Gå til innhold

"Antibarnevern"-grupper på facebook del 3

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den fbsiden er intet annet enn en tragedie for barna det gjelder. For vondt langt inni hjerterota av hva disse barna har måttet leve med/lever med

Anonymkode: e3613...258

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ryddet for brukerdebatt, brukerangrep, avsporinger, innlegg av utestengt bruker og svar til dette.

Edie, adm.

To tråder om samme tema er slått sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2018 den 22.13, Silkebris skrev:

Usammenhengende betekning fra et gruppemedlem..

.
EN BETEKNING
.
Er det ikke en stor nok utfordring å vokse opp som barn i dette landet,  har ikke foreldre oppgaver og gjøremål nok i dagliglivets mangfoldige gjenvordigheter?

Burde ikke familiene fått støtte og oppmuntring i sitt strev og sin møye for barn og hjem?

.
 - - at ikke barnehager, skoler, lærere og andre stygge ulver   -  gjennom barnevernet -    I  TILLEGG  skal komme inn med pisken sin, plage, kreve, mobbe og regelrett ødelegge  ??
.
Hvem har gitt dem mandat til denne onde, djevelske, kriminelle jobben?
.

I stedet for å bruke livet sitt på hat og hetsing, kunne de brukt livet sitt på å ta tak i hvordan de på best mulig måte kunne blitt gode omsorgspersoner, så hadde ikke barnevernet vært nødt til å fjerne barna.

Endret av Honey Dew
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Honey Dew skrev:

I stedet for å bruke livet sitt på hat og hetsing, kunne de brukt livet sitt på å ta tak i hvordan de behandler barna sine, så hadde ikke barnevernet måtte begå omsorgsovertakelse.

Nettopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt innlegg der fra Fardal. Uten veiledende føringer for den sårbare gruppa, men bare heller bensin på bålet:

Screenshot_20201019-190929.png

Screenshot_20201019-191105.png

Anonymkode: e3613...258

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Emmelise skrev:

Har du muligheten til å utdype hva han tilbyr av "tjenester" ?

Altså, det må jo være en grunn til at han fakturerer for over 15 000 for å scanne inn og lese noe.

Han intervjuer barnevernsmotstandere på familiekanalen sin, samt at jeg har sett han reise rundt for å delta i møter med barnevernsansatte noen ganger. 

Anonymkode: d5cfa...d3e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visste dere at Barnevernet Hacker og Stalker barns facebook konto ?

Skal man le eller grine av slikt?

Anonymkode: 2998d...0c4

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Visste dere at Barnevernet Hacker og Stalker barns facebook konto ?

Skal man le eller grine av slikt?

Anonymkode: 2998d...0c4

Man skal bli alvorlig bekymret for retningen samfunnet vårt går i. Evnen til kritisk tenkning er ekstremt lite tilstedeværende hos mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.10.2020 den 16.56, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner flere som har vært i fosterhjem , alle sier det har vært fint 

Anonymkode: 3fcdb...b2b

Fint for de, men sånn er det ikke for alle. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Bølle skrev:

Fint for de, men sånn er det ikke for alle. 

Nei men det er heller ikke sånn at det har forferdelig for alle sån som dere barnevernshatere vil ha det til 

Anonymkode: f1b68...f20

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg har fulgt litt med på den «Barnevernet vil vi ha fjernet»-gruppa, og jeg må si at jeg er så takknemlig for at vi har et barnevern i Norge! Jeg jobber med rus og psykiatri, og kjenner til flere av disse menneskene gjennom jobben min. Dette er mennesker som aldri bør ha ansvaret for barn, og hvor barnevernet har gjort helt rett i å hente ut ungene. Likevel fremstiller de det som at barnevernet har kidnappet barna deres og at de aaaldri har gjort noe galt. Det at de ruser seg på både piller og tyngre stoffer hopper de glatt over. 

Samboeren min ble også hentet ut av barnevernet da han var liten. Han fant far død av en overdose av piller og alkohol som femåring, mens mor ravet rundt for dritings til å reagere ordentlig på noe som helst. Mor er fortsatt rasende på både barnevern og fosterhjem og evner ikke å se sine egne feil. Samboer er evig takknemlig for at han kom til et trygt og stabilt hjem, og han sier selv at han ikke vet hvor han hadde vært i dag hadde ikke barnevernet grepet inn. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Annonse

Kom over dette gullkornet i dag: 

Det er noe du tror. Gud er en svær ånd. De som får Den Hellige Ånd fordi de tror på Jesus, vet at Gud finnes. De som har distribuerer  Korona tilhører Guds fiender, nemlig djevelen, og kaller seg psykologiprofessorer.🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Bikbokelsker skrev:

Kom over dette gullkornet i dag: 

Det er noe du tror. Gud er en svær ånd. De som får Den Hellige Ånd fordi de tror på Jesus, vet at Gud finnes. De som har distribuerer  Korona tilhører Guds fiender, nemlig djevelen, og kaller seg psykologiprofessorer.🤔

Hva har dette innlegget å gjøre i denne tråden?

Anonymkode: bcc8f...4e8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår det heller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Personen han siterer ( jeg vet hven ham er ) er svært aktiv i diverse anti barnevernsgrupper. Han er alvorlig psykisk syk og tror at psykologiprofessorer styrer Norge og er ute etter å ta han.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Personen han siterer ( jeg vet hven ham er ) er svært aktiv i diverse anti barnevernsgrupper. Han er alvorlig psykisk syk og tror at psykologiprofessorer styrer Norge og er ute etter å ta han.

Han fra Finmark?

Anonymkode: cd223...7ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette innlegget kommer fra gruppen. Det beviser bare vanviddet som rår.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og han klager på at ungene ble tatt fra han. Barnevernet er noen jævler.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...