Knøttet Skrevet 28. mars 2006 #241 Del Skrevet 28. mars 2006 Nå var det annet enn astrofysikk på prøven. Var elektromagnetisme og induksjon også. Var bare en av 7 oppgaver som handlet om stjerner.. Akkurat nå tar jeg 3KJ og 3FY, pga sykdom klarte jeg ikke videregående på 3 år, så jeg tar de to siste fagene i år.. Litt flaut å være så "reativ og sprudlende" men ikke klare vgs på 3 år.. ← Joda, men det gikk nok helt sikkert bra på prøva uansett! Det er ikke noe galt i å ikke greie vgs på tre år da, det synes jeg absolutt ikke! Gjorde ikke jeg heller det .. jeg gikk folkehøyskole etter 1.året fordi jeg ikke kom inn på andre året. Kom inn noen uker etter at jeg begynte fhs'en da, men da kunne jeg jo like gjerne ta fhs .. tror det var riktig beslutning for min del iallfall Tror egentlig alle har godt av et friår fra skole og heller jobbe eller gå folkehøyskole. Folkehøyskole er jo egentlig noe helt annet enn skole og så kan man finne ut hva man virkelig vil. Jeg ville iallfall anbefalt det:) Fremføring er alltid kjipt, jeg takler veldig dårlig å stå foran masse folk og prate .. blir helt svett bare ved tanken ... Musikk, medisin eller journalistikk? Spennende da. Vet du hva du aller helst vil, eller? Gratulerer på forskudd med deg og kjæresten din! Skal prøve å gratulere deg på dagen også, men jeg har så dårlig hukommelse så det er best å gjøre det nå også for sikkerhetsskyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. mars 2006 #242 Del Skrevet 29. mars 2006 Hecuba er flott Når jeg ser henne går hjertet i gallopp Hun har et vakkert hår og lekre lår Hun er jammen skjønn Bedre enn den søteste drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. mars 2006 #243 Del Skrevet 29. mars 2006 (endret) Kanskje jeg skal satse på en karriere innen dikt!? Endret 29. mars 2006 av GreenSky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. mars 2006 #244 Del Skrevet 29. mars 2006 Hecuba er flott Når jeg ser henne går hjertet i gallopp Hun har et vakkert hår og lekre lår Hun er jammen skjønn Bedre enn den søteste drøm ← Er du poet, eller bare en stooor beundrer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 29. mars 2006 #245 Del Skrevet 29. mars 2006 Begge deler, klart. Hvis du ser i signaturen vi begge har, ser du at vi har inngått kg-partnerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 29. mars 2006 Forfatter #246 Del Skrevet 29. mars 2006 Hecuba er flott Når jeg ser henne går hjertet i gallopp Hun har et vakkert hår og lekre lår Hun er jammen skjønn Bedre enn den søteste drøm ← :kys_2: Takk for det SkjønnSky! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 29. mars 2006 #247 Del Skrevet 29. mars 2006 Begge deler, klart. Hvis du ser i signaturen vi begge har, ser du at vi har inngått kg-partnerskap. ← Hehe, ja ser det nå Tror nok du skal prøve å skaffe deg en karriere innen poesi ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 30. mars 2006 Forfatter #248 Del Skrevet 30. mars 2006 Ja, da tenkte jeg at jeg skulle fortelle litt om gårsdagen. Det hele begynte med en kjemifremføring jeg skulle ha etter å ha vært utplassert på en bedrift. Dette gruet jeg meg til fordi det var et gruppearbeid(og jeg var heldig å komme på gruppe hvor en person var umulig å få tak i, en annen gjorde ingenting fordi h*n visste ikke hva hun skulle gjøre og en tredje som faktisk hjalp litt til, men trengte hjelp til å vite hva h*n skulle hjelpe med). Vi fikk en relativt kjedelig fremføring med overhead. De andre gruppene hadde pp-presentasjoner(noe jeg ikke visste hvordan jeg skulle lage). Tror min insats hvertfall var bra, og får satse på at ikke læreren dømmer gruppen vår for "lite fancy fremføring". Jeg kunne hvertfall det jeg snakket om, og fikk skryt av prosjektansvarlig fra bedriften(som også var tilstede) for at jeg hadde klart å legge frem et så komplisert tema så forståelig. Håper det teller positivt. Ellers er jeg ferdig med både kjemi- og fysikkprøver for denne gang(så jeg blir ikke forvandlet til jack fra the Shining på en stund igjen). Ellers kan jeg si at jeg var til konsultasjonstime med overlege og sykepleier for sf-klinikken igjen. Siden jeg hadde begynt å tvile, sa jeg dette. Vi ble derfor enig om en ordning(på mitt initiativ) som vi skulle prøve først, og så kunne jeg vurdere siden om jeg føte behov for innleggelse. Det jeg skal, er å kombinere samtaler med psykiater med rådgivning og samtaler med spesialsykepleier(som dreier seg kun om å få et avslappet forhold til mat via kostlister og øvelser og dagbokskriving). Tror dette kan bli interessant. Det blir mye mer tett og målrettet oppfølging, men jeg slipper å isoleres fra omverdnen ved en innleggelse. Har også sjekket mange folkehøyskoler nå. Sannsynligheten for at jeg kan reservere skoleplass på universitet(dersom jeg kommer) og bruke dette året på noe annet, er ganske stor. Jeg tror et år uten stress og konkurransepregede studier, men samtidig en rytme i ting(og moro) hadde gjort meg godt, og jeg tror ikke det ville hatt en negativ effekt på spiseforstyrrelsen, heller omvendt. Da legger jeg meg. God natt. En til alle som leser dagboken min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. mars 2006 #249 Del Skrevet 31. mars 2006 Ja, da tenkte jeg at jeg skulle fortelle litt om gårsdagen. Det hele begynte med en kjemifremføring jeg skulle ha etter å ha vært utplassert på en bedrift. Dette gruet jeg meg til fordi det var et gruppearbeid(og jeg var heldig å komme på gruppe hvor en person var umulig å få tak i, en annen gjorde ingenting fordi h*n visste ikke hva hun skulle gjøre og en tredje som faktisk hjalp litt til, men trengte hjelp til å vite hva h*n skulle hjelpe med). Vi fikk en relativt kjedelig fremføring med overhead. De andre gruppene hadde pp-presentasjoner(noe jeg ikke visste hvordan jeg skulle lage). Tror min insats hvertfall var bra, og får satse på at ikke læreren dømmer gruppen vår for "lite fancy fremføring". Jeg kunne hvertfall det jeg snakket om, og fikk skryt av prosjektansvarlig fra bedriften(som også var tilstede) for at jeg hadde klart å legge frem et så komplisert tema så forståelig. Håper det teller positivt. Ellers er jeg ferdig med både kjemi- og fysikkprøver for denne gang(så jeg blir ikke forvandlet til jack fra the Shining på en stund igjen). Ellers kan jeg si at jeg var til konsultasjonstime med overlege og sykepleier for sf-klinikken igjen. Siden jeg hadde begynt å tvile, sa jeg dette. Vi ble derfor enig om en ordning(på mitt initiativ) som vi skulle prøve først, og så kunne jeg vurdere siden om jeg føte behov for innleggelse. Det jeg skal, er å kombinere samtaler med psykiater med rådgivning og samtaler med spesialsykepleier(som dreier seg kun om å få et avslappet forhold til mat via kostlister og øvelser og dagbokskriving). Tror dette kan bli interessant. Det blir mye mer tett og målrettet oppfølging, men jeg slipper å isoleres fra omverdnen ved en innleggelse. Har også sjekket mange folkehøyskoler nå. Sannsynligheten for at jeg kan reservere skoleplass på universitet(dersom jeg kommer) og bruke dette året på noe annet, er ganske stor. Jeg tror et år uten stress og konkurransepregede studier, men samtidig en rytme i ting(og moro) hadde gjort meg godt, og jeg tror ikke det ville hatt en negativ effekt på spiseforstyrrelsen, heller omvendt. Da legger jeg meg. God natt. En til alle som leser dagboken min. ← God morgen!! Kjedelig med slike grupper som ikke er med å jobbe da!! Synes ikke læreren din skal dømme dere for kjedelig presentasjon, kan dere ikke pp så kan dere det ikke. Dessuten hadde der kanskje litt dårlig tid siden dere bare var 2 på gruppen når dere egentlig skulle være 4? Har du noen folkehøyskoler du vil gå, eller har du ikke begynt å tenke på det ennå? Hva slags fag vil du isåfall ta? Jeg tror også at folkehøyskole kan gjøre deg godt. Det er et så annerledes skoleår .. jeg hadde iallfall veldig godt av det Ha en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 31. mars 2006 #250 Del Skrevet 31. mars 2006 Ønsker deg en fin fredagskveld jeg og ikke minst en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. april 2006 #251 Del Skrevet 3. april 2006 God morgen/mandag! Vet ikke når dere skal ha eller om dere har hatt framføring på gruppearbeidet jeg, men lykke til uansett! Håper du har/får en super mandag, og en like bra fortsettelse på uka! Snart påskeferie, hurra!!! Kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 3. april 2006 Forfatter #252 Del Skrevet 3. april 2006 I dag har jeg etter prosjektansvarligs ønske sendt han rapporten min. Det var jo litt gøy da. Har også tatt frem gitaren min for første gang på en stund. Pianoet har jeg brukt jevnlig, men stakkars Ludvig har vært mye i ro. I dag har det gått både i Dream Theater, Opeth og Metallica. Jeg prøver hvertfall. Må jo øve dersom jeg skal på musikklinje til neste år.. Tenkte jeg skulle prøve å synge og spille samtidig, men det er neimen ikke lett å koordinere! Ellers må jeg gi meg med godterispising nå. Sorry grønnska, jeg har ikke klart å holde meg.. Men har trent litt hver uke da. Får begynne på knekkebrøddiett, tror jeg.. Vekta går jo ikke akkurat nedover selv om det nærmer seg sommeren. Selvforskyldt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 3. april 2006 Forfatter #253 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Tror jeg skal slutte å gå inn på typens blink-profil, jeg.. Ekle jenter der.. Hehe.. Har sagt ifra til han da.. Han slettet et par av de, uten at jeg ble stemplet "psyko". Hvorfor må noen jenter være så ekle? *riste på hodet* Endret 3. april 2006 av hecuba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 4. april 2006 Forfatter #254 Del Skrevet 4. april 2006 Jaja.. Da er det morgen. Jeg er i dårlig humør. Det er bare frivillig undervisning på skolen, så jeg tror jeg dropper det.. Får ta meg en sterk kopp kaffe, jeg.. Henger vel her litt i dag. Tar kanskje frem gitaren og fikser litt på søknader osv dersom jeg får svar fra folkehøyskolene i dag. Postet brev i helgen, men portoen gikk visst opp. Kanskje de ikke har blitt sendt fordi det var for lite porto? Hadde 9 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. april 2006 #255 Del Skrevet 4. april 2006 Hecuba kom til meg så skal jeg skjenke deg jeg har børst og skal gi deg trøst legg ditt hode på min yppige barm og jeg skal holde rundt deg med min arm og hviske søte ord i ditt øre ja, det skal jeg jammen gjøre jeg skal fortelle om monstre og viltre feer mens du hører på mine ord vil du føle at du svever det vil bli så flott mens jeg stryker på din smukke kropp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 4. april 2006 #256 Del Skrevet 4. april 2006 Heisann, jenta mi. Sitter her på jobben med kaffe og skrivesperre. Måtte vel komme før eller senere. Så langt den dårlig dag. Glemte månedskortet da jeg dro hjemmefra, kom på det i trappa da jeg gikk hjemmefra, men snudde ikke, hadde det travelt. Også var det billettkontroll på stasjonen før jeg skulle av. Det var sure penger, det. Særlig siden jeg har dårlig råd. Du får ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 4. april 2006 Forfatter #257 Del Skrevet 4. april 2006 Det høres ikke bra ut! Dagen blir sikkert bedre etterhvert. ' Kanskje du fikk løst skrivesperren litt med diktet du skrev til meg. Hihi.. Bør nesten skrive disse ned i en egen bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. april 2006 #258 Del Skrevet 4. april 2006 Jaja.. Da er det morgen. Jeg er i dårlig humør. Det er bare frivillig undervisning på skolen, så jeg tror jeg dropper det.. Får ta meg en sterk kopp kaffe, jeg.. Henger vel her litt i dag. Tar kanskje frem gitaren og fikser litt på søknader osv dersom jeg får svar fra folkehøyskolene i dag. Postet brev i helgen, men portoen gikk visst opp. Kanskje de ikke har blitt sendt fordi det var for lite porto? Hadde 9 kr. ← Heisann:) Kjedelig med dårlig dag da ... det er jo mandag som skal være dårlig dag, ikke tirsdag! Håper du er i bedre humør nå iallfall Så du liker Dream Theater? God musikksmak, ja Opeth og Metallica kan jeg ikke si jeg har hørt så altfor mye på ... kanskje jeg skal prøve. *treig* Har portoen økt mye eller? For det var vel "bare" vanlige, relativt lette brev du sendte, eller ? Hvis det koster mer enn 9,- så synes jeg det har blitt for dyrt! Du får ha en fin tirsdag- håper du blir i bedre humør iløpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 4. april 2006 Forfatter #259 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg elsker Dream Theater.. Opeth og Metallica synes jeg du skal høre mere på. Kanskje også Pain og Salvation.. Håper også dagen i dag blir bedre.. Har en sytetråd på personlige meldinger og du vil ta en tur og støtte en god sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 4. april 2006 #260 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg elsker Dream Theater.. Opeth og Metallica synes jeg du skal høre mere på. Kanskje også Pain og Salvation.. Håper også dagen i dag blir bedre.. Har en sytetråd på personlige meldinger og du vil ta en tur og støtte en god sak. ← Det er notert! *gå og støtte god sak* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå