på jenter er dritfint. Har selv hatt ganske kort og vurderer å klippe det pixie-kort igjen :) 

Samme her. Elsker kort hår på jenter. Tenker automatisk de er selvsikre og tøffe, og det er sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan ikke alle bare ha håret sitt akkurat sånn som dem vil? Tenker at det fineste må jo være å se en dame som føler seg fin på håret enn ei som går med en frisyre hun ikke trives i fordi samfunnet mener den er best for henne.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/26/2018 at 10:52 PM, AnonymBruker said:

Tidligere var det permanentkrøller som var slageren blant kvinner som nærmet seg overgangsalderen.

og Elnet hårspray ;)  Glemmer aldri lukten av den.

Anonymkode: 91eed...afd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/29/2018 at 5:08 PM, Ella1 said:

Synes Anne Rimmen kler både kort og halvlangt hår. Men, synes allikevel hun ser noen år yngre ut med litt lengde på håret. Vakker er hun jo uansett.64148377.jpg?imageId=64148377&x=3.39&y=664264878.jpg?imageId=64264878&x=0&y=0&cr

Jeg synes hun mister litt av særpreget når håret blir lenger. På det nederste bildet ser hun ut som alle andre pene blondiner. Sånn u-edgy anonymt pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Diskusjonen er håpløs i utgangspunktet. Noen passer langt hår og noen passer kort hår. Å sammenligne håret til ulike hollywoodstjerner med norske politikeres, er som å sammenligne rødt og grønt. Det er to forskjellige ting.

Folk må få ha den sveisen de trives best med. Kanskje enkelte synes min korte sveis er stygg, men jeg vet med meg selv at jeg i alle fall ikke passer langt hår.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 45 og har langt hår. Håret er fremdeles tykt og helt naturlig fremdeles uten grått. Har ikke tenkt å klippe meg kort.

Min mann elsker at jeg har langt hår, han syns alle damer bør ha lagt hår og syns sjelden korte frisyrer er pent. Jeg ser mange damer jeg syns kler sine korte frisyrer, og at disse også kan være feminine frisyrer og ikke 'kjerring'. På den annen side vil jeg at min mann skal være helt kortklipt og ikke la skjegget gro, så vi 'bestemmer' begge litt over den andre. 

Anonymkode: c5857...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2018 den 15.07, Roci skrev:

Håret mitt nekter å vokse seg lenger enn til knapt skulderlengde, og da er det ikke langt nok til å få en skikkelig hestehale en gang. Sånn halvlangt hår uten "sveis" som henger rett ned, synes ikke jeg er verken spesielt pent eller stilig, så jeg har lyst på denne frisyren:

@reginagorvat

Jeg har denne sveisen! 26 år og følte meg litt konesveis, men er kanskje ikke det.

Anonymkode: ca9d7...c16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes kort hår på jenter kan se kult ut, og man skiller seg utvilsomt ut, men mer attraktivt - nei. 

Pene jenter kan fortsatt være pene, men jeg synes alltid de hadde sett hakket bedre ut med litt lenger hår. Ikke nødvendigvis veldig langt, men nok til en liten hestehale. Det gjelder forøvrig også alle som er postet i denne tråden, etter min mening. 

Jeg kjenner en jente som er veldig pen og ofte har klippet håret helt kort. Venninner har selvsagt heiet dette frem, sier hun er "såå stilig", men alle vet jo hvorfor de gjør det. Pen jente klipper seg kort = mindre konkurranse. 

Anonymkode: fcdb0...c50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...